Linkovi
Blog.hr

Oral Fixation

utorak, 04.04.2006.

Stranče u noći

Pokupi me u baru...
Odvedi me u svoj stan...
Pusti neku laganu glazbu...
Natoči mi whiskey s kockicom leda...
Razodjeni me, potčini me...
Grli me u snu...
U zoru mi skuhaj kavu...
Ogrni me svojom košuljom...
Zapalimo cigaretu...


- 19:46 - Light my fire (7) - Prenesi na papir - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oralfixation@net.hr
*
Prema Freudovoj teoriji o razvojnim fazama čovjeka najranija faza od rođenja do 2. godine života, u kojoj vodeću ulogu imaju usta, naziva se oralnom fazom.

- oralna faza - erogena zona su usta, a zadovoljstvo nastaje zbog sisanja, gutanja, grizenja i žvakanja.

Ako se netko u toj fazi suoči s određenim poteškoćama, dolazi do ORALNE FIKSACIJE. Prema Freudu, to uzrokuje različite psihičke poremećaje koji se manifestiraju u odrasloj dobi. Takva osoba ima tendenciju gristi nokte, prežderavati se, bjesomučno žvakati kaogume, i ono što se na mene posebno odnosi - piti, pušiti i konzumirati lake supstance.

- every page hit:

Free Web Counter

hit Counter

- every unique user:

Free Web Counter

hit Counter