diaRy of a LittLe Lost girL

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

09.07.2006., nedjelja

nekoliko vrlo bitnih stvari koje bi trebali znati prije nego što se zaputite u shopping ili pak idete sam tak u grad! pazi! nisu svi ljudi druželjubivi! btw. sad sam ubila spajdera :(

U je!ne znam zakaj al u posljednje vrijeme puno to govorim. U je. Ko će ga znat. Heh! No u biti, neda mi se ve spisavati kaj je sve bilo jučer pa budem vam sam onak, nataknula (vjerujem da se to tak veli) i upozorila vas na neka sranja za koja vam se preporuča da ih ne radite :P. Pa krenušimo :)
(molim vas, vjerujte, jer doživjeh to s martinom.. nije bilo ugodno)

-nikad ne dižite svoje dupe iz kreveta subotom prije 10h (ja sam digla oko 8h...khm.. da!) jer bi se mogli naći u situaciji da završite s frendicom u nekom frizeraju te da tam sjedite sat i pol, a na kraju izađete na ulicu s tom istom frendicom sam kaj ona šizi jer joj baba stavi nekvu kremu na glavu. Onda, naravno, frendica popizdi i počne histerizirati kak ju je sram takva hodati po gradu, te si tu kremu počne uzimati dole, a tek onda naleti pomočnica te babe s frizeraja i zatekne ju u takvom stanju.. u je.
-nejdite mami na posao dok vas ona tam zove jer budu vas zajebavali, al oke, bar budete dobili cedevitu za piti :)
-najjača fora vam je kupovati u dm-u nekaj kaj oni malo stariji smatraju da nije za vas (pa i mi imamo potrebe :D.. makar i tak male.. khm.. potrebe). No ak već kupujete nekaj takvoga, onda maknite košaricu od onih znatiželjnih pogleda i ne obračajte pažnju na njih. Što brže izađite iz dučana. U je.
-dok sjedite s bratom/frendičinim bratom i njegovom curom na terasi kafića nemojte se početi smijati onom liku koji vas je malo prije promatral u dm-u jer bi se moglo dogoditi da je taj lik u rodu s jednom osobom iz društva :(
-kul je ići u Međimurku (trgovački centar) i voziti se s onim teretnim liftom gore dole
-kupite si labello careGloss & shine. Budete se svijetlili i ukoliko prodavačica u TUŠ-u bude bezobrazna upotrijebite dezedoranssss (kak se to piše?) i labelo, no ipak, jako je važno da ih vratite na njihovo mjesto
-kolko vam god bilo vruće, nemojte se postaviti pred ventilator i izigravati budalu, te tam govoriti: - oh, tu budem cijeli daaaan-
-nikad, nikad ne pitajte kod urara za obični remen za sat jer bude vam baba/deda odbrusil/a: «koga hoćete? Ono kaj nose stari dedeki? Evo vam!- i bacila bude vam pred nos remene, a vi budete se sam bzvz razljutili
-ne glumatajte pred nekim zgodnim dečkom tak da si petljate kosu
-nikad se nemojte zaljubiti u isti badić ko i vaša frendica il frend (čudnih li skolonosti..)
-dobro je dok vam stara od frendice il tek poznanice (uj uj) radi u hotelu u kojem nikad niste bili jer bi čak mogli dobiti obilazak po sobama, a to je fooora
-tu i tam si možete staviti više prženog kukuruza (ono slano) neg mislite platiti, nebudu vas skužili
-idite u lesninu i pretvarajte se ko da ste lutke koje su namnjene sjedenju na namještaju i pokradite im pol ukrasa
-ukoliko jedu djelatnici to ne mora nužno značiti da je to dozvoljeno i vama
-u ktc-u je fora sjesti se za stol i raspakirati si cijelu torbu al pažljivo, mogli bi se tu naći neki dečkići kojima to uopće nije fora
-ak već idete doma iz čk-a pješice, nemojte nasred nadvožnjaka uzimati nektarinu iz torbe jer bu auto prošal prek nje, a vi budete pizdili (u ovom slučaju, martinčika)
-ukolko se popiknete blizu benzinske, a umorni ste tak da više nikaj nemožte i sam se smijete, nipošto se nemojte dignuti tak da zgledate ko pijani, a još manje mahati busu punom dedeka i bakica
-probajte doći do doma u što boljem stanju, bez neprestanog hihotanja
-dok nemate kaj raditi skočite do barice :D il jedite sušeni ananas
-ne dopustite da vas ona grgh ili popularno zvana, šrot-mjuzik
ometa u spavanju, no ako se već to dogodi, pričajte s nekim da ju nebi čuli, pa makar i sa samim sobom
-nedjeljom se budite čim kasnije i nedajte da vas uništi sve kaj govore protiv vas

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge majne hlačic, kej nisu kulj?


u je, Lidač
- 18:01 - Komentari (39) - Isprintaj - #