diaRy of a LittLe Lost girL

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

30.05.2007., srijeda

WeLL enough to teLL you that we know each other better than we know our seLves Like freaks of a feather we rock together...


svakom dođe jednom kaj se zapita kaj bude s njegovim društvom poslje osnovne. heh.. i tak se ja sad sjetila svih onih trenutaka kaj smo proveli ko razred, mi 8.b... mislim, ajde svi znamo da nismo baš nekaj složni bili kroz tih 4 godine (od 5. do 8. razreda) al ono, čudno bude mi ulazit u drugu učionicu svaki dan i gledati druge face, a ne ove moje stare :( al stvarno, kad malo bolje pogledam pa se sjetim svega toga skupa kolko smo se zajebavali v razredu, kolko smo ispada imali.. s druge strane, kolko smo se svađali onda opet.. užas. mislim, čak budu mi i svađe falile :D
ono, kod svakog nekaj... kod Tilly Billy ta njena smotanost...ma kod nje sve :) Mrkvač kaj je tak luda i sva nekva.. ma onak, luda.. a Kika? s kim budem se ja poljevala? ko bu pričal o strahoninčarima? :D Martan, di bu on s svojim forama i pjesmama? :) Zamuda skupa s njim.. oni dva iza Tilike i mene više ne budu sjedili i smijali se bzvz kaj niko drugi nebu znal čemu se smiju.. heh. Aco, Koko, Skeč...čak i Pašalić :) Tomek.. di bu on? ko bu ispred mene sedel? ko bude nas izluđival svojom gluposti ak nebu Sančo? Ko bu znal kemiju ak nebu Katarina? di bu Boba, Bujka, Kata.. di bu Kata, naša pjevačica..? neeema :(

svi učitelji.. ajme.. nebude više Balteka :)) jeeej! hihih.. to je ipak supač kak god gledaš :) al ajde di bude Slamek? Tilly i ja smo baš pričale kak bude nam on najviše falil od učitelji... di bude Vukšička? engleski bu učila druge, a mi joj više nebumo smetali :) di bude Verica Jovanović (v penziji al okej.. to je retoričko pitanje :D)? hihih.. supač ženska pa makar i matematiku predavala. di bude naš razrednik, Trajbar? a isuseeee... pff.. ko bu mi govoril: Lončarićka, opet ti? opet ti? hihih.. a dok budem dobra se mi ni imena nebu sjetil nek bu rekel: ova mala... pff.. ah. hihi.. di bude ova s zemljopisa.. pa kome bumo se smijali na satu bzvz? ajme meniiiii...

no al ajde da je sam razred, učitelji... al onda opet kak bude mi falil taj naš hodnik pa oni pogledi na hodnicima.. ajmeeee! pa kaj budem ja? ja budem se svako malo vraćala tam stajati na hodnik.. a daaaaj. kolko mrzim te babe tamo na hodniku tolko budu mi falile i sve do sad mi je bila onak zajebancija al sad, sad kad mi je sve tak blizu onda si mislim da ne budem mogla bez osnovne, da bude mi tak falila da ah :) i ona muzika čovječe, svaki dan kroz cijelu godinu isti cd al supač kaj.. i to mi bude falilo...
i sad čujem da budu neki razredi išli na izletić neki svi skupa, a mi? a mi smo budale :) eh.
al ajde recimo da pređemo preko toga... eh, da. onda ima problem zvan Tilly Billy.. bumo mi i dalje tak supač kak do sad il bude si ona našla novo društvo u gimnaziji, a Mimač i ja (ako bog da skupa) tam di već budemo išle.. kak budeee? ajmeee.. a to me naviše muči.. kaj ak Tilly više ne bude? a ja bi htjela se jos družiti s njom :) ona je supač.

i da... jaaaaaaaaaaaaaaaj... koja glupost. a baš glupo.. kaj nije? :(
eh..
pjak pjak
- 21:22 - Komentari (49) - Isprintaj - #