..It WaS ThE SumMeR Of ThE '08.. - [>>_..×°°It's NOtT AbOUt FuTuRE, It's NOtT AboUt PasT..iT's MakIn eVerY SinGlE Day LasT LasT AnD LaSt°°×.._ - Blog.hr


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

e pa neam ja pojma o chemu chu tu pisat........ chitaj pa vidi....... i kommaj.......


eo koliko vas je tu bilo od 15.1.2008.

free hit counter

hit counter

*_LiNkIchI_* tj. LjUdI kOe ZnAm.. ILi.. Mi RedOvIto KommAju..

blablaIBI & JA
blablaIBI
blablaVIKY
blablaLEJO
blablaCEPA
blablaMUNJENA
blablaMALLENA
blablaNORA
blablaKELLY
blablaMARINA
blablaCHRISTINE
blablaCRACK OF SUNLIGHT
blablaIVANA ILI PETRA
blablaBEAUTIFUL LIFE
blablaUPLAKANI ANĐEO
blablaJEDAN OPICENI SVJET
blablaEPY


**beljNeShTo mAlo I o mEni...nut**

-dali mi ime corina.....
-prezime mi zaboravili dat....zujo
-ugledali me 26.7.1994....
-u rijeci...thumbup
-navijam za rijeku ofkors...rofl
-po horoskopu sam jako zajebana lavica....naughtynut

**ja voljamcerek**
-my frendove...wave
-chokoladu...fino
-debatu..cerek
-ljeto..pjeva
-my gitaru...pjeva
-sweet & bad boys...rofl
-derat se...naughty
-zagorchavat tuđe zhivote....blabla
-smijat se...smijeh
-zaje... sve oko sebe...nut
-slushat good mjuzu...pjeva
-ne bit kod kuche...mah
-starke..cerek
-crnu boju...yes
-visit na msn-u...lud
-partyparty
-smokinsmokin
-itd... itd...

**ja ne voljammad**
-bit kod kuche...nono
-bit na satu....no na odmorima je oke...belj
-umishljene...burninmad
-dvolichne...puknucu
-ljude koji neznaju prihvatit zaje...headbang
-dechke koji misle da su cure manje vrijedne...mad
-biti u bedu...cry
-itd... itd...

**ja slushampjeva**
-frendove...blabla
-ma sve sha mi se sviđa..
-rock..
-punk..
-techno..
-dance..
-hip hop..
-ma sve pomalo..
-a i ostalo nesh ako mi se sviđa...naughtysmijeh

**ne slushamnono**
-roditelje...belj
-nastavnike...belj
-cajke...burninmadnono
-a koji put ni samu sebe....nut

**to je ugl to o meni..... ostalo nije bitno...wink


-ekipa koju ja voljam.... cerekkisswave:
IbY, LeJo, LaRa, Jeko, BabA, KeKa,
SpiKy, ČePa, DRnja, DoDa; KIKe,
NatA, MaJa, ViKY, NOra.........
bla bla....I joŠ DoSTa njIh...
sRY SvI koI niStE TU KOim SluČajEm...
NIE BilO NAmJerNO..

-postoje i neke osobe koje ja mrzim iz dna ko zna chega ali nechu to ovdje napisat.....

MSN:opichena.do.kraja@hotmail.com
MEIL:cory13000@gmail.com

**LiTtLe SoMeThInG**

m@lo TeXt!ch@

........ovi su mi onak kjut.......


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

sijecham se lica koje sam voljela,
usana koje sam zheljela...
sjecham se ochiju koje sam gledala,
imena kojem sam srce dala...
sjecham se da sam te nochima sanjala
i da sam te beskrajno voljela...
sjecham se sjecham,
samo se ne sjecham da
sam te ikad preboljela!!!nono

×××××××××××××××××××××

when you're sad,
I'm sad....
when you smile,
I smile...
when you cry,
I cry...
when you're a horny,
call me!!!!naughty

×××××××××××××××××××××

...voli, zhivi, razbijaj i pleshi,
jer chovjek je rođen
da gubi i grijeshi...
prokockaj dane, ispijaj nochi,
jer jednom to vishe
nechesh mochi!!!belj

××××××××××××××××××××××

I'm not crazy...
...my reality is just...
...different than yours!!!rofl

××××××××××××××××××××××

ako me ikad ranish
i dushu povrijedish,
upotrijebit chu samo
jednu kletvu:
"dao bog da ti
moje usne budu lijek,
bez njih da
bolujesh zauvijek!!!"...blabla

××××××××××××××××××××××

dani su loshi, nochi josh gore...
uvijek te povrijede
oni koji te navodno vole...
dok su s tobom
stalno ti lazhu,
a na kraju kad odlaze
ni zbogom ne kazhu!!cry

×××××××××××××××××××××××

zhivi brzo, umri mlad,
boli te k---- gdje i kad,
pushi travu,
kupaj se u pivi,
imaj na umu:
jedno se zhivi!!!!smokin

××××××××××××××××××××××

you can always start
likin' someone
over and over again...
but you can never stop
lovin' someone!!!kiss

×××××××××××××××××××××

katkad ti pozhelim
chuti glas...
srushiti sve shto
stoji između nas...
rechi ti,
vrisnuti snazhno
da te josh uvijek...
...ma nije vazhno!!!cerek

×××××××××××××××××××××

kad si shrvan do boli
i nitko te ne voli,
nedaj dushu stock coli,
nedaj stotku
za josh jednu votku,
nego reci jednom se zhivi
i raspali po pivi!!!party

×××××××××××××××××××××××

danas je teshko
biti glup jer je
konkurencija prevelika!!!eek

××××××××××××××××××××××

no people - no love
no love - no sex
no sex - no children
no children -
- no problem!!!thumbup

×××××××××××××××××××××

bilo je davno, neznam
tocno kada...
voljela sam jedno bice,
voljela sam gada...
nije teshko rechi,
voljela sam gada...
teshko je rechi
da volim ga i sada!!!cool

××××××××××××××××××××


sve & swashta

KLIKNI TU
i saznaj koja ja tvoja prava ljubav














četvrtak, 21.08.2008.

..It WaS ThE SumMeR Of ThE '08..

EO MeNe..
BiLa SaM Na DEBAtNoM KamPu..
Na pRvIcU..
Od 13.8.-20.8...
bILo Je PrEeeJeEebEeNoOoo.....
FuLL Je BrZo PrOsHLo..Ja BI JOsH...
A SvE jE BiLo SupEr..OKe aE oSim HrAnE...
SmJesTaJ..I tO...UgL...
MOjA EklPa DoBIlA 1, IZgUbiLa 4 DeBAtE..LoL..
KO To jE**..BItnA Je ZabAvA BILa..JeLdAa???
StAviT Cu SLikE...Da Ne PRiCam pRevIsE..
A Kad mi VlaTkA POsAlJe NjEzInE SLiKE Cu oNda i te sTaVit...

ugL...
ZiVoT IdE NekAKO...
SpAvA MI Se ToTaLno...JuCeR SaM u 6 POpOdNe ZaSpaLa...
A I DnS NaMJeRaVaM SpaVaT...

LjUBaV...OnaK..
AjMo Rec Da KonTaM NEkoG...
aL NEmoJtE oCeKIvAt Da CU vAm Rec koGa..
I nEcU OcEkIvAt Da Cu PoStIc UspJeh..

SvE u SvEmo oVo MI jE LjeTo BiLo kUlL...
ViDi Se I PO NASLovU To..DaDa...

JoS mALo Pa SkOLa...OpEt...
AAAAaAAa...Ja NeBi...
AL Ae...JOs SaMO jEdNu goD OsNoVnE...
FaLa BoGu...
SaD MOrAm SmIsLiT U KOju SreDnjU...
BiT CE To GImnAziJa...
A KOjA...BoOooo...

AjTe...UgL...
PoZzAm SvIh Sa KamPa...
WoLiM Was SvE LJuDi...=)=)






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

CoMe BacK....°¤°');">