kec je zakon

10.02.2008., nedjelja

Usrano dosadan dan

Sve je pocelo u Nedjelju 10.02.2008 brobudio me usrani telefon al,stalno zvoni,zvoni
uopste nece da prestane jebo ga led da ga jebo.Mama vice ajde ustaj!!!!!
Ja kažem još samo 5 minuta moje slave!!!Ja se digo.Nakon 20 minuta zvoni
jebeni telefon.Ja se javim a ono zove glupi buki,kaze ajde igrat nogomet ja odgovorim odjebi neda mi se.
Nisam znao sta da radim pa sam upalio svoju pilu od kompa. Krenio sam da igram FIFU-07,
vec u petoj minuti pousio sam takav gol.

Reko sam jebemti jebeni nogomet!!!!!!!!!!!!:)
Opet zove mene buki ajde idemo na pizzu u Bricks.Ja budala pristo.Kad smo dosli sve krenilo nizbrdo
pao sam s jebene stolice,doso konobar i reko da malko pazim.Kazem ja:NA ZAPOVJED DRUZE MAJOR.
Toko sam se prejeo glupe pizze da me bolio stomak. Doso ja kuc, lego u krevet.
Kad ono zvoni telefon;JA POPIZDIO!!!!!!!!!!!!!!Iskljucio mobitel i reko ajd sad zovite bando jedna blesava.

Nisam mogo zaspat pa sam poceo,
da brojim ovce:U SEBI SAM RERKO DA MI JE SAD POJEST JEDNU.I odma zaspo.sretansmokinwaveeeksmokinsmokinfinofinothumbupthumbupthumbupthumbupcerekheadbangzijevzijevzijevmouthwashzujomahtuzanzubocoolpuknucupuknucuthumbupthumbup
LAKU NOC HRVATSKA ZA DANAS JE DOSTA.
JOS CEMO SE SREST.BYE!!!!!!!BYE!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.