Moji najdrazi

Moje best frendice
Image Hosted by ImageShack.us



Irena & Kristina
Image Hosted by ImageShack.us



Anchy & Maty
Image Hosted by ImageShack.us



Maty & Jurić
Image Hosted by ImageShack.us



Kristina & Kruno
Image Hosted by ImageShack.us



Kristina & Filip
Image Hosted by ImageShack.us



Marija, Ana, Andrea i ja
Image and video hosting by TinyPic


Moj muž
Image Hosted by ImageShack.us


Anchy, Ines i Vale
Image and video hosting by TinyPic

Karolina & ja
Image and video hosting by TinyPic


Ceovic i ja
Image and video hosting by TinyPic


Melani & ja
Image Hosted by ImageShack.us



Narela & Miha
Image Hosted by ImageShack.us



Kova & Ivana
Image Hosted by ImageShack.us



Kova & ja
Image Hosted by ImageShack.us



Petra & Kova
Image Hosted by ImageShack.us



Iva i ja
Image and video hosting by TinyPic


Miha, Narela i ja
Image and video hosting by TinyPic


Petra, Ema & Tonka
Image and video hosting by TinyPic


Marija & Andrea
Image and video hosting by TinyPic


Klara, Iva i ja
Image and video hosting by TinyPic


Miha i Iva
Image and video hosting by TinyPic

Petra
Image and video hosting by TinyPic

Moji andeli:

Image and video hosting by TinyPic
ANA VIDAK- ona je rodena
6.8.1992. cura je luda,
obozava pjevat,ima super
glas, nema pjesme koju
ona nezna, uvijek je tu
za mene, nema dlake na
jeziku, sve kaze sto
misli.. Jednostavno je
obozavam. Znaj da te
Snjeza voli i da cu
uvijek bit tu za tebe
ko sto si ti uvijek
bila za mene...

Image and video hosting by TinyPic
MATEA- ona je rodena
8.3.1993. zaljbljena
mala, vesela, uvijek
uz mene, super smo
vec jako dugo vremena,
kad se nas dvije
udruzimo nema nam
kraja... hehe.. luda,
opicena.. hehe

Image and video hosting by TinyPic
ANDREA- moram jos
provjerit njezin datum
rodenja, mislm da je
2.6.1993. nisam sigurna,
cura malo za rec mrzi
narodnjake, iskrena,
kad njoj nesta kazem
znam da nikome nece
rec i da nikada nitko
nece saznat za to...

Image and video hosting by TinyPic
MARIJA- ona je rodena
15.5.1993., luda,
opicena, zaljubljena
s njom uvijek imam
zanimljivih tema za
razgovor, i uvijek ce
me saslusat, i daje
dobre savjete...


Image and video hosting by TinyPic
ANA- hehe ludaca
nasa, ona obozava
pjevat i pricat
gluposti, luda, opicena,
jedina donekle
pametna, rodena ja 5.6
gimnazijalka.. hehe



8 b- UVIJEK U SJECANJU


Anchy, Maty, Hele, Juric i Harun i ja
Image and video hosting by TinyPic


Hele i Juric
Image and video hosting by TinyPic


Irena, Ines i Vale
Image and video hosting by TinyPic


Kubat, Hele, Irena, Ana i Maty
Image and video hosting by TinyPic


8b-THE BEST
Image <br />
and video hosting by TinyPic


Maty, Vale i ja
Image and video hosting by TinyPic


Franjo i Juric
Image <br />
and video hosting by TinyPic


Hele, Maty, ja i Vale
Image<br />
 and video hosting by TinyPic


Ana, Ana,Maty, Ja, Irena i Ines
Image and video hosting by TinyPic

Ines, ja i Irena
Image and video hosting by TinyPic


Mateo, Ana i ja
Image and video hosting by TinyPic


Maty, Ana i ja
Image and video hosting by TinyPic

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Malo o meni

Ovo sam ja....
Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Snježana
Prezime: nije bitno
Nadimci: Snježa, Nena,
Sneky,Mala, Beba...
Volim:
obitelj....
prijatelje...
jednoga decka...
svoga muža...
more...
mobitel..
msn...
ruze....
salu...
istinu...
Mrzim:
laž...
umisljene ljude..
nepravdu...
skolu...
kemiju...
Najbolji prijatelji
Anchy...
Maty...
Dea...
Karolina...
Ana...
Marija...
Ivan...
Josip...
Beba...
Moj msn: snjeza00@hotmail.com

Linkovi:
Andrea & Monika
Seka
Melani
Marija
Rock it
Iva- cikita
Ines
Dijana
Barisicka- Bara
Mihaela
Ivana
Maja & Beta
Ana i Lea
Princess
Marija
Lucija
Zaboravljena od sviju
Ivan
Marta
Ivona
Mala curica
Ivana- kovina seka...
Zvonimir i Marija

Neke pjesmice

Neke meni preljepe pjesmice...

Zasto places malena,cemu
oci vlazne, zar da mladost
gubis zbog ljubavi lazne..
Nemoj curo da te tuznu
gledam jer te on nikada
nije bio VRIJEDAN...

Image Hosted by ImageShack.us


Ostvarili nismo ono sto
smo htijeli,pamtit cemo
dan kad smo se sreli !
Ne diraj u proslost od
nje se nezivi, ne diraj,
vec kazi: OBOJE
SMO KRIVI...

Image Hosted by ImageShack.us


Ljubis nju na metar od
mene, gledam kako se
topi ko led. Hajde mala
kazi mi hvala jer ja sam
ga NAUCILA SVE!

Image Hosted by ImageShack.us


Hey djevojko nebudi
slijepa! Budi sretna
i vesela sto si tako
lijepa...A on neka
tada gleda tu tvoju
lijepotu i nek shvati
kakav je KRETEN
u zivotu!
Image Hosted by ImageShack.us


Nocas lazem sebi, dobro
mi je bez tebe...Srce tajnu
krije, nikad gore bilo nije...
Veceras necu plakati..
jer suze nisu lijek.. al
upamti ove rijeci:
"Nedostajat ces mi
zauvijek !"

Image and video hosting by TinyPic

Znas li da te ponekad
tako silno zelim vidjeti,
dotaknuti te, cuti kako
se smijes. Znas li da
te ponekad tako silno
zelim osjetiti? Dok
setam zelenim
livadama, prepunim
crvenim cvijecem,
nesto me neprestano
posjeca na tebe...
Znas li da nekada
molim proljece da
mi te vrati?

Image and video hosting by TinyPic

I kada oluje prestanu
pustositi pustinju zivota
moga, i kad suze kao
slapovi niz rijeku
prestanu padati niz lice
moje, i kada zadnji puta
u zivotu ugledam lice
tvoje, KAJAT CU SE
JER SAM TE
ZAVOLJELA !
Image and video hosting by TinyPic

Oprostit cu nebu sto nam
je vrijeme kralo, oprostit
cu suncu sto nam nije
sjalo. Oprostit cu
mjesecu koji nas je
gledao, Oprostit cu
zvijezdama za sve
skriveno. Oprostit cu
sebi jer sam te voljela.
Oprostit cu svima,samo
tebi NE jer si me ostavio
a voljela
sam te !

Image and video hosting by TinyPic

Necu patiti kada odes
drugoj, niti cu te molit da
se vratis... Bit cu daleko
kada budes sretan.. a
jos dalje kad zazalis !
Image and video hosting by TinyPic

Nezelim vise nista" Nista
od tebe, nista od njih.
Nezelim da me
sazaljevaju, nezelim da
me onako gledaju! Zasto
ne prestanete? Nista vam
nisam ucinila! Ako i jesam
ucinila nesto lose, nisam
htjela. Nisam htijela
nikoga povrijedit! Ustvari
jesam, htjela sam
povrijedit one koji su mene
povrijedili. Iako mi to bas
nepolazi za rukom.. ali
nema veze.. ja sam
jednostavno navikla
da sam tuzna...

Image and video hosting by TinyPic

Ne govori nista.....
Na trepavicama zaborav
nek nam spava..
koracaj tiho.. i molim te
negovori nista... Kao
kovceg pun fotografija...
nasa je prica ZAUVIJEK
zavrsila...
Image and video hosting by TinyPic

Rekla sam slusaj...
nisi slusao...
Rekla sam tu sam...
nisi primjetio...
Rekla sam zelim...
nije bilo vazno...
Rekla sam idem...
Nisi vjerovao...

Image and video hosting by TinyPic

Slusali smo druge a ne
srce svoje... Sad ti nisi
moj, ni ja nisam tvoja...
Trebali smo ti i ja, sve
od sebe dati.. al covjek
kad izgubi tek onda
shvati...

Image and video hosting by TinyPic

Zasto je zivot igra?
Zasto nemogu nikome
vjerovati ?
Zasto u tvom zivotu
nema vise moga imena?
Kazu da je ljubav lijek za
sve, ali ne i za mene?
Ja znam da volis nju,
prolazno je sve, potrazit
ces me opet.. al reci
cu NE !

Image and video hosting by TinyPic

Znala sam da ces otici,
ali ne tako brzo..
Znala sam da cu te
se sjecati ali ...
ne tako cesto...
Znala sam da cu te
voljeti.... ali ne toliko
dugo...

Image and video hosting by TinyPic

Sta da ti kazem- usana
tvojih nema, sta da ti
kazem- ostala je samo
uspomena? Sta da ti
kazem- nestalo je srece?
Sta da ti kazem- srce
zaboraviti nece? Sta da
ti kazem- snovi su
propali ? Sta da ti kazem-
jedina ljubavi? Gdje je
nasa sreca? Zar da tebi
kazem- zbogom ljubavi
najveca?

Image and video hosting by TinyPic

Postoji jedno ime, koje me
iz snova budi. Postoje
jedne oci sto probijaju mi
grudi, postoji jedno bice
koje iskreno volim... ZAR
JE TO BICE ZABORAVILO
DA POSTOJIM?
Image and video hosting by TinyPic

Otisao si od mene iako ja
nisam bila kriva, voljela
sam samo tebe i voljet
cu te dok sam ziva !
Otisao si jednoga
dana proljetne su bile
noci.. Otisao si i ostavio
me samu...Pozeljet
ces jednom...ljubav
nasu ZAKOPANU !
Image and video hosting by TinyPic


Glupače tuguju,energične
nađu zamjenu,a pametne
oduvijek imaju rezervu...

Image and video hosting by TinyPic

VOLI ME,VOLJET ĆU TE
LJUBI ME,LJUBIT ĆU TE,
VARAJ ME,UBIT ĆU TE..=)))

Image and video hosting by TinyPic

VOLJETI NEKOGA,A NE
BITI S NJIM,ISTO JE KAO
BITI KAŽNJEN,A NE BITI KRIV...



subota, 14.06.2008.

Novi postek...

Evo ja se udostojila napisat novi post... Meni je ne dosadno nego predosadno.
Tjedan nije mogo bit bolji... hehe... Ocjene super, nemogu bit bolje.. hehe..Prolazim s 4. yea. U skoli je super. Nista posebno. Mislim. U cetvrtak smo pisali zavrsni test iz matematike, Imali smo mjesec dana taj test kod sebe, i nitko ga nije rijesio, ma pokuso rijesit. Ja nesta namrljala. Uglavnom ti su papiri isli po cijelom razredu. I Corluku uhvati, imam srece sto nije vidio da pise snjeza. Jucer donjeo testove, dobila ja 3,3 petra 3,3 a jedna osoba koju mi nevolimo ( mislim cijeli razred zna koja) 2,3. A mi sretne.. hehe. Povijest dobila 5 iz testa, da me pita jedno jedino pitanje nebi znala, sve prepisala, malo mi Narela govorila, malo Hrco, malo Sandra, malo Andrea.. hvala ljudi. Zadnja dva imali kemiju, ja sam bila toliko zivcana isuse boze... I ja predzadnja trebala odgovarat. Pita ona mene za koju ocjenu ja za 2, kaze ja vjerujem da ti znas i da mi dva, i zakljuci 3. Ja sretna ko nista. Kasnije doso Ilic po mene pa isli po neznam koji puta u interspar bezveze, radi jedne cokolade. Kasnije i Ana izasla van. Sjedili kod mosta smrzli se ko nista, barem ja, neki su zezali ljude, hehe. Navecer na msnu, mato legenda si.. hehe.. drago mi je sto sam te upoznala. Danas Ani na rodendan, je da je
bio davno al jbg.. SRETAN ANI RODENDAN!. Neznam sta da jos pisem.. osim da sam se zacopala.. hehe.. To je sve.. od mene za danas... Sretno svima da nepadnu godinu, idu na popravne.. drzim vam fige.. Jos malo sam zaboravila na utakmicu, steta sto nije bilo 3:0,bas mi je zao.. al nema veze.. Ma docemo mi do finala.. hehe
Jos samo moji pozdravi, nesmijem to izostavit.. hehe:
ANCHY- ma vidimo se sutra, zanima me frizura
MATY- hehe.. on nije malo previsok za tebe?
ILICU- SRETAN RODENDAN iako je u ponedjeljak
KURTUŠIĆKI- sta nisi ostala, ja izludila s njima
RENATU-kad ti mislis van?
ANTUNU- kad dolazis?
MELANI-seko moja zabavite se i za mene u gradu
NARELI- hehe.. zaljubljeno malo
MAJI-svaka cast
BETI-ma pustit ce vas... sigurno
KAROLINI-pa sta nebudes s njim?
JARICU-kisy kisy
CEKI-a jesi smotan
ČORLUKA-imas srece..
MARIJI J.-nemoj mi bit tuzna
ANDREI K.- eto vidis da nije tesko?
MARIJI K.-nisam vas vidila sto godina
ANDREI- ti ces batina dobit
BARI-sretno ti na upisima
MATI-komadu.. hehe
I SVE OSTALE IZ 1h.. I sve koje znam i neznam... pusa... pozzz
BTW: MELA, NARA I JA IMAMO BLOG.. KLIKNI



| ToAcH... (82) | ...tHe SkY | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.