stočetrnaesti



danas sam sretna
jako čak i totalno
posjeti me kujo
ne ti lana
čitam news
laptop
zašto sam sretna
jako sam sretna
dobila sam grma u pikadu prvi put
ah,za sve postoji prvi put...jel'da
ali to nije ono šta me razveselilo najviše...
najviše me razveselilo to šta sam srela jednog druga za kojeg sam mislila da je propao u zamlju
e pa nije
bila sam na ručku kod bake... NJOKI
veoma imortantivna činjenica
fekt
ali bez de
i zvao me momak ispod balkona
ja ostala PAF
kad majka je rekla da dolje je ivan
i toliko sam ostala PAF da nisam ni znala ko je ivan kad mi je rekla da je ivan
i iva ...
i oni su pušili
zapalili su gicu
ja ne
ja ne
ja sam zabrijala za gim i sport
i počinjem razmišljat glavom i šuška mi unutra
i ova slika je najs pa makar je ilegalna
Image Hosted by ImageShack.us

i drag mi je i volim ja jaako
ali nesmije se krivo protumačiti
ne pada mi na pamet da bi se uopće poljubila snjim
u šta narvno ne ubrajam
regular kizzzzzz in obraz
i šta još

i bila sam na kavi sa petrom i 22godišnji mađar nas zaustavi
na sred korza
i pito nas di može izaći danas...
bla bla
i bile smo sa njim na cugi

i tip je drag i peder
aj bliv det
naravno
temu je pokrenula petra ideš mi na jetra
ali aj tink he iz...ši


I JOŠ NEŠ
BRITNI SPIRS ROKS
Image Hosted by ImageShack.us



15.11.2006. | 23:18 |
PlJuNi ViŠe | ArHiViŠi u FaScIkLo | # | ^


<< Arhiva >>


< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



blog layouts

moram malo gimnastike










OVO JE BLOG...
TU MI JE NEKA ŠUPLINA PA SAM MORALA
UGOMBAT NEŠ UNUTRA.GLADNA SAM I DEBELA
MORAM OVO ISPUNIT I NE ZNAM
ŠTA DA NAPIŠEM
....
JA BI SE GRLILA I LJUBILA...EEEEEEE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blog.hr
blog layouts

blog layouts



gympipl
dora
tina
lana
isabella
neven
andrea


ljudovi koje znam

halopojava
moja nana
pils
fish
lija zvana fox
lonac
stana-zebraaaa
zora-zebraa

i oni koje ne znam

bolesnikinja
marijana
melita-miky
plavusa
mala pohotnica
tea
...insomnia killer...
deejayicaa
simply me
rnb star
adri
black widow
bocwa
2 kuje
iva94
doroteja
sweet_bitch
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




blog

blog



blog Layouts


blog Layouts


Image Hosted by ImageShack.us