diaRy of a LittLe Lost girL

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

05.05.2007., subota

... things wiLL never be the same ... stiLL Im awfuLLy glad I came...


... khm.. sad kad sam tolko isfrustrirana da sam odlučila napisati post.. hihi.. takvi su mi uvijek najbolji.
pa ajd da krenem.. malo sam prčkala po blogovima (uhm.. OPET!) i onak vidim nekvu malu kak se žali kak ju je ostavil dečko. ajde bogte, kaj si ga onda opće imala kad znaš da ne budeš s njim do kraja života..? jbt, kak me to živcira. ono, nađu dečka, tjedan, dva, možda mjesec, tri, pet, sedam, a možda i godinu su s njim i onda jedan od njih to prekine.. kad to napravi cura, nikome ništ.. dečki to podnesu onak, odu se napiti i nađu si još isti dan drugu.. a kaj je s curama? oke, ima cura koje to naprave isto ko dečki, a ono neke.. isse bože, kraj je svijeta, režem žile.. ma daj molim te lijepo. prihvatit prekid nekima je onak, nemoguće. čovječe.. aaaaa kak me živcira. jedna si je čak dala napraviti i dizajn ono kao slomio si mi srce neš tak.. ma daj.. onda pričaju ono: ja sam najružnija na svijetu.. pff.. ko pa bude te htio kad si tak glupa.. haha.. ja sam poludila. previše sam se uživila. nek se ne ljute sve osjećajne cure koje budu se u ovom prepoznale al jebiga.. živcira me to. ah tko će ga znat.. ja sam uvijek sva neka naopačke al hebiga.. to je valjda zato kaj sam se zaljubijaaaa... hihih... cerek

Image Hosted by ImageShack.us

i još da kažem neš u vezi ovog kaj se vrti na tv-u. uhm.. zvijezdice pjevuše.. ma to sam prije jednom gledala i sad opet danas. šta reći, ovaj Lukica kaj ima simpatiju.. hihi.. ja sam mu simpatija :) mda. oni su mi fenomenalni (uopće se neću zamarati kaj sam sad to možda krivo napisala) i baš su mi kul. kad se sam sjetim one Lukine emisije Luka i igara.. hihihi.. i sad vidim tog čovjeka onak ozbilljnog kak pjeva tu neku laganu pjesmu.. aaaaa super :) Lamija i Žak.. uhm.. aaaaaa koja pjesma ... hihih.. to kad je sad se stalno vrtila na radiu sam non stop pjevala, naravno krivo su mi nekak riječi išle al okej nema beda. Maja Blagdan doooooobro jutrooo je imala sexe haljinicu .. jaaaa bi takvu.. eeeeeee a ovaj Igor Mešin (mislim da da) on mi je sam po sebi smješan nekak, kul kul. i tako.. sad se uopće ne može reć ko bude ispal. al baš sam komentirala kak prije ne bi rekla kaj ti voditelji i kaj sve već jesu imaju tak super glas.. mislim, ajde za Luku sam znala kad se bio prijavio tamo u onom rijalitiju al za ostale.. ne znam, za tu Ivu ne bi nikad rekla da ima takav glas. a kaj, super..
ccc... e sad sam neki dan isto čitala da su izmislili i kao šou Zvijezde kližu.. ajme. kome je to opalo na glavu samo da mi je znati.. ah s čim ja razbijam glavu.

iiiiiii tako.. ajde sad sam ponosna na sebe kaj sam tak dugi post napisala :D clap clap to me :)

hiiiiiiiiiiiiiiiii sad sam hepač! Gud baj
- 22:18 - Komentari (21) - Isprintaj - #