C-64
[ # ]

Image hosted by TinyPic.com Jučer sam,pretumbavajući po ormarima, naišao na svoj prvi kompjutor. Zaboravio sam da ga i imam...LOL! Legendarni Commodore 64. Kralj nad kraljevima, računalo 80-ih, san mnogih. Dobio sam ga za svoj 11. rođendan, od roditelja. Računalo, kazetofon, joystick i jednu orginalnu igru (Magic Carpet).Čim bi došao iz škole, pravac je bila soba i na komp.Mislim da se nisam stigao nekad niti izut.Pošto starci nikako nisu mogli niti TV gledat, kupili su mi mali portabel crno-bijeli TV.Malo je bilo ružno, jer mi je sve bilo crno-bijelo,ali ajd, nisam se dao smesti. Računalo se priključivalo na TV, imalo je 8 boja, i poseban čip za zvuk,64 Kb memorije, od toga na radnu (RAM) je otpadalo 39Kb,a ostalo je bio (ROM). Hmmm...kad danas pogledam, čak ga i mobiteli šibaju.Operacijski sustav je bio BASIC, u njemu se nije baš dalo nešto napravit, osim da vam vlastito ime ispiše 100 puta..LOL!Ali, mogli su se nabaviti razni dodaci i proširenja, što ga je pretvaralo u impresivnu mašinu za 80-te. Grafika i zvuk koji su davali, za tadašnje vrijeme su bili očaravajući, a zvuk nevjerojatan. Znam da, kad su bili školski praznici, ja i susjed (on ga je dobil par mjeseci poslje mene) igrali smo igrice cijeli dan.Sreći nije bilo kraja. Nemoram niti naglasit da smo već s 11 godina naručivali piratske( ilegalne) kopije i to mahom iz Srbije, još se sjećam tipa, neki Dragan Jaglica (??? LOL). Pošiljka bi stigla kroz kojih 10-14 dana.Igrice koje smo najviše igrali su bile Barbarian, Bubble Bobble (multiplayer igra, tamanili smo kolače i kojekakve monstere s dinosaurom kroz 100 lvl igre, jednom čak i došli do 100 lvl, ali nikad ju završili), The Last Ninja (fakat prekrasna grafika i dan danas)....ma tko bi ih se sve sjetil.Doma u vrečici sam našao barem 10-ak kaseta( podaci i sve se unosilo preko kazetofona) sve puno igrica.Hmm...da bi "učitali" igricu u komp., trebalo je najprije namjestit "glavu" kazetofona, a to smo radili opet šrafcigerima.Mah...koma.Imali smo 100 caka kako i što napravit. Danas više toga nema,ali bi volio sresti opet svu onu škvadru s kojima sam igral te igrice.
No inače, kompjutor i dan danas RADI SAVRŠENO! Istina, kazetofon,njegov motor koji u biti okreće kasetu, je dao svoje i slabo funkcionira i time je očitavanje kasete loše i ništa se ne može očitat. Narednih nekoliko dana to ću probat dovesti u red, ako ne i probat nabavit orginalni kazetofon za C-64.
Sigurno je jedno, ovaj komp. će zauzet posebno mjesto od sad na stolu moje sobe.To je bio prvi korak u moj svijet informatike.
Pregledavajući Web, naišao sam na masu sitova koji se bave temama na račun Commodore 64 računala, postoje i emulatori za C-64 (program koji današnji PC pretvara u C-64), masa igara za njega i to sve free.Postoje i klubovi ljubitelja Commodore 64, za sad sam našao samo strane klubove,ali valjda postoji i neki Hrvatski. To je dokaz da legende nikad ne izumiru, već ostaju uvijek u nama!


Screenshootovi ili kak su to delali naši stari...hehehehe!(Slikice su preuzete s stranih web stranica, i izabrao sam samo neke koje sam tada najviše igrao.)


Image hosted by TinyPic.com Bubble Bobble (legendarna igra s 100 levela)


Image hosted by TinyPic.com International Karate (tučnjava u karate style)


Image hosted by TinyPic.com The Last Ninja (Posljednji preživjeli ninđa i cilj je osvetit pale prijatelje i ubit glavnog negativca na kraju.Igra je bila toliko popularna, da je imala čak tri nastavka, a posljednji dio je izašao 1990-e, na eri kad je C-64 tonuo polako u legendu.)




Image hosted by TinyPic.com Leti se u dvokrilcu kroz neprijateljski teritorij i uništavaju zadane mete.




Image hosted by TinyPic.com Commando, igra nastala na temelju filma s Švarcenegerom u glavnoj ulozi.Ubijate sve što se nađe na putu!


Image hosted by TinyPic.com Raid over Moscow, Rusi su odlučili lansirat par nuklearnih projektila na gradove U.S.A, pa najprije preko aviona odbijate napad i uništavate gradove po tadašnjem SSSR-u, a na kraju pješadijom čistite Moskvu i rušite Crveni Trg! Laka igra i brzo se završava!



Image hosted by TinyPic.com

A ovdje sam danas!! World of Warcraft! Izrugivanje Horde! Pryska i ja izazivamo Hordu!

31.07.2005....23:39 [ Komentari (27) ] Isprintaj

<< Arhiva >>