< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga...i nekaj o meni....

1.a...najbolji razzz ikad...obožavam taj razzzred...
marko š., dado, anus, lax, metalac, juda, dada, pa3ša, miky, pero, richma, beba...sve su to carevi...
ekipa pozzzzam vas...najbolji ste

MIKY & DADO
Image Hosted by ImageShack.us


DADO & BEBA
Image Hosted by ImageShack.us


MAX & PERO & JA
Image Hosted by ImageShack.us


JA & MIKY
Image Hosted by ImageShack.us


PA3ŠA & DARIA
Image Hosted by ImageShack.us


SILVIJA & SARA
Image Hosted by ImageShack.us


HAHAH...JA & MIKYYYY
Image Hosted by ImageShack.us



Evo vam jedna anketa...ajde plizzzz ispunite!!!!



O meni....

ALLo maderfakeri, ja sam zvonac...trpim starce već 15 ljeta...imam malu četku za ribanje podova iliti psa (pekinezera)...idem u HTŠ (hotelijersko-turistička škola)...idem u 1.a kojeg obažavam...vjerujte mi, u životu niste čuli za luđi razzz...bit će poslije i nešto o njima!!! Rođen sam 14.11. 92. tak da će mi tek sad bit 15...Hmmmm, kaj da još kažem...živim u...(nije važno)...imam mobitel..pheh...neznam dalje, ak se nečeg sjetim napisat ću...gudbaj!!!

E PIPLI MAJN MSN JE opiceniboy15@hotmail.com.

SAJEVANCIJA

OVO SU VAM BLOGOVI KOJE MORATE POGLEDAT

__=**MiKy & MaJA**=__
***SmOlI***
__=*DaDa*=__
__...=*"MaRe"*=...__
miha
pavla
tina
ines i kety
come to the dark side....we have cookies
matea zd
ružica
matea
GADURA DIZAJN-najbolja si!!!
Sims 2
Tea
Daniella
Pepla
Ballawica
@HiTech@-dizajnov
marina_najbolja je....
nekaj...ne znam kaj
Matea...zg
MoJ bLoG sA aVaTaRiMa I dIzAjNeViMa
ToMy
---ivan---
_...="MoJa ŠoRšIcA"=..._
stvari za simse
nea...sims 2


Get your free counter


A...da, zicer!!!

# Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" - On odgovori Ne! Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" - On odgovori Ne! Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvome srcu.
On odgovori-Ne!Ako te napustim dali bi plakao za mnom,a on odgovori Ne!!!
Tužna djevojčica se okrene i odluči da ga ostavi no on ju zagrli i kaže:Ja nisam zaljubljen u tebe-ja tebe volim.Ja nemislim da si lijepa već da si prekrasna.Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce a da me ostaviš ne bi plakao već bi umro za tobom.



EVO MARE I RIJEČI OD ROBBIA-
ANGELS- samo za tebekiss

I sit and wait
Does an angel contemplate my fate
And do they know
The places where we go
When we're grey and old
'Cos I've been told
That salvation lets their wings unfold
So when I'm lying in my bed
Thoughts running through my head
And I feel that love is dead
I'm loving angels instead


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall

Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead

When I'm feeling weak
And my pain walks down a one way street
I look above
And I know I'll always be blessed with love
And as the feeling grows
She breathes flesh to my bones
And when love is dead
I'm loving angels instead


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead


And through it all she offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead


RAMONES PET SAMATARY

Under the arc of a weather stain boards
Ancient goblins, and warlords,
Come out the ground, not making a sound,
The smell of death is all around,
And the night when the cold wind blows
No one cares, nobody knows.

I dont want to be buried in a pet sematary
I dont want to live my life again,
I dont want to be buried in a pet sematary
I dont want to live my life again.

Follow victor to the sacred place
This aint a dream, I cant escape
Molars and fangs, the clicking of bones,
Spirits moaning among the tombstones,
And the night, when the moon is bright,
Someone cries, something aint right.

I dont want to be buried in a pet sematary
I dont want to live my life again,
I dont want to be buried in a pet sematary
I dont want to live my life again.

The moon is full, the air is still,
All of the sudden I feel a chain,
Victor is grinning, flesh rotting away,
Skeletons dance, I curse this day,
And the night when the wolves cry out,
Listen close and you can hear me shout.

I dont want to be buried in a pet sematary
I dont want to live my life again,
I dont want to be buried in a pet sematary
I dont want to live my life again, oh, no, oh, no
I dont want to live my life again, oh, no, oh, oh
I dont want to live my life again, oh, no, no, no
I dont want to live my life again, oh, oh

MySpace





























nedjelja, 10.06.2007.

Štafeta

ajd bar se nekaj zanimljivo događa.....štafeta koju moram ispunit...hmmmm!!! ovo mi je poslala jedna moja best frendica koja je također ispunila ovu štafetu na svom blogu pa ju možete malo bolje upoznat....ajmo sad na štafetu

1. zadatak - opiši se u 5 točaka:

1.iskren
2.nagovorljiv
3.može me naživcirat i dlaka na glavi
4.malo zajeban što se tiče ljubavi
5.obožavatelj slatkih i opaljenih cura-ok, ovo izgleda ko oglas al nije

2. zadatak - napiši pet rečenica o sebi:

Obožavam iskrene, zgodne i opaljene cure koje znaju šta rade i skim šta rade, a ne neke fufe koje se sa svakim...(da nebudem prost). Da nema mojih frendova, mjuze i hip hopa ne znam jel bi mogo živjet, to mi je sve u životu!!! Za najbolju frendicu ili frenda bi sve napravio pa makar i crko. Kad se zanimam za neku curu od nje ne odustajem, svoju simpu moram pitat za furanje pa makar me odbila. Mrzim školu al jedva čekam srednju!!!

3. zadatak - pitalica

ISTINA ili LAŽ
Istina naravno, ne mogu podnjet ljude koji lažu...al kad se dovedem u neku situaciju gdje je laž neizbježna onda je za mene bolje prešutit istinu.

MRŽNJA ili OPROST
Hmmm.....dobro pitanje....zavisi....oprost za neku sitnicu ali mržnja za neku jako jako veliku "pogrešku"

SLADOLED ili KOLAČ
ma tu nema rasprave...neznam šta bi više...

MOTOR ili AUTO
E jebiga...isto zavisi....u nekim slučajevima motor a u nekim slučajevima auto...motor je praktičniji, mislim ni auto nije loš al...evo moj konačan odgovor...nabrijani auto je bolji od motora a motor je bolji nego neka kanta!!!!

PUTOVANJE ili UČENJE
Putovanje...

PLANINARENJE ili TRČANJE
Što se mene tiče planinarenje je bolje...to je isto neka vrsta rekreacije jer hodaš po nizbrdicama i uzbrdicama i fkt se možeš ljepo proluftat i malo skinut kile....hehe

DISKO ili KAFIĆ
Sad ću bit ko papagaj koji ponavlja nečije riječi....al jebiga to je i moje mišljenje...mislim da nije važno mjesto...makar bio na hreliću ne bi mi bilo dosadno uz neku jebenu ekipu....al kad već moram izabrat.....disko...

NOGOMET ili KOŠARKA
Košarka...nogomet je već posto naporan al ono totalno

LAPTOP ili KOMPIĆ
Laptot iz jednostavnog razloga...prijenosan je!!!

LJUBAV ili NOVAC
Ljubav sa umjerenom količinom novaca....gle srao bi kad bi samo reko ljubav...jel ko može živjet sa ženom/mužem na jakši bez prebijene lipe...

4. zadatak:


1. DA TI ZLATNA RIBICA MOŽE ISPUNIT 3 ŽELJE, KOJE BI TO BILE?

a) da mi simpa postane cura...
b) da na tjedan dana budem sam na svijeu, tak da mogu orobit groj dućana i napunit sobu svim razno raznim slatkim sranjima od kojih bi dobio najmanje 30 kila...
c) da odem na snimanje treće sezone zakona braće....nemojte se smijat

2. ŠTO TE NA LJUDIMA PRVO PRIVUČE?

Na curama me prvo privuče slatka faca...i naravno....tijelo...a onda njezin karakter!!!!

3. KAD BI MORAO IZABRATI IZMEĐU PRIJATELJA KOJI SE ZOVE PRIJATELJEM, ALI TO NIJE JER JE IZA TVOJIH LEĐA NEŠTO DRUGO, ILI NEPRIJATELJA KOJI TI SVE KAŽE U LICE, ŠTO BI ODABRAO

Neprijatelja....

4.GDJE SE VIDIŠ U BUDUĆNOSTI?

U nekoj dobroj kući, negdje u zagrebu ili okolici, sa shakirom i dvoje djece.....hehe...šala...sa ženom i dvoje djece!!!!

5.BEZ KOJIH OSOBA VIŠE NE BI MOGAO ZAMISLITI ŽIVOT?

Uuuuuuuf...mama, tata, sister, buraz, moj mali đukac....i sad.......8.b, 8.a, 8.c....i ima još par osoba koje nisu vrijedne spomena

_______________________________________________

U štafeta napokon gotova...e mare fakat sorry kaj imamo slične odgovore al fkt...takvo isto mišljenje i ja imam o nekim pitanjima....sorry još jednom....ljudi sve vas pozzzam.....mahwavesmokinthumbup



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.