I hAvE PmS... And a GuN.... DiD yOu HaVe sOmEtHinG tO sAy?!?!?!?? - [>>_..×°°It's NOtT AbOUt FuTuRE, It's NOtT AboUt PasT..iT's MakIn eVerY SinGlE Day LasT LasT AnD LaSt°°×.._ - Blog.hr


°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

e pa neam ja pojma o chemu chu tu pisat........ chitaj pa vidi....... i kommaj.......


eo koliko vas je tu bilo od 15.1.2008.

free hit counter

hit counter

*_LiNkIchI_* tj. LjUdI kOe ZnAm.. ILi.. Mi RedOvIto KommAju..

blablaIBI & JA
blablaIBI
blablaVIKY
blablaLEJO
blablaCEPA
blablaMUNJENA
blablaMALLENA
blablaNORA
blablaKELLY
blablaMARINA
blablaCHRISTINE
blablaCRACK OF SUNLIGHT
blablaIVANA ILI PETRA
blablaBEAUTIFUL LIFE
blablaUPLAKANI ANĐEO
blablaJEDAN OPICENI SVJET
blablaEPY


**beljNeShTo mAlo I o mEni...nut**

-dali mi ime corina.....
-prezime mi zaboravili dat....zujo
-ugledali me 26.7.1994....
-u rijeci...thumbup
-navijam za rijeku ofkors...rofl
-po horoskopu sam jako zajebana lavica....naughtynut

**ja voljamcerek**
-my frendove...wave
-chokoladu...fino
-debatu..cerek
-ljeto..pjeva
-my gitaru...pjeva
-sweet & bad boys...rofl
-derat se...naughty
-zagorchavat tuđe zhivote....blabla
-smijat se...smijeh
-zaje... sve oko sebe...nut
-slushat good mjuzu...pjeva
-ne bit kod kuche...mah
-starke..cerek
-crnu boju...yes
-visit na msn-u...lud
-partyparty
-smokinsmokin
-itd... itd...

**ja ne voljammad**
-bit kod kuche...nono
-bit na satu....no na odmorima je oke...belj
-umishljene...burninmad
-dvolichne...puknucu
-ljude koji neznaju prihvatit zaje...headbang
-dechke koji misle da su cure manje vrijedne...mad
-biti u bedu...cry
-itd... itd...

**ja slushampjeva**
-frendove...blabla
-ma sve sha mi se sviđa..
-rock..
-punk..
-techno..
-dance..
-hip hop..
-ma sve pomalo..
-a i ostalo nesh ako mi se sviđa...naughtysmijeh

**ne slushamnono**
-roditelje...belj
-nastavnike...belj
-cajke...burninmadnono
-a koji put ni samu sebe....nut

**to je ugl to o meni..... ostalo nije bitno...wink


-ekipa koju ja voljam.... cerekkisswave:
IbY, LeJo, LaRa, Jeko, BabA, KeKa,
SpiKy, ČePa, DRnja, DoDa; KIKe,
NatA, MaJa, ViKY, NOra.........
bla bla....I joŠ DoSTa njIh...
sRY SvI koI niStE TU KOim SluČajEm...
NIE BilO NAmJerNO..

-postoje i neke osobe koje ja mrzim iz dna ko zna chega ali nechu to ovdje napisat.....

MSN:opichena.do.kraja@hotmail.com
MEIL:cory13000@gmail.com

**LiTtLe SoMeThInG**

m@lo TeXt!ch@

........ovi su mi onak kjut.......


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

sijecham se lica koje sam voljela,
usana koje sam zheljela...
sjecham se ochiju koje sam gledala,
imena kojem sam srce dala...
sjecham se da sam te nochima sanjala
i da sam te beskrajno voljela...
sjecham se sjecham,
samo se ne sjecham da
sam te ikad preboljela!!!nono

×××××××××××××××××××××

when you're sad,
I'm sad....
when you smile,
I smile...
when you cry,
I cry...
when you're a horny,
call me!!!!naughty

×××××××××××××××××××××

...voli, zhivi, razbijaj i pleshi,
jer chovjek je rođen
da gubi i grijeshi...
prokockaj dane, ispijaj nochi,
jer jednom to vishe
nechesh mochi!!!belj

××××××××××××××××××××××

I'm not crazy...
...my reality is just...
...different than yours!!!rofl

××××××××××××××××××××××

ako me ikad ranish
i dushu povrijedish,
upotrijebit chu samo
jednu kletvu:
"dao bog da ti
moje usne budu lijek,
bez njih da
bolujesh zauvijek!!!"...blabla

××××××××××××××××××××××

dani su loshi, nochi josh gore...
uvijek te povrijede
oni koji te navodno vole...
dok su s tobom
stalno ti lazhu,
a na kraju kad odlaze
ni zbogom ne kazhu!!cry

×××××××××××××××××××××××

zhivi brzo, umri mlad,
boli te k---- gdje i kad,
pushi travu,
kupaj se u pivi,
imaj na umu:
jedno se zhivi!!!!smokin

××××××××××××××××××××××

you can always start
likin' someone
over and over again...
but you can never stop
lovin' someone!!!kiss

×××××××××××××××××××××

katkad ti pozhelim
chuti glas...
srushiti sve shto
stoji između nas...
rechi ti,
vrisnuti snazhno
da te josh uvijek...
...ma nije vazhno!!!cerek

×××××××××××××××××××××

kad si shrvan do boli
i nitko te ne voli,
nedaj dushu stock coli,
nedaj stotku
za josh jednu votku,
nego reci jednom se zhivi
i raspali po pivi!!!party

×××××××××××××××××××××××

danas je teshko
biti glup jer je
konkurencija prevelika!!!eek

××××××××××××××××××××××

no people - no love
no love - no sex
no sex - no children
no children -
- no problem!!!thumbup

×××××××××××××××××××××

bilo je davno, neznam
tocno kada...
voljela sam jedno bice,
voljela sam gada...
nije teshko rechi,
voljela sam gada...
teshko je rechi
da volim ga i sada!!!cool

××××××××××××××××××××


sve & swashta

KLIKNI TU
i saznaj koja ja tvoja prava ljubav














srijeda, 19.03.2008.

I hAvE PmS... And a GuN.... DiD yOu HaVe sOmEtHinG tO sAy?!?!?!??

eo ko sha ste mozhda primjetili vech....
mene puca neka inspiracija u zadnje vrieme....
heh...
nie to chesta pojava....
jap jap....
a događa se dosta toga...
paaa....
moram pisat...
jea......


eo otkud da pochnem.....
proshli tj, chetvrtak i petak bili bzvz...
bila doma...
loshe....
deprimirajuche....
depresivno....
full neko loshe raspolozhenje vlada....
a jbg...


u sub sam imala ispit iz ej....
zbog koeg nisam mogla na zhup. iz debate....
kmeeeee....shmrc...
a proshle ove na drzhavno...
jea.... sretno im bilo....
hehe....al jbg.. ugl kull e bilo...
mislim da sam oke napisala test....
i spikala....
i sve super ja mislim.... i hope so....
ondaa....
tamo smo se zajeb ko neki moroni...
i roberta e bila gotova prie mene pa me chekala tamo vani....
btw.to e bilo tamo na trsatu....u shkoli vojak...il kako vech...
i ugl...kad sam bila gotova treala sam zvat staru da dođe po nas tamo...
aal... nisam... nego smo mi ishle po sladoled....
kamo?? u tower ofkors...haha...
iii...da...kuish...u pola sata smo morale doch do towera sa trsata, iako put nismo znale....i vratit se nazad....
i uspjele smo....jaooo....
ljudima smo kroz vrtove ishle da bi skratile put....hehehe...
i mrtve tamo bile...
sjele na klupicu i skoro zaspale jbt....
al oke...
proshlo e i to....
al ono roby...fkt si legenda...hehe....

u sub navecher ja bila fuulll u bedu...
plakala malo...
nea nekog posebnog razloga...
al sve mi se nesh nakupilo bilo..
paa...e onda to puklo....
al sad e bolje malo.....

ondaa...
u ned a ishla na misu...
nakon ko zna kolko vremena....
s larom...
ii bilo full loshe vrieme...
vidljivost 1.5m ispred sebe.....
hahaha....
i mi debilii ishle u shumu se shetat onda jer nam se nie dalo bit u crkvi....
mi doshle samo na kraj po hostiju...
heheheh.....
aaa kako sam bila mokra...
od tog j****** vremena...magle...jao....


taj dan popodne sam ja navodno uchila jako...
hehehe....je rajt...
nisam nish...
bila na msnu stalno....


u pon sam treala pisat povjest jer nisam bila...
ova rekla da nemoram jer iam ocjenu.....
jej jej.....
pisali smo kem...
dobit chu 3 ili 4...jer sam se zajeb u nekim zadacima...
pomijeshala ja malo nesh...
al oke...
a rekla e ova da che mi smanjit ocjenu i josh nekima jer smo na pochetku sata nesh full raspravljali...
i zbog nas nikako da pochnemo pisat...
al oke jesu i drugi...
tako daaa.... dobili mi josh jednu opomenu...
iamo ih na bacanje....hehehehehe,,,,,
jbg....
na hj se mi full zajeb...
jeli pina coladu...jamiiiii....
ajme kako e to dobro...
jea.... i tamo sve po alkoholu "mirisalo".....
hahaha....
a ova nastavnica jbt nish ne skuzhi....
jea...
na biologiji nisam opet bila...jedno 3 tj nisam vech bila...heh...
bila na instrumentalnoj... zajeeeee smo se....
bili na ispovjedi zadnji sat....
a mosh mislit sha e to... grieshim dok ulazim tamo unutra...
grieshim dok izlazim...heheh...
tamo mi pjevali u crkvi...plesali na soulja boya...jea....
eheheh....


u pon ishle iby i ja malo van....
shetat se...
nice vrieme bilo...sunce...
nema oblaka....
i dođemo dođemo mi blizu igralishta...
i pochne malo padat kisha...
i prestane...
i odemo mi do lale.....
i da se iemo shetat....
i pochne pljusak....
i tako...a kull bilo...
pa iby i ja po blatu ishle doma...
i ja si starke sjeb tamo opet......
al oke......


u uto nisam bila u shkoli...
i dođem na odmor jean... vratit bilj neku....
i uđem u dvoranu ovi moi imali tzk...
i nastavnik me zatvori unutra i kazhe on meni da che mi dat neopravdani jer da ja markiram...
ja ono wtf?!?
i nish...
pustio me na kraju.....
ljudi su full nekako chudni...
al jbg...
nea veze.... ko ih j***....


bila cijeli dan kod vlatke u uto.....
od 13....do 19.....
ajme jbt...
najprie njoj se komp skrshio...
kad bi ga pokushala upalit bi nesh puknulo svaki put.....
onda su njoj osigurachi stalni izbacivali.....
pa smo ih dizale.....
pa iemo mi palit svjetla po kuchi...
i ono...
gori svako drugo....
ja se smijalaaaa.....
hehehehe...
tamo kemiju shtrebale ko moroni...
lekcije unapried....
za natjecanje...
i nismo nish skuzhile...
al oke.....
onda ja smishljala koreografiju bila neku....
hahahaa......
prekull.....


jucher imali zhupanijsko iz kemije.....
ishle basom u grad....
ubiti u kem.-grafichkoj shkoli e to bilo.....
tamo mi dođemo...
jbt...svi neki shtreberi teshki na tom natjecanju.....
a bozheee.....
tomislav i mi se tamo ko uljezi feelali....
hehehe....
i mi to nesh za zajeb rieshili...
da bash nie prazan papir....
aa nish nisam znala....
a jbg...

ishli poslie toga u grad.....
u McDo..bla bla....
i papali...
i onda shli u duchan jean....
ishla ja neke starke vidit....
i neke stepke su u tom duchanu...
i iem ja napred....
i ja mislila da su stepke shire....
i ja ono da chu stat dolje na njih...
i promashim stepku....
aaaa.....
i padnem na dupeee..
a ljudi me gleaju ono ko da sam iz zoo doshla....
a ja tamo neznam dal bi se smijala...
il plakala.... jaooo...
vlatka e crkavala tamo....
grr....
a ja nisam mogla hodat....
bozhe.....
i ishle mi u ri....
i ie ona probat neku pinky suknjicu...
za zajeb ofkors....
a koi smjeeeehhhh...
to e trealo vidit....
i ishli onda mi basom poslie doma.....
ii tako....
kull e.......


ljubav.....
hmm.....
dalo bi se o tome prichat....
al se mozhe i u jednoj riechi rech....
nikako.....sjebano.....u k****.....
nea mi se objeshnjavat...
ubiti to nezhelim....
al u svakom sluchaju...
nie kull.....

dns bila malo sa susjedom do igralishta...
nie mi se dalo ich al su me potjerali od doma...
jer sam cijeli dan doma...
treala ich s larom...
al nisam mogla kad e ona mogla...
i obrnuto... pa jbg...
ii ugl...
ja ishla ovo na rolama...
a neam kochnice....
pa sam se skoro ubila jer sam ishla preskakat shahtu na cesti...
a kamion isho....
a jbg...zhiv sam..nazhalost.....


iem sad brzo kod iby...pa na eng...
a zajeb chemo se dns...
ma ni neda mi se ich al iam ja razloge zbog koih iem...
jea...hehehe.....


ii tako...
iem ja sad....
ae....
puseeee svima....
woljam vas sve....
=)


p.s. ovaj e post objavljen dns, chetvrtak....
a pisala sam jean dio jucher pa zato pishe srieda gore....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

CoMe BacK....°¤°');">