..o m€ni..

ime:NiKoLiNa
prezime:se traži...
volim:jednog dečk@,obitelj,PRIJATELJICE.....
ne volim:kelj,brokule....školu...ocjene..
razred:6 b....=)sad ču 6 b...
prijateljice:LEINA,MONIKA,Višnja,LJerka,Natali...


(=swašta=)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us





ewwooo mallloooo slikiiiccaaa!!!!


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


a href="http://www.glitterfy.com/" target="_blank">
Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics


moja najpjevačicca:

Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


a href="http://www.glitterfy.com/" target="_blank">
Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by {st@rshine}

..o bLoGu..

...ma znate šta meni je onaj stari blog...dopiz...
..i ja sam naprawila nofi blog...
..s obizirom da mi je ovo več 33 blog....
..owaj blog...če biti.....neznam ni ja nekako....
...predobar..hh...dok mi i on ne dojadi....hh

Image and video hosting by TinyPic




LINKYCHY:

>natali<
>lyly<
>taja<
>ivana<
>vyvy<
>vlatka<
DoRa

<NEBU POD OBLAK - ANTONIJA ŠOLA

četvrtak, 10.07.2008.

..prwi posst s nowog bloga...

...eeee...
ewo i mene...u nowom sjaju..hh...
neznam shta da vam kazhem....
a shta mogu kad sam takva...
i najviše volim prawit blogowe....
eto ja sad idem..pozz..
komajte...

i narawno da nezaboravim..
pozz mom dečku...hh..



| Komentiraj (11) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.