diaRy of a LittLe Lost girL

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

10.03.2007., subota

~ Lies...make it beTTer ~ Lies...are forever ~ Lies...to go home to ~ Lies...to wake up to ~ Lies...from the aLtar ~ Lies...make you faLter ~ Lies...keep your mouth fed ~ Lies...till your death bed... Lies ~

Opet sam sretna. Ne znam zake, to mi je ove dane nekak neizostavno. Sam pjevam, zajebavam ljude i tak te stvari. Ma kad vas volim sve jedino ak ne. Da da. Bila sam na šišanju jučer. Baš sam sexy kul sad. Mislim, bila sam i prije… hihi… da da. A ne, slikala sam se nešto ali nije mi sad frizura na mjestu, ne strši. Oprala sam kosu a nisam si gela stavila i tak… a o čem ja pišem, nebrem vjerovat. Al moja frizerka je najbolja. Baš je kul.
Image Hosted by ImageShack.us
moja frizura.. hihi... evo vam, za inat se ništ ne vidi :D

Dalje, kaj još ima novo… pipiškit ću se ak to kaj vrijedi. Evo jesam lol
E prije sam nekaj gledala po netu te blogove, ovo ono… no da skratim, jel ko od vas emo kid? Emač? Ha?
Orbit žvake su najbolje. Jes jes.
Prestajem gledati drugu sezonu prison breake (zakon braće), nebrem više. Užas. Ubija me ta serija i nebudem više gledala. Ne ne. Nema šanse. Na 19. sam postala i neću više. Još mislim da ima 3. epizode do kraja al ne budem gledala. Ne!
Eh da. Sad neko ko se kuži u snove nek mi veli kaj znači kad sanjaš da neko umre. Sanjala sam da je najprije umro moj stari. Išli smo kao moju staru nešt u bolnicu pogledati (ne znam kaj joj je bilo) i za srce ga je primilo. Onda poslije je neki lik išal po ulici i upucal u nekog drugog lika kaj je bil u autu. Nebreš vjerovat. Tak je došal sam i upucal ga. Bzvz. I na kraju, najgore. Bratić Boris je umro. On ima brata mlađeg od mene godinu dana i kao došli smo tamo da vidimo kak se drže nakon smrti i ja zagrlila njegovog brata (Maria) a ovaj stajao onak, nije se mogo pomaknut. Užas. Onda sam se slomila i počela plakati al onak jako. Kasnije smo bili nešto u Borisovoj sobi i njegova stara se počela onak smijat. Nisam mogla vjerovat. Ja sve više plakala a ona se sve više smijala. Užas. Kad sam se probudila suze su mi počele teći i plakala sam jedno vrijeme.. al bogu hvala sve je bilo okej pa sam skužila na vrijeme da su svi živi i zdravi. Ajd mi sad recite kaj to znači..
Ovaj lik iz biLLy taLenta je sexy kuL (evo, sad se nek neke osobe požderu… znaju one).
Ah idem prije nek se još nečeg sjetim pa bude post dug na sedam strana. kiss kiss hug hug kiss

i baj d vej, ovo je 100. post , tek sad vidim!
Image Hosted by ImageShack.us
sam recite kaj hoćete :D
- 18:27 - Komentari (186) - Isprintaj - #