:-(
[ # ]

Mislim, danasnji dan je ionak bil za kxxxx, ali zato kaj sam ili ustal na krivu nogu ili pak jednostavno nije moj dan. Za secer na kraju danasnjeg radnog dana sam prozvan zlobnikom ili ti seljacki receno , Antikristom. Naime, u nasoj firmici jada, aktualne su prodaje dionica.Vecina zaposlenih ih ima, a dobili su ih kad je isla "blic privatizacija" svega i svacega tamo negdje 1993.No, ljudi su ih tada dobili i otplacivali nekoliko godina.Posto vlasnik firme i nije 100% njen vlasnik, jer nema sve dionice (mislim da je 81% vlasnik), pocinje kupnju preostalog paketa dionica.Naravno, on gleda da prođe cim bolje, i ne zeli dizat otkupnu cijenu dionica.E sad, ovi moji na poslu pizde na sva vrata i mene non - stop dave da provjeravam prek kompa kak se krecu dionice tu na lokalnoj varazdinskoj burzi (LOL, pa kaj i to imamo u gradu??).A kad vam navali par desetaka tutleka koji imaju zavrsenu osnovnu skolu, jednostano mi prekipi. Na sva vrata lupaju kako oni nece jos prodat dionice, jer je otkupna cijena niska.Ok, shvacam ih,ali kaj ja sad imam s tim da to meni govoris??? Ove tutleke kaj imaju par razreda osnovne zavrsene, sam rijesil bez problema, vrlo jednostavno:

1) Da ionako nemaju pojma o dionicama, cim su pristali da uzmeju dionice vlastite firme.Ako ta ista firma propadne, propadaju i oni i njihove "otplacene" dionice.

2) Da nece izgradit bazen iza kuce kao sto su planirali prije 10 godina

3) Da nece vozit BMW s satelitskom navigacijom ( LOL za mastariju)

4) Nisam niti NAJMANJE ljubomoran kaj oni imaju dionice, a ja "nesretnik" nemam.


I kad sam mislil da sam se rijesil jedne napasti, evo druge! Unutra mi se zaletel tehnolog i napal me da kaj ja imam sputavat ljude??? Mislim ono...HALOOOOOOOOOOo, kaj ja sad opet sputavam???? (btw...on isto ima dionice). Usto, nazval me zlobnikom i da ljudima zelim nesrecu ! BWHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.....a hebo ja sve, pa covjece ti si LUUUD! Da, da....onaj Manson me preobratio na "tamnu stranu"....Isuse Boze da to cujem od covjeka s zavrsenim fakultetom.Posle sam jos covjeku pokusal objasnit da mene ionako boli briga za dionice i koliko ce love dobit, te da nasi ljudi ionako neznaju baratat s tim. Umjesto da unajme nekog brokera koji se kuzi u te poslovne finte i da to nekaj love dalje vrte kupnjom nekih drugih dionica, nasi budu to zapili preko vikenda u lokalnoj seljackoj krcmi. Ali posto sam ja, PAZITE ZA IZRAZ, "nabijal starom jos u jajcima "(LOOOOOOOOOOL) kad su oni okretali lovu i dionice, cisto je dovoljan povod da se povucem iz "okrsaja", jer s njima na "zelenu" granu nemrem doci.
A ionako nasi stari vele:" Nada umire zadnja". Barem se nadam da nece pomrijeti prije nego sto dobiju i to malo love natrag!



P.S.

Tecaj za sekretaricu i dalje je aktivan.Ponude su dobrodosle, a za sad su se javile dvije blogerice! :-)


P.S 2

Nadam se da nisam nikog uvrijedil ovim postom , jer mi to nije bila namjera, vec samo zelim pokazat koliko je nas narod lakovjeran i , nazalost, zatucan!

29.08.2005....16:11 [ Komentari (5) ] Isprintaj

Ziv sam!!!!!!!
[ # ]

Hello komadi.Ziv sam i zdrav.Hvala Vam kaj ste se zabrinule za mene, niste spavale po noci, budile ste se u znoju, usnuvsi ruzan san da mi se nekaj dogodilo. :-) Htel sam jucer nekaj napisat, ali me oko 4 ujutro uhvatil "blackout", a posle sam pozabil.Skoro sam pozabil da i imam blog...LOL!
Razmisljam, među ostalom, da zaposlim neku vitku, mladu sekretaricu da pise umjesto mene. :-) Ako smatras da spadas u tu kategoriju, javi se! Izazov je tu.
Kod mene i nema nekaj bas posebnog novog, pa cu samo napravit mali osvrt na protekle događaje od zadnjeg posta!
NLO na Hrvatskom nije nista novog, pogotovo ne za neke. Oni ih cak uspiju i fotografirat.I tko veli da u svemiru nema inteligentnog zivota? Toliko su inteligentni da su "srusili" par Zemaljskih letjelica, neke i iznad nasih Plitvica.Nema sta, izgleda da je to neka Predatorska vrsta. Pokusavajuci i ja dici svoju popularnost, proteklih dana sam proveo noci i noci vani, s dig. fotoaparatom u ruci i mobitelom kao backup-om, pokusavaju uhvatit neki bljesak na nocnom nebu, kako bi ukrasio background na svom blogu.A tko zna, mozda me pokupi i neka sisata vanzemaljka! :-) Za sada, nista od navedenog se nije dogodilo, pa potpuno sumnjam u postojanje inteligentnog zivota u svemiru.Za Vas ostale, neznam, mozda ste bili bolje srece. :-)


"Ako su vaša vjerovanja stvarno toliko krhka da se bojite kako bih ih ja, jedna osoba, jedan umjetnik s bendom, mogao svojim dolaskom ugroziti, onda se dobro zapitajte u što i kako vi to zapravo vjerujete".TO je izjava "Antikrista" Marilyna Mansona, makar ja fakat neznam da li je on musko ili zensko! :-) Makar to nije niti bitno, jer je danas takav izgled moderan.No...ipak, ne volim kad mi netko govori kaj da delam, kaj da jedem, kaj da slusam i gledam na TV-u.Za tog Mansona me boli briga, ali znam da ga slusaju milijuni pa ne mogu zato covjeka nazvat utvarom ili vragom.Zato ga je nazvala tako nasa Crkva.Crkva, koju potresaju afere za aferom, pedofilske, novcane, i ine za koje jos niti ne znamo.Crkva je u stanju samoj sebi zabit autogol i pritom ostat ziva i zdrava.I dok se crkva brine da me Manson ne pokvari i ne odvede na "tamnu stranu", nju ne brine los standard ljudi u drzavi, samoubojstva branitelja, ma bitno je da se njihova blagajna puni novcima tih istih ljudi koji rade i po 12 sata na dan da prehrane vlastite obitelji.Sad vec nemogu niti kroz Korzo proci , a da me ne cukaju za rukav nekakvi Jehovini Svedoci s pricama o udaru kometa, Armagedonu i konacnoj propasti svijeta.Zato trebam pozurit i uplatit neku donaciju, jer cu tako biti spasen , pa me komet nece pogodit. :-)



Odrzana je i blogerska kava, na kojoj, nazalost, zbog posla nisam bio prisutan. Cuo sam da sam bio na "trac" listi. A neka, kad se skupi 4-5 zenski, tada krece mikser koji se ne gasi samo tako. Lijepo kaj su se cure sjetile i na mene! :-) Cekam sljedecu Blogersku kavu, pa da se pridruzim i ja tracu! :-)


P.S.
U natjecaj za sekretaricu se mogu prijavit i blogerice s kave! :-)




25.08.2005....03:43 [ Komentari (2) ] Isprintaj

SmS ili razglednica?
[ # ]

Image hosted by TinyPic.com Neki dan me probudio u noći piskutavi zvuk na mobitelu da imam novu poruku. Bila je od jednog mog frenda koji je na moru.MMS slika i ispod napisano " Pozdrav s plaže, gdje se pije, a nikako da se napije!!!" LOL za poruku!!!!!!!!
Prihvatili smo novu tehnologiju:SMS,MMS,E-MAIL,Internet...i stotinu drugih stvari.One su već toliko impletirane u naš život da valjda više nemožemo niti zamislit dan, a da nešto od toga ne koristimo! Zapital sam se ,gdje su oni dani kada smo pisali razglednice??? Da li nam je ipak jednostavnije nabrzinu uslikat neku sličicu, ispod napisat kratku porukicu i sve poslat nekom na mobitel??? Da li nam je život stvarno postao takva kolotečina, da više niti na god. odmoru nemamo vremena??
U razglednici je ipak bila neka toplina, ona je bila izabrana samo za Vas. Razglednicu ste mogli stavit na stol, zid, pored TV-a...ostalo je nešto za uspomenu, nešto za cijeli život.
Ne sjećam se kad sam zadnji put dobil neku razglednicu, samo masu MMS-a i SMS-a ! Priznajem da niti ja više ne šaljem razglednice, uglavnom se javljam preko mobitela.Prihvatili smo SMS jer ga plaćamo par lipa, poruka stigne odmah do primatelja, i sve je daleko jednostavnije...ali smo odbacili opet onu toplinu, koju ipak imaju samo razglednice!

05.08.2005....01:04 [ Komentari (8) ] Isprintaj

Zašto?
[ # ]

Image hosted by TinyPic.com Zašto, kad se fakat trudim oko nečeg, imam volju, dam sve od sebe da to ispadne dobro i super...mala neka greškica, nenamjerna, bezvezna...i sve padne u vodu, sve nade i svi snovi. Zašto je to tako?

02.08.2005....23:23 [ Komentari (5) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>