Design: *Maria.* ^^ Pikčrs: *Google.*
< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smile!



retaja



Free Site Counters


-istina.moj je blog
-ja san zaista covjek
-ja letin u slobodno vrime
-ja san sanjar
-ja iman moci
-necu ti rec kako se zovu xd
-ja ne virujen u best frendove
-aj biliv in lov
-ja san hipnotiziran o jea

Image Hosted by ImageShack.us


-ja san prazan list.potpuno cist.
-aj stil tink aj em paranoid
-ponekad san samo ljuta
-"kolumbo,jeben te radoznala."
-cudna,vrlo cudna
-bi afrejd,veri afrejd

Image Hosted by ImageShack.us


-slusan
-rock
-metal
-i ono sta se nade
-rekli bi da volin samo balade
-ma daj mi nesto veselo,brate

Image Hosted by ImageShack.us


-Nisu mi podigli spomenik i ime će mi biti uskoro zaboravljeno,
ali sam volio nekog svim svojim srcem i dušom,
a to je meni oduvijek bilo dovoljno

Image Hosted by ImageShack.us


-Da Bog postoji na crkvama ne bi bilo gromobrana!

Image Hosted by ImageShack.us


Uvijek volimo ono
što nikada nismo
našli ili smo možda
jednom izgubili zauvijek

Image Hosted by ImageShack.us


Nitko ne mora ići nikamo.
Svi smo već tamo, kad bismo to barem znali.
Kad bih barem znao tko sam zapravo,
prestao bih se ponašati kao onaj za koga se smatram,
a kad bih se prestao ponašati kao onaj za koga se smatram,
znao bih tko sam

Image Hosted by ImageShack.us


Samo onaj tko je mnogo plakao može cijeniti život sa svim njegovim ljepotama i slatko se smijati. Lako je plakati, teško je smijati se.

Image Hosted by ImageShack.us


I ništa nam srca neće ganut,
duše bit će smirene posvema,
tko izgori taj ne može planut,
tko ljubljaše taj ljubavi nema.

Image Hosted by ImageShack.us


Neko ružno sanja
nekom su košmar svitanja..

(u pravilno tužnom tonalitetu,
poprima prave obrise stvarnosti)

Image Hosted by ImageShack.us


Ne budeš li svoju mudrost gradio na nečemu drugom,
a ne samo na godinama
nećeš se razlikovati od tisuća staraca
dubina uprljanih od lukavstava i
lopovluka.


Image Hosted by ImageShack.us


kada bi ljudi znali kakav je za mene napor bio zivjeti
oprostili bi mi svo zlo koje sam im pocinio
i svako dobro koje sam im propustio uciniti

Image Hosted by ImageShack.us


Trebalo bi ubijati proslost sa svakim danom sto se ugasi.
Izbrisati je, da ne boli.
Lakse bi se podnosio dan sto traje,
ne bi se mjerio onim sto vise ne postoji.
Ovako se mjesaju utvare i zivot,
pa nema ni cistog sjecanja ni cistog zivot


Image Hosted by ImageShack.us


what do you do, when the only one
who can make you stop crying...
is the one who made you cry????

Image Hosted by ImageShack.us


Vidiš?
Godine nas obrade različito...
Nekom postane važno s kim će leći,
a nekom s kim će se probuditi?
Žalim, stara...
Nadam se da smo se
ove noći zauvek mimoišli?

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi će svašta raditi, bez obzira kako apsurdno to bilo,
samo da bi izbjegli suočavanje sa svojom vlastitom dušom.
Vježbat će jogu i sve njene vježbe,
izložit će se strogoj dijeti,
napamet će naučiti teozofiju ili
će mehanički ponavljati... mistične tekstove
iz literature širom svijeta - sve to zato
što se ne mogu pomiriti sa sobom
i nemaju ni najmanje vjere
da bi iz njih samih moglo nastati nešto korisno.

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 14.06.2009.

Ima jedan divan nevidljivi svijet, a to je onaj kojeg zaljubljeni u srcu nose

jeli vrijeme za novi post?
mislim da je =)

Svatko ima neku priču koju želi reči, onima koji žele, znaju, da slušaju kroz riječi...


za pocetak
kako sam ja?
nemam pojma
znate onaj osjecaj kad bi voljeli plakat,ali nema suza?
tako nekako.
ali tko kaze da nisam i sretna?
izmjenjuje se raspolozenje.
ali dobro.

''tko nije naučio gledati nebo u potoku, ne zna što su ribe na drveću...'' Andrić

sjecam se da su nam u osnovnoj pricali da nema covjeka bez mase.
o tom sam bas razmsljala.
mislim da covjek s mojom mastom i s mojim idejama bi tesko se snasao.
da samo netko zna gdje je sve otputujem...
sto mi sve padne na pamet.
recimo sinoc nisam mogla spavati.uzela sam biljeznicu i crtala i pisala.
i iza toga mi je palo na pamet da cu veceras uzeti bocu vina,sakrit je u sobu i kad odem leci popit cu je.tako bezveze.
i trazila sam danas vino,ali nisam ga nasla,pa sam uzela cijelu bocu ruma. =)
bas cu veceras popit =)

Umjetnost imamo zato da ne bismo propali od istine.

Steinem:sve se čini otrcanim dok nismo za to spremni.

slazem se s njim.mozda se mi u zivotu pripremamo na neke stvari.
ono kazu da Bog zeli da upoznamo puno krivih osoba da znamo cijenit pravu.
vjerujem da je tako i za ostalo.jesam ja ovo vec napisala???

i ovih par dana praznika.dobro ajde zasad je sve ok.samo je problem ja sam navikla otici u park,tamo kupit vino od 10 kn i tu pit i sist malo i ic kuci.
ali ovi sada su u kaficima ili nece da idu u park tamo gdje ja ocu.tako da mi bude dosadno.

on je rekao:tebe nista ne briga oko mene
a ja sam rekla:ali brigas me ti
i naravno nije shvatio

enivej ljubav jos nisam razrjesila.al volim obojicu :/

Ne postoji nijedna tako kriva crta po kojoj Bog ne može pisati ravno.


Sam Bog.

- 14:46 - Komentari - Print - ???


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.