diaRy of a LittLe Lost girL

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (12)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

red hot chiLi Lidač :D
..khm.. ukratko bi bilo prekratko, a kad bi pričala u detalje o sebi bi ispalo predugo zato ajde neku sredinu..
zovite me Lidač, Ljidi (hihihi..) samo ne Lidija jer mi je to pravo ime :D

Image Hosted by ImageShack.us

znajte da sam maaaala (ja to smijem reći ali drugi ne jer se tada osjećam uvrijeđenom :D) i da imam 15 godina
iiiiii da živim u Međimurju.. da.. lijepo je tu al u Kaliforniji bi bilo ljepše.
vooooooooolim red hot chili peppersiće i sebe. uuu da.

Image Hosted by ImageShack.us

volim jesti i pitiiiiii njamiparty
volim orbit
želim vespu. tko mi kupi?
volim ... hihih... sebe... ;)
uuuh. i volim dječake moje dobi i malo starije haha

Image Hosted by ImageShack.us

iiiii... mmmm... da :D
ja sam puna sebe. ja, ja i samo ja!
ne ostavljam puno komentara zato vam se ne isplati pisati ono kao ostavi puno komentara ovo ono jer bzvz tipkate.
pepermint s čokoladom u srcu bombona je najbolja stvar poslje žvaka orbit.

Image Hosted by ImageShack.us

da.
volim životinje.
i cedevitu.
mmmm...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pusu volim isto. jednu, dvije, pet..

Image Hosted by ImageShack.us

i oču tetovažu jednu dvije pet
i oču se spirsat
i oču šarenu kosu imat
sve bude.
mda.
roza boja rulz :D
zak ju svi mrzite?
hihihih...

Image Hosted by ImageShack.us

nikog ne mrzim.
meni su svi kul.. hihih..
uuu da.
mrzim..
a kaj sad ima veze? wink
mrzim i volim istovremeno sebe :D
iiiiiiiiiiiiiiiiii aj dont lajk narodnjake.
al oke, ak ih slušate nikaj loše.
nisam ja kriva kaj nemate ukusa...
buahaha...
mrzim nju


Image Hosted by ImageShack.us

...abrgh...
soooo ugly :D
kad smo već kod ugly, tu je Paris Hilton
divim se toj ženski.
Britney također.

Image Hosted by ImageShack.us

a bojim se mačka..
ajme užasa li
...
mda.

Image Hosted by ImageShack.us

crni mačak..
nebreš vjerovat
awawaa
______________
i tak...













...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

...



NOT!
× ove likane poznam... ooo da.. ×

× Barbaččč × Vanč × MajaFlow × Dijana × iVika × Ninač&KikicH × inkilich × Linach × Bruno × barky × tanja ×



× ove likane ne poznam... ooo nee... ×

× t€@ aka P!atd freak × senad × Martyna × muha × MiLLka tschokoLada × RHCPepperica × BaBi × sistersice × goLLum ×


i mala čuda ovog blogerskog svijeta.. mda.
Image Hosted by ImageShack.us1



Make your own Live (Online) Visitors tracker at TilaZone.com!
kolko vas je bilo od 3.7.'07. - 15:58h .. hihih...

Free Counters
Free Counters

05.05.2006., petak

I ko zna da li bi imalo sebe voljela da sam bar jednom po tuđoj želji zaplesala I moje odluke, nisu uvijek razumne al su najbolje – za mene ispravne.

aha... koji naslov sam zabacila, a?
ma da.. eh, neda mi se baš pisati al oke. malo bi pisala, malo nebi.. malo bi napravila još jedan blog, malo nebi.. kaj vi velite? ah, ne znam, ne znam.. danas sam opet išla f grad malo...
martinina mama je f bolnici.. pala žena po stepenicama i slomila 2 rebra... u početku mi je bilo onak malo teže.. nisam znala kaj bi rekla.. bla bla bla.. al kak se ja uvijek zlijem nekj tak sam se i sad i kaj.. malo po malo svi su se počeli smijati s mene... eh, uvijek predmet ismijavanja.. naviknula se već ... šalim se zaliven
i tak.. začas smo se pokrenule s bolnice iak su posjeti bili završili već jedno pol sata prije rofl ma kaj... zadržale smo se!!!
pa na željezničku opet i tak... tam je mirela buljila f ljude kaj retrdirana, a nina (mrkva) je stala polek... rekla je da ju guzica boli :)) eh... inaće, ti ljudi (mladi, malo stariji od nas) nas poznaju i mi njih, baš sam se zato ja skrivala iza kape (s bedžom FUCK YOU YOU FUCKIN FUCK) Kaj nebi slucajno.. ono, ne?
vozimo se mi tak... mirela i ja iza nine i martine i mirela se počne zljevati... tak se ja nisam mogla suzdržati od smijeha i primil me ono, histerični napadaj smijeha.. smijala sam se kaj su se ljudi s dvorišta okretali za nama.. onda i mirela... e, al nju morate čuti kak se smije... pffff..
tak smo f nedelišću skočile i f ŠUT na pizzu... i tak nam je bilo epo :)) sam je martina žifčanila zato kj joj je mirela rekla kaj je štreberica... ah, i tak.. još smo se malo vozle pa doma... i tak vam je to :))
btw. razgovarale smo ja i mirela danas na telefonček sat i 15 min .. čini mi se :)) heh blabla ovak... eh, pa brzo je to prošlo :)) sve smo potračale :)) a, sad vam idem ja djeco moja malena :))
... očete lyricse ? evo:

REMI:
Kako bi bilo da za nekih dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila
Kak bi mi život izgledo da sve se svodi na
uzdisanje za snovima što sam popušila.
Dok su mi svi govorili ne budi blesava
Ziher je ziher kolotečina je sigurna
Nađi si poso, ko još živi sam od pjesama
Ipak sam zagrizla bez žaljenja
I ko zna da li bi imalo sebe voljela
da sam bar jednom po tuđoj želji zaplesala
I moje odluke, nisu uvijek razumne
al su najbolje – za mene ispravne.
REFREN:
Daj mi da sama probam
Ja znam što je najbolje
Daj mi da sama hodam
sama ću uspijet sve.
Daj mi da sama probam
Lako ću naučit se
Daj mi da sama hodam
spremna sam na najgore.
REMI:
Tvrdoglava sam pa ne pristajem na uvjete
Kad jednom pogneš glavu, drugi put te ucjene.
Ne trebam poduku, ni tuđe zlatne savjete,
ako su zlatni, što ih na sebe ne primjene.
Jučer mi pružaju ruku, ko fol, da pomognu
Danas mi ta ista pomoć dođe na naplatu
Jučer mi nude da za mene vezu potegnu
Danas podvaljuju, da zbog njih sam tu.
Sorry al nebi htjela da za dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila.
Pa slušam srce makar zvučalo otrcano
Jednostavno – za mene ispravno.
REFREN
SHOT:
pusti me da pogriješim sam, čak da grešku ponavljam,
bitno da pokušam, sve isprobam jer nije me sram,
i kad griješim neka griješim, pa što se to tebe tiče,
mogu sam, samo znam da ne trebam tvoje priče,
neću bit ko ti, poslije si mislit što bi bilo,
mi smo drukčiji, meni se drukčije dogodilo,
posložilo da je kako je - bolje il lošije
pusti me, oću sam probat sve,
ne ne ne trebam savjete, ne trebam te da me vodiš,
ne ne ne trebam borca da za mene bitke vodiš,
imaš svoj život, sam po svome živi ga,
mene pusti da pokušam sam,
ak ne uspijem - a jebi ga!
REFREN



i slikica :))
Image Hosted by ImageShack.us
moj mali zeko :))

- 20:17 - Komentari (22) - Isprintaj - #