.....

stihovi i kjut sličice.......lOl

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

slikice.....kjut

utorak, 06.11.2007.

Kad osjetis najtezi trenutak u zivotu, kad izgubis povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!!

Bok ljudi.wavewaveAha nakon drugog vremena i mi smo se sjetili napisat novi post!Uh da skoro sam zaboravila....ovako:Vidjela sam da su neki pomislili kako nećemo uzvratit kommove iz nagradne igre,pa bi htjela nešto napisati posebno za njih!VRATIT ĆEMO SVE KOMMOVE,KADA UHVATIM VREMENA JER
SEDMI JE RAZRED PRILIČNO TEŽAK,I STALNO SE IMA NEŠTO ZA RADITI,TAKO DA NE STIGNEM JOŠ I KOMMAT I PISAT POSTOVE.....A NI ELLA.......
VRATIT ĆEMO KOMENTARE KADA STIGNEMO!IMAJTE RAZUMIJEVANJA.
Ok i to sam obavila.....hehe...Ugl.danas smo pisali kontrolni iz biologije...hehe!
Nije bilo teško....(čitaj bilo je teško al smo se snašli)!
Sada bi nešto napisala ali neću.hehe
Sve ostalo je bilo oke.valjdaeekludzujo
Joj,jučer smo imali zemljopis...ajme jadan taj naš profesor....lol
Samo neki iz našeg razreda su nas,cure maltretirali sa ambrelama(čitaj:s kišobranima).
Stvarno.......onda smo se igrali.....(nemojte se smijat....)Izumili smo neku smetlarsku igru....weeeeeee!
Oke.....hmmm..........ponestaje mi inspiracije....to njet biti dobro!
A baš mi je krenulo..............
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A nema veze.....neću duljiti s ovim postom ionako mi se neda pisati.....hihi
Bokić ljudi do kommanja!.....wavemah

OLA LJUDI HVALA VAM NA KOMMOVIMA,BRUTHALL HVALA ŠTO NAM SE
NE OBRAĆAŠ VIŠE.......LIJEPO JE BEZ TEBE!
UGL.JA VIŠE NE MOGU PISAT POSTOVE NE STIGNEM,U GUŽVI SAM TOTALNOJ,A JA MISLIM DA NI ELLA NE STIGNE.PA TAKO DA NE USPIJEVAMO NI KOMICHE VRAĆATI A TO NIJE POŠTENO PREMA VAMA!
ZATO OVAKO:NASTAVIT ĆEMO PISAT BLOG NA LJETO TEK,JA MISLIM!
AKO NE USPIJEM UHVATIT MALO VREMENA PO ZIMSKIM PRAZNICMA.
JAVIT ĆEMO VAM SE SVAKAKO,AKO NE PRIJE NA LJETO¨!
ALI NEMOJTE MISLITI A BRIŠEMO BLOG.....OVO JE MALI ODMOR.....DA STVARNO KAKO JE NINA NAPISALA NI JA NIKAKO NE STIGNEM ALI SE NADAM DA ĆEMO SVE KOMMMOVE ODVRATIT PREKO PRAZNIKA...AKO NE NA LJETO...POOOZZZ SVIMA OD MENE I NINE
VOLE VAS SVE NINA I ELLA!



| ToAcH... (289) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.