ej..evo par stvari o meni....

..ime: iva
..prezime:........
..rođena:22.08.1991.god.
..živim u: Našicama
...idem u 2.a. ugostitelja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moj msn: iivka@hotmail.com
....naj osobe u mom životu:
hm...pa počnimo redom...

party četworka s msn-a(H,M,K, T), tu se ubraju i swi ostali...
sorry-te na swe koje nisam nawela....
ljudi su fakat odlicni, i super ekipa, za zezanje i ozbiljan razgowor



finofinomoja tonkica.... neznam sta da wam za nju kazem, cura je zajebana i odlicna, a i newalja wam se s njom bas swadati
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

wave...marko(sunce)...lud i zabawan, iz jelisawca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


. puknucupipa(bajo)....lud i opicen, iz nasica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


belj....moka....super cura, bez(sa) dlake na jeziku, iz đurdana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..nut..suzy....svakog dečka privuče, zna sve i svakoga, iz boksica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.mah... mea....opasna što se tiče prijetnji i šamara, iz đurdana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....nataša........ plavuša i luda do jaja, iz nasica


linkowi koje ja obawezno posjetim: wavefino


---blog naseg razreda-njaminjaminjaminjami--..


---anćy---
.....luda,zabavna, iz markowca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


---andrea---
.....uwjek zaljubljena, iz wellsa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

---matija---
---matija,mp3---
.......coll tip, iz feška

---grilpower---
......tajanstwena cura, neznam odakle je

---playgirl---
......fora cura, neznam odakle

---kristina =)---
.......zaljubljena, i luda cura, iz iwankowa

---Luc!j4---
......cura razmislja ko da joj je 25, a ne 15, iz nasica

---KrIsTiNa---
......odlicna cura, iz nasica

---iva---
.....ratoborna, fora cura iz markowca

---bebice---
......ljudi kazu da su lude za owaj swijet, dolaze iz kuće....

---ekonomistice---
......fora cure, neznam odakle

---tigrica456---
.....cura s puno kommowa, iz osjeka

---simona---
.....zanimljiwa cura, iz zupanje

---brineta---
......iskrena u postu, iz nasica

---mare---
........cura je fakat odlicna, iz stipanowaca

---vjeruj u ljubav---
........cura piše super pjesmice

---cristano ronaldo---
.......zaljubljen i ok tip, iz đurdana

ewo malo slikica.................





Created by Crazyprofile.com



Created by Crazyprofile.com



  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

..........ej,ciao, na owom blogu saznat čete sve i svašta, o meni i mojoj ekipici.......pozzzzz svima, kizzzzzzzzzzz,,,,,,


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

counter

owo smo mi:

.....Mea & Suza
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....mala ekipa glasnih kuharica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak, 17.09.2007.

Ljubavi moja,cerekcerek
kada pomislim na tebe,
odjednom sve poprimi znacenje..
svaki najmanji detalj poprimi vaznost,
svaka tuzna slika oboji se veseljem..
svaka otvorena rana nestane u trenutku...
Volim te vise od sebe same
, dala bi zivot za tebe..
Znam da me volis,
znam da sam ti vazna,
znam isto tako da kad bi bili odvojeni,
nas zivot nebi bio isti,
jer mi kao da disemo zajedno..
Ali na zalost nisi samo moj,
na zalost netko i nesto nas dijeli...
tko zna dal ce tako biti zauvijek,
ili ce se mozda dogoditi nesto sto ce promjeniti stvari?
Hoces li moci ikada dijeliti zivot samnom?
Hocemo li ikada moci zajedno izgraditi nasu bajku?
Tko zna, sva ova pitanja trenutno nemaju odgovore..
neznam koliko cu jos ovako izdrzati,
neznam koliko cu jos morati dijeliti tebe sa njom..
neznam da li cu ikada imati hrabrosti reci ti da odaberes..
mozda zato sto znam da ako to ucinim,
postoji mogucnost da te izgubim..
pa je zato lakse trpiti nego izgubiti..
jer ako izgubim tebe to ce biti kao da sam izgubila sebe.
Polako pocinjem osijecati tezinu ove price,
nadam se da ces ti uciniti nesto sto ce definitivno ulijepsati nas zivot.
Volim te najvise na svijetu, cerekcerek
zauvijek tvoja ljubav.
*PROCITALA SAM SLICNU PRICU NA JEDNIM TALIJANSKIM NOVINAMA, I TOLIKO ME PRIVUKLA DA SAM ODLUCILA NAPISATI TO NA MOM BLOGU.. I ZANIMA ME STA BI TE VI UCINILI U OVAKVOJ SITUACIJI. ZAMISLITE SEBE U SITUACIJI DA VOLITE NEKOG VISE OD SEBE I DA GA MORATE DIJELITI, I ISKRENO RECITE, STO BI STE VI UCINILI?



| Just Say SomeThiNg (31) | PriNt sOmeThinG | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.