I entered nothing and nothing entered me.

četvrtak, 20.04.2006.

Ja sam fenomen

Budim se jutros sa bolovima u stomaku. Bojim se da odem do kupatila jer znam sta se desava. Dobila sam! A sutra putujem! Plus, danas sam trebala u teratanu. Ocaj. U svakom slucaju, nece me biti do ponedeljka. Na putu sam i idem u posjetu rodbini. Garant ce me tjerati da jedem. Ja sam odlucila da ce u mene moci utrpati samo jabuke, narandze i kuvano meso. Stvarno, nek' se dime ali ja se zbog njih necu upropastiti.

Bila sam vani sa deckom ove veceri. Lik se fakat dobro ljubi. I zakljucili smo da smo the perfect match. Obozavam njegovo mrsavo tijelo i to je jedan od faktora koji su me privukli. Kad sam ga ugledala, prva pomisao mi je bila: "Sigurno ima poremecaj u ishrani." Ali kasnije kad sam ga upoznala, ukapirah da lik jede sve. Jednostavno, ima takav organizam valjda.

Idem da spavam. Ceka me naporan vikend. Cujemo se u ponedeljak. Budite mi sretne i fino se zabavite! Puno vas volim!

<3
- 23:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>