diaRy of a LittLe Lost girL

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

08.06.2006., četvrtak

kako je lidač provela nedjelju, pa ponedjeljak, pa utorak i na kraju, srijedu.. jeeeeeeej... preživjeh :P

helou, helou..
pa dugo se nismo čuli, je li?
tak da sam vam već i ja pozabila kaj bi vam pisala :P.. hehe...
ma nemojte me j... pa ja sam vama zadnji put pisala tek f subotu.. ajoj... znaći, išli budemo po redu..
pa ovako, nedjelja:
nikaj posebno, dan kak i svaki drugi je polako prolazil i sam odjednom ja dobih poziv :P... zove me martina i veli : " bok, lidija! ve tak za pet minut bu ti došal neko k tebi! ve sam pročitala f horoskopu.. no dobro ajde bok", ja gledam još jedno vrijeme f mobitel.. ništa! gledam kroz prozor, ništa! nema nikoga.. skoro sam poludila... jao jao... zovem martinu, prasica se ne javlja.. onda sam zvala mirelu, ona mi se javi i veli: " pa ne znam ja nikaj to... martina je pročitala f hororkopu i bacila novine i odmah te nazvala!" ... onak uzbuđeno ova meni to priča, a ja neznam kaj da si mislim.. i pozvoni meni neko na vrata i kaj mislite ko je bil? martina i mirela!!! jao, jao...al moram reci da sam odma na njih pomislila.. hehe... i tak.. onda smo prvo dininu sobu naopačke okrenule i odišle se voziti s biciklima... po putu je svašta izrečeno i izvikano :P.. da da da .. mirela :P...
uglavnom, sreli smo neke face koje su nam popile sve živce.. na slamčicu.. i jako zgubljene ljude koji su meni uzeli moju šiltericu i stavljali si ju na svoju glavu, svoju glavu s svojom kosom.. pa zamislite vi to onda :P.. hehe... bacam kapu f pranje :P... ak već nisam ...
i tak.. navećer sam se smijala kaj nikad f životu.. pa kad sam išla f onaj kraj pretetinca... jej.. dobila sam poster od peppersi.. još jedan :P..hvala FI... malo je.. khm.. al nema veze :P... glavno da su to oni.. jao jao... al moram reci da sam doma išla jako srdita (s toga, drugoga kraja pretetinca :P).. kaj pa su me rasrdili.. tak! i je, cjele dane si pjevam onu pjesmicu o čokoliniju :P.. to su mi puštali i sad gotovco, nebrem pozabiti :P
no uglavnom, onda ponedjeljak:
ne znam kaj je bilo... ah da, riješen je problem zvan cura koja me htela pljusnuti :P.. hehehe... mislim, sad smo si oke.. valjda.. ne znam.. ne znam... kaj se sve događa s tom curom.. ne znam kak bumo dugo tak oke.. msilim, ja bi htela s svima biti tak super al.. mah, ne znam.. meljem gluposti!
utorak:
mislim da nikaj posebno.. ček kaj pogledam f dnevnik :P (kak sam svestrana, a? pa kad pišem tri dnevnika.. jedan svoj di pišem apsolutno sve, jedan koji imam s frendicom i onda još tu blogam.. ajmeeee...)
da da... f utorak je bil 6.6.2006., hehehe... nebum rekla da vjerujem f te stvari al svejedno.. smiješno je bilo za čuti :P... sve te priče..je, i kiša me užasno znervirala.. jaj... posexala bum ju jemput :P.. hehehe... šalim se! šalim se! je, pojavil se još jedan problem, ona koja sere ! mislim, tu di ja živim je tak zajebano :P... pa stvarno! pa to je nemoguće! pa ak se ja ve spominam s nekim dečkom ne mora znaciti da ja njega ocu il da smo skupa il kaj god.. pa ja bum nekoga flisunula (tu riječ je stalno martina govorila i ve prešlo ne mene-flisnuti).. kak ljudi, zapravo skupina cura moreju biti tak okrutni? kak? opće ih ne kužim... kaj ve bi ja trebala raskinuti prijateljstvo s nekim jer je njima žal i koji k.. malo sutra.. jaj... popizdim polek takvih :P...
i na kraju srijeda:
jaj.. jaj... celi jutro sam bila negde.. hehe... ma ne, išla sam se šišati.. onda je došla martina tam k frizerki jer smo posle mislile iti k spomeniku i naručiti si pizzu :P.. al smo ošle po mirelu... ona je još pol sata stala pred ormarom dok smo mi knjigu čitale :P... hehe... onda je martinu mama zvala kaj ide s tatom po neke basplatne ručkove, ova poludila al smo mi bile uz nju pa ni bilo opasno :P.. hehe... ma ne.. onda mali problem doma, telefonski račun.. jao... martinin broj bil svaki drugi :P.. hehe.. i to je većinom zvala mirelu i mene :P.. al nem ja nikaj kriva :)
i ošli smo f trgo hit (il je ve merkator? ne znam) po te ručkove... hehe.. nem ve rekla kaj smo si još kupile jer nije za javnost :) ne bitno :P... i dok smo došle doma nazvale mi f pizzeriju, a kad ono.. oni voze tek od jedan.. eh, nikaj! nije nam ostalo drugo neg f pekaru po pizze :P... i k spomeniku. a kaj drugo? tam smo se najele i onda smo još po dučanaj hodale i delale nekaj ka se nesmi.. nismo krale! nekaj drugo :P... i tak.. došla sam doma i odma na bus za školu tj. školski bus.
f školi, zadnji sat.. mislim si ja: aleluja!, kad ono ova skužila kak imamo mi neke pucike postrugano ono po rukama :(... ajaj... ušas! skoro sam poludela jer mi je ova s biologije to srala kak se to nesmi, pa za sve one bolesti.. al ja nit nikaj nebi bila kriva da mrkva nije pokazala na mene i viknula: " i lidija ima!", tak bi ju flisunula! jaj.. krava! neg se vudri! jaj..
no, navećer su došli tu nekvi dečki :P... do mene pa su psovali poboznu decu i tak...

dugi post,a? nemaš kaj...

- 09:57 - Komentari (22) - Isprintaj - #