nedjelja, 13.07.2008.

Desperate kids

Eo, novi post... Tj. vidite da je novi.. Ugl.
Ja napisala o frendovima... Gotova sam...
Nisam znala da ih ima tolko... A kad jos racunamo s tim da ovo nisu svi.. Wau! Bas fensy! Hihihi
Dobro, meni dosadno.
E da, imam novost, Derište is in love! xD
Nadam se da cu uspjet nesto, al ae, ako ne, nikom nist...
Imam dosta hladno srce... Znate kako je to...
No dobro...
Kako ste mi vi? Nisam isla dugooo po blogovima. Ne da mi se..
Imam vaznijeg posla. Al ako nest trebam pogledat, samo mi kazite i ja cu ti pogledat u... Cirka 2 dana XD hhehhehe
Eto,to je sve...
E daaa.. Pozdravljam mog Benjamina! hehehhe
(just kidding s onim "mog", da ne mislite...) ccc sram vas bilo!
Pa-pa

13.07.2008. u 11:56 • 27 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nja-nja

Fuck, what do ya want?

***92% of teens have moved on to turbo folk. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your blog***

Some shit

Zovem se Nina. Slušam ono sto slušam, nije vas briga! Živim u... Rovinju. Nemam decka, al jedan je jako blizu... cerek But I suppose that ya all don't care.
That's all folks... Peace out! =B

Osobe

Gregor
Karota
Benjamin
Andrea
Golda
Sarchie