Pozdrav iz Iraka
[ # ]

...bio je to mejl iznenađenja od mog frenda iz SAD-a jučer ujutro.WTF???? Joe sam upoznao za svog boravka u SAD-u, 1999 godine.Tipičan Amerikanac,roditelji Hrvatskog porijekla,emigrirali u U.S.A. tamo negdje 60-tih godina prošlog stoljeća,lošeg Hrvatskog jezika,ali iznenađujučeg dobrog poznavanja Hrvatske i situacije u njoj.Ja sam mu dobro došao za Hrvatski jezik, on meni za Engleski,i tako smo se skompali.Roditelji mu nisu bas najbolje dobrostojeći,te da bi upisao faks,prijavio se u vojsku (neka vrsta Nacionalna Garde ili tako nesto) te na taj način stekao pravo da mu vojska financira cijelo školovanje.Kvaka je u tome,da time postaje rob države i u biti bilo kakve krizne situacije ili rata oni ga imaju pravo mobilizirati u roku 24 sata i poslat bilo kamo.LOL!Amerima dolje u Iraku fali profesionalnih vojnika,pa zamjene krpaju na taj način.Slanje manje iskusnih na pijesak.Tako se dolje sad našao i Joe.Iako je dolje već poduže vrijeme, tek sad mi se javil,jer kako kaže,kad netko pogine od njihovih,tada se prekidaju sve telefonske i Internet veze s svijetom(???).A dolje pogine svaki dan netko,pa je to sve manje-više down.On mi malo govori kako je dolje,a ja ga niti ne pitam kako je,jer ionako mu nije bajno.I jedan i drugi pretpostavljamo da se sve kontrolira,čak i mejlovi od rodbine,pa je najbolje ne navlačiti lešinare na vrat.Tempertura u hladu je 45-50,kišu je zadnji put vidio doma kod sebe.E moj Joe...jesi si navukao nevolju na sebe.Držim mu fige da se kući vrati čim prije i u jednom komadu i čekam mejlove od njega.

P.S. Joe,this is for you.Watch your ass Marine,hope c ya soon.


22.06.2005....14:28 [ Komentari (8) ] Isprintaj

<< Arhiva >>