by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ooooh YeeeAh


Da...naravno...pa znam da imam naajbolji blog...kužiš ne??
ONo...ne moraš mi 5 puta reći...onak...ma ja sam zaaakon zubobelj



iii DaJ Se ViŠe UpiŠiiii....i VriJeMe Bi Ti BiLooOoo...
Free Guestbook
My Guestbook


regajte se i vi...thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

BloGići koJe JA ČiTaM


EkiPa iZ raZreDa

~AnA & LuCiJa~ kissthumbup

+++AnA SoLo+++ thumbup

-gLecaNka- kisssmijeh

? KiLL BaRbiE-onaak...ThE beSt BaNd ? thumbuppartysmokin

@n&t@ naughtythumbupkiss

% AnTeAaA % finosmokinparty

: IvA & MaTeA : cerekkissfino

greedy
~ŽdeRo~ deadthumbup

Ma gLuPoStiiii NekE...LoooL

zubo

~MoŽda Ženama Mozak i Nije Slaba Točka... Ali Je Ipak Točka...

~Vuče, Pogriješio Si u Jednom Slovu...Trebalo Je Da Me P-O-J-E-D-E-Š ! (Trudna Crvenkapa)

~Bolje Biti Glup Nego Lijep, Ljepota Je Prolazna...

~Ako Budeš Gledao u Ogledalo Puna Dva Sata Vidjet Ćeš Idiota, Jer Stvarno Treba Biti Idiot Da Bi Se Gledao Dva Sata u Ogledalo...

~Bog Je Stvorio Čovjeka Jer Mu Je Bilo Dosadno, Ženu Je Stvorio Jer Je Čovjeku Bilo Dosadno... Sada: Žene Dosađuju Muškarcima, Muškarci Ženama, a Svi Zajedno Bogu...

~Žena Ne Može Varati Muškarca Onoliko Koliko Se On Može Praviti Da Je Vjeran...

~Bolje Pušit Nego Ostat Trudan...

~Nemojte Bludno Zgriješiti, Do Prve Prilike...

~Bolje Šest Sati u Školi Nego Ne Spavati Uopće...

~Ako Se Udariš u Glavu Nemoj Šepat...

~Bistar Je...Vidi Mu Se Kroz Glavu...

~Bio Sam Ateista Dok Mi Nisu Rekli Da Sam Ja Bog...

~Pubertet Je Kada Ženski Glas Mutira Iz "NE" u "DA" ...

~Ne Može Žena Biti Tako Ružna, Kako Ja Mogu Biti Pijan...


~Svi Mi Griješimo, Neki Više, Neki Stalno...

~Jednostavno Sam Neodoljiv Kada Curu Pogledam Duboko u Oči i Uhvatim Je Za Sisu...

~Ne Odgodi Za Sutra Ono Što Možeš Odgoditi Za Preksutra...

~Stalno Padam Na Ispitima....Proklete Stolice...

~Žene u Krevetu Su Jedna Jako Raširena Pojava...

~Ljubav Je Slijepa, Zato Se Zaljubljeni Toliko Pipaju...

~Živi Kao Da Ti Je Svaki Dan Posljednji i Jednog Dana Ćeš Sigurno Biti u Pravu....

~Mogu Se Oduprijeti Svemu Osim Iskušenju...

~Ja Sam Ružan, Al' Sam Zato i Glup...

~Tko Laže Taj i Krade, Tko Krade Taj i Ima, Tko Ima Budi Mu Prijatelj...


~Ako Se Dobro Osjećaš, Ne Brini, Proći će Te...

~Tko Se Zadnji Smije Nije Skužio Vic...

~Griješiti Je Ljudski, Ali Ako Vam Se Gumica Istroši Prije Olovke, Malo Ste Pretjerali...

~Bed Je Kada u Čokoladi "Životinjsko Carstvo" Pronađeš Svoju Sliku...

~Žene Se Uljepšavaju Samo Zato Što Je Vid Kod Muškaraca Razvijeniji Od Mozga...

~Skr. Je Skr. Za Skr.

~Vidio Sam Picassov Autoportret...Bože, Na Šta Je Taj Ličio...

~Prijatelj Služi Da Kada Ti Je Loš Dan Odes i Pokvariš Ga i Njemu...

~Muškarci Imaju Problem Za Svako Rješenje...

~Jednom Sam Izbačen Iz Ludnice Zbog Depresivnog Utjecaja Na Ostale Pacijente...

~Žena Bez Muškarca Je Isto Što i Riba Bez Bicikla...

~Žene Nam Daju Utjehu, Ali Da Nema Žena Ne Bi Bilo Ni Potrebe Za Utjehom...

~Svaki Čovjek Ima Nešto u Čemu Je Bolji Od Bilo Koga ; Obično Je To Čitanje Svog Rukopisa...

~U Raju Je Lijepo,Al Je u Paklu Ekipa....

~Nije Sve u Svemu....

~Rekao Je Da Ne Želi Više Da Me Vidi... Ugasila Sam Svjetlo...

~Žena Mi Je Pobjegla Sa Najboljim Prijateljem... Doduše, Još Ga Nisam Upoznao...

~Najbolji Čovjekov Prijatelj Je Drugi Čovjek Koji Gleda Svoja Posla...

~Ko Sa Djecom Spava Taj Je Michael Jackson...

~Ko Tebe Kamenom,Ti Njega Palicom...

~U Stvarnosti Je Realnost Sasvim Drugačija....

~Milijarde Muha Ne Mogu Biti u Zabludi, JEDIMO GOVNA!!

~Božo Je Pola Sata Prije Smrti Još Bio Živ...

~Opreznost Je Majka Mudrosti - Nije Točno, Da Je Bila Oprezna Ne Bi Bila Majka...

~Vrhunac Gluposti Je Kada Ti Rođeni Otac Objašnjava Da Si Postao Od Majmuna....

~Društvo Moram Ići Kući jesti... Stari Će Mi Srati..

~Nekad Sam Bio Neodlučan ! A Možda i Nisam ?!

~HtIo Bih Umrijeti Mirno i u Snu, Kao Moj Djed, a Ne VrišteĆi i u Panici, Kao Putnici u Njegovom Autobusu...

~Bolje Ispasti Budala Nego Iz Aviona....


~Meni Je Dobro, Tako Mi i Treba...


~I Da Mi Je Dolinom Smrti Proći...Ja Se Zla Ne Bojim...Jer Najveće Zlo Sam Ja...

nedjelja, 23.03.2008.

~SrEtAn UsKrS~

Ljudi ovo će biti jedan kratki postić od mene.....

tako da...

sretan vam Uskrs svima koliko vas imaaa...


kisscerekthumbupwave

napisala sam post i na ~ToTaLkI~ pa idite pročitat...i kommmat...

da...dobro vam se čini...to je ZAPOVIJED....

ajde NAPRIJEEED....MAAAAAAAAAARŠ....

moja nova maajicakisskissnaughtynaughty
Image and video hosting by TinyPic

i ovo sam ja deadrofl
Image and video hosting by TinyPic

ugl....PoZzZ do sljedećeg posta...

i k´vragu oću kommma...puno komma...jaaako puno komma...deadzubowave



| kOmEnTs. (37) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.