jebemti,kako sam bolesna



e pa tako...imam gripu Image Hosted by ImageShack.us
bolesna sam
i petak je bio neki house i stereu...
ma...
kao to je bio carneval party...
ugl
dogovorih se s nanom da ću ići ...
imale smo 6 pozivnica...
2 za nas...i još pile jela ado i bilić
...no...ja skužih da imam temperaturu...ali idem svejedno jer sam se dogovorila...da ne sjebem...a i ful bi išla....

a ugl...zabrijala sam da će bit zika bolja i nabrijanija
da ću moć biti pomalo debilna i skakat ko manijak da istjeram tu temperaturu iz sebe znojenjem...
ali niš...probala sam ali je taj hausić prespor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ali dj je bio crn...
a ja obozavam crnce...
nije neki pre zgodan ali je simpa....i crn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja sam na kraju cijelo vrijeme sjedila gore sa pilkanom....
pošto je i on bio kajn of bolestan
srela ja i ivu ...drugaricu mladosti moje...
i srele ja i nana malu ines...od marininog brace davora curu...
na kreaju su ona i ivona išle doma oko 1 i pol šta mi je super došlo jer sam se osjećala odvratno,tako da sam išla sa njima sa taksijem

ugl,nisam išla u zagreb polagat ispit za suca
nisam išla tražit milanovića da mi da potpis u index...dala rei moja majka u jutro index...
ma ugl...dosta sam pisala
ala bok


18.02.2007. | 10:28 |
PlJuNi ViŠe | ArHiViŠi u FaScIkLo | # | ^


<< Arhiva >>


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



blog layouts

moram malo gimnastike










OVO JE BLOG...
TU MI JE NEKA ŠUPLINA PA SAM MORALA
UGOMBAT NEŠ UNUTRA.GLADNA SAM I DEBELA
MORAM OVO ISPUNIT I NE ZNAM
ŠTA DA NAPIŠEM
....
JA BI SE GRLILA I LJUBILA...EEEEEEE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blog.hr
blog layouts

blog layouts



gympipl
dora
tina
lana
isabella
neven
andrea


ljudovi koje znam

halopojava
moja nana
pils
fish
lija zvana fox
lonac
stana-zebraaaa
zora-zebraa

i oni koje ne znam

bolesnikinja
marijana
melita-miky
plavusa
mala pohotnica
tea
...insomnia killer...
deejayicaa
simply me
rnb star
adri
black widow
bocwa
2 kuje
iva94
doroteja
sweet_bitch
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




blog

blog



blog Layouts


blog Layouts


Image Hosted by ImageShack.us