Par rijeci...
[ # ]

Hello everyone! :-))

Posto sam vec bil kritiziran sto nikaj ne napisem, eto javljam se sad. Niti sam propal u zemlju, niti su me otele vanzemaljke, a bogme nisam ni dobil na lutriji ,pa odmaglil na Tahiti razvijat međunarodne odnose s Tahicankama! :-)))
Nemam bas vremena pisat.Doma je stan rasturen. Moji se sjetili pregrađivat sobu i to traje vec tri tjedna.Stan je kao da su ga Ameri zbombali.Sizim nad svojima doma. Neki dan se razlijao u svojoj sobi kad sam dosel doma s posla.Moja stara parkirala tepih iz dnevne sobe u moju sobu, a ja, posto sam dosao doma ujutro u 6 s posla, nisam ga zbog mraka videl i eto kaskadera u sobi.Mislim da ta agonija bude trajala jos barem 5-6 dana, jer su se sad sjetili farbat zidove u kuhinji i sobi.
Na poslu nemam volje, a niti vremena da pisem, a i uvijek mi se netko naviruje iznad ramena.Hebi ga, ljudi nikad nisu culi za bon-ton. :-(((
A zapravo , niti ne zelim da znaju da mrljim Blog.
Private life- zenske pljuju po mene, djeca me vise ne poznaju, tak da tu vlada opce rasulo.
Inace , pratim blogove, manje-vise, redovito,pogotovo 4 najdraza: Jabucicu, Vjevericu (malo zastekala s
pisanjem u zadnje vrijeme....bhwhahahaha), Tinacha i Majenu.
Nadam se da se vidimo na kavi u ponedjeljak, nastojat cu dovuci papke,tak da ne Majena rekla da me nije prepoznala u Aqui. :-)))

Eto....toliko za sad od mene.....watch you ass i vidimo se!

07.10.2005....01:17 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>