Oprosti što je ljubavna...

Mrzima te kao nikoga...

...ali volim te toliko da ne mogu bez tebe!
Bila sam u pravu. Došao si u Osijek. Ali vidjeli smo se samo na par minuta. I zbog toga sam žurila od kuća skoro trčećim koram 45 minuta. Donio si mi dva dvd-a. OK. Ali bila je i ona tamo. Dok sam pričala s tobom i tvojim legom, ona i jedna cura su otišle dalje. Prošla je pored mene, nije me pozdravila, iako smo se prije upoznale.
Kada sam te pitala da li ćeš doći osamnaestog, pogledao si u njenom pravcu, napravio neku facu, kao da ne možeš sada pričati i rekao da ne vjeruješ. I na brzinu si prebacio spiku na dvd-e, da si mi puno toga snimio. Iz toga sam ja shvatila da ima neko objašnjenje na dvd-u, ali ništa od toga. Ima jedan spot Jabuke, koji si naslovio Za ljeto pred nama (pjesma je Malo ćemo da se kupamo). Da li je taj naslov neka tajna poruka.
Kada smo se čuli oko tri danas, prije nego što si krenuo za Osijek, rekao si moramo ići po jednu osobu i po još jednu. Zašto nisi rekao da moraš ići po nju?

10.06.2006. u 17:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket - Video and Image Hosting
Zašto ljubav mora tako jako boljeti?

Oprosti što je ljubavna

Sivo jutro, opet sam sam
Duša moja načeta
tamo gdje si zagrizla

Sivo jutro, dobro znam
Kad nekog izgubiš,
onda nema povratka

Pjesma za tebe, jedina
Oprosti što je ljubavna

Jer ja bih sve da dam
čak i onda kada ne trebam
U riječi sve da ubijedim te
Oprosti što još uvijek volim te

Sivo jutro, opet sam sam
Ne nalazim svoj mir,
kao vuk što traži spas
Sivo jutro dobro znam
I kad prodje ovaj ludi pir,
neće biti ni nas









Free Counter
Free Counter
Blog.hr