I entered nothing and nothing entered me.

utorak, 18.04.2006.

Zar sam bila toliko grozna?

Probudih se u bolovima. Da da, cuvena upala. Hajde, rekoh sebi da se malo smirim i da ce sve biti bolje kad udjem u formu. Recimo da sam citav dan ponavljala tu recenicu. Ostavila sam svu zadacu za sutra i citavo poslijepodne pricala sa deckom na chatu. Grozno je vani tako da smo primorani na tu varijantu.

Uglavnom, zove mene moj najbolji drug koji kao treba da zbari neku curu i prepricava mi njihov prvi "izlazak". U jednom trenutku mi rece: "A spomenuli smo i tebe." Vec sam znala o cemu se radi ali mogu vam reci da nisam ocekivala takvo nesto.

"Rekla je da si nekad izgledala kao medjed. Ali ti se divi jer si skinula makar 25 kila."

Iako vise ne izgledam kao izvjesni medjed, on nema pojma koliko me to pogodilo. I za njenu informaciju, skinula sam 30 kilograma! Koliko samo ljudi mogu biti zlobni. Ta njihova nabadanja na nos ociglednih stvari (pa stvarno, imala sam ogledalo!) su me i dovele tu gdje sam.

I iskreno, vec prema toj curi osjecam nekakvu antipatiju. Sigurno posjeduje dozu krkanluka u sebi.

Eto, sutra drugi odlazak u teretanu i odmah nakon - trcim na casove engleskog.

Image hosting by Photobucket
- 23:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>