zašto sam napravila ovaj blogich.... - .....my space..... - Blog.hr


°?^Oæeš/Neæeš,Nemoraš Ali Bit Æe Ti Žao ^^?

Dizajn maDe by:Slatki_dizovi Kostur by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com







o meni
idemo od poèetka....ja sam Ornela i idem u 7. razred.. Imam 12 godina...znaèi.... roðena sam 8.1.1996...u... 23.37 h.....Treniram atletiku, a u slobodno vrijeme(kojeg nemam baš puno) se obožavam rolati, šetati i zabavljati se s prijateljima....Volim svoje prijatelje, obitelj, neke nastavnice(npr. nastavnica iz hrvatskog..), pizzu, svog psa (uskoro još jednog), svoju maèkicu...... ne volim glupe ljude koji obožavaju zabadat nos u tuðe poslove.., nastavnicu iz matematike..... moje naj frendice su mi patricia i petra..( koje najviše VOJIM...kao frendice)....naj frendovi su mi dino,eda,mateo,nikola,filip,luka....j
ako koga zanima ovo je moja msn adresa: orneladomijan@hotmail.com










linkovi

patrisha i ja
patrisha
elin,tinin i paulin blogich
arijanin blog
edin i lukin blog
sandro
annamariin blogich
mihaelin blog
wonchin blogich
UsRiN bLoGiCh
aNcHiN bLoGiCh
elina sestrièna karla
elin,karlin......

Free Website Counter
Free Website Counter


''volim te'' na 60 jezika

albanski - te dua
arapski - ana behibak
bjeloruski - ya tabe kahayu
bugarski - obicham te
èeški - miluji te
danski - jeg elsker digengleski - i love you
eskimski - negligevapse
esperanto - mi amas vin
estonski - ma armastan sind
etiopski - afgreki'
filipinski - mahal kita
finski - mina rakastan sinua
francuski - je t'aime, je t'adore
galski - ta gra agam ort
grèki - s'agapo
havajski - aloha wau ia oi
hebrejski - ani ohev et
islandski - eg elska tig
indonezijski - saya cinta padamu
irski - taim i' ngra leat
japanski - aishiteru
jidiš - ikh hob dikh
južnoafrièki - ek het jou life
kambodžanski - soro lahn nhee ah
katalanski - t'estimo
kineski - wo ai ni
korejski - sarang heyo
korzikanski - ti tengu caru
kreolski - mi aime jou
latinski - te amo
latvijski - es tevi miilu
libanonski - bahibak
litavski - tave myliu
maðarski - szeretlek
malajski - saya cintakan mu/aku cinta padamu
morokanski - ana moajaba bik
nizozemski - ik hou van jou
njemaèki - ich liebe dich
norveški - jeg elsker deg
perzijski - doo-set daaram
poljski - kocham ciebie
portugalski - eu te amo
rumunjski - te ubesk
ruski - ya tebya liubliu
slovaèki - lubim ta
slovenski - ljubim te
svahili - ninapenda wewe
švicarski - ich lieb di
španjolski - te quiero/te amo
švedski - jag alskar dig
tajvanski - wa ga ei li
tahiæanski - ua here vau ia oe
tamilski - nan unnai kathalikaraen
talijanski - ti amo
tajlandski - phom rak khun
turski - seni seviyorum
ukrajinski - ya tebe kahayu
velški - 'rwy'n dy garu
vijetnamski - anh yeu em




evo malo stihova.........

when i say love i mean caring
when i say give i mean sharing
but thats something you didnt do
it was something else you were up to
huring me and breaking this heart letting
it fall each day a part days bright but always
dark you left a huge mark on my heart


You and me,
Together forever we will be;
As long as there is Heaven and Hell,
We will always be well;


Daleko si od oèiju ali od srca nisi.
Jedino što mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni anðeo, ni Bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim…


Ako pozelis srce- “JA CU TI GA DATI”.
Ako pozelis prijatelja- “UZ TEBE CU STATI”.
ako pozelis san- “KROZ SNOVE CU TI PROCI”.
A ako ja pozelim TEBE- “HOCES LI IKADA DOCI ?????”




Nema stvorenja bez LJUBAVI, ni prave ljubavi bez LJUBOMORE, ni
ljubomore bez VARANJA, ni varanja bez RAZLOGA!!!!



Moje tijelo se stapa sa tvojim,
Kakav sklad te simfonije.
Tvoje biæe se stapa sa mojim,
Sa zvucima naše melodije…



Ne vjeruj partneru koji nikada ne zatvara oèi kada te ljubi.


Èovjek ispravno vidi srcem; ono što je bitno, oku je nevidljivo.


SVAKO SRCE TAJNU KRIJE, SVATKO NEKOG VOLI KASNIJE ILI PRIJE, A JA VOLIM AKO NETKO PITA, JEDNOG LIJEPOG ANÐELA STO OVU PORUKU CITA...


Što je bilo sunce malo? Zar ti više nije stalo? ja te zovem, ti ne pišeš, zar me iz svog svijeta brišeš? Piši, piši dok nije kasno jer mi ništa nije jasno!


LJUBAV JE TAJNA ZBOG KOJE SE PATI,KOLIKO TE VOLIM NIKAD NECES ZNATI,JER STO IMAM ZA RECI SASTOJISE OD DVIJE RIJECI,SLUSAJ IH MOLIM TE JER SUONE VOLIM TE!




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us









adopt your own virtual pet!








Get Your Own Scratch



...KaKo IzIvCiRaTiRoDiTeLjE...
1. Pratite ih svugdje po kuæi.
2. Poènite lajati svaki put kada izgovore vaše ime.
3. Pravite se da imate amneziju.
4. Prièajte unatrag.
5. Zabijajte se u zidove.
6. Kažite im da se nošenje odjeæe protivi vašoj vjeri.
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite “dobro jutro, kako ste danas??“!
8. Zarokèite svaki put kad se smijete, a onda još jaèe.
9. Govorite sve rijeèi iz filma.
10. Išèupajte im pramen kose i zavièite “DNA“!!!!
11. Nosite naljepnicu “I am retardet“!
12. Prièajte s olovkom.
13. Imajte 20 izmišljenih prijatelja i prièajte s njima CIJELO vrijeme.
14. Pokušavajte se popeti na zidove.
15. Vièite u javnosti “ne mama, neæu te poljubiti“!!!
16. Pomirišite svaku olovku koju naðete.
17. Neko vrijeme palite i gasite svjetlo, a onda kažite “aha… sad kužim“!
18. Jedite kosu.
19. Primite ih za ruku prošapèite “I see dead people“!
20. Dok se tuširate ili kupate, vièite “davim se“!!!
21. Na sve što vam kažu, uzvratite “lažljivèe“.
22. Pravite se da ste telefon.
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noæi.
25. Gledajte ih ravno u oèi duže vrijeme i recite:ti si jedan od "NJIH

ponedjeljak, 03.03.2008.

zašto sam napravila ovaj blogich....

Hello!mah
Za poèetak...
Zovem se Ornela i imam 12 godina...idem u 6. razred i živim u Crikvenici....
Ovaj blog napravila sam ga èisto iz dosade...
na njemu æu pisati o svom buduæem ljubimcu, prijateljima itd.... to je sve za sad....do sljedeæeg posta...
puffa ljudofi



| °°...Klikni I Razveseli Me...°° (0) | °°...Saèuvaj Kao Uspomenu...°° | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.