nešto o meni

ime: danijela...
prezime: zalutalo... xd
razred: 8e
ja sam: iskrena
-NAIVNA
-ponekad malo glupa
-tvrdoglava
naj frendice:saby, grga, gaby, marija, dona, ema, tea, megy, alisa, ana bogati, tena, stephy... neda mi se više...
naj frendovi: ima ih jako puno... neda mi se nabrajat...
volim:iskrene osobe, frendice i frendove, bit na kompu, time...
ne volim: par osoba koje me uzasno zivciraju, lazljivce, umisljene ljude,
nisam zauzeta
my icq 467553300
moj broj moba: 0989483048
i za kraj evo moja slika

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

by: XxoMuSiCoxX

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ah....

Linkovi

saby
gaby
wxy
dona
sarah
ema
motika

nedjelja, 16.11.2008.

neznam šta je naslov

sve je usrano,cry
sve se raspada,cry
opet sam sama,tuzan
nisam happy,no
osjecam se odurno,nono
dosadno mi je,
ostavila sam ga bez razloga,
zapravo ima razlog,
al ne zelim o tome,
imam loše ocjene,
danas neidem nikud,
moram učit, jako puno,
nadam se da se on ne ljuti na mene
i da ce mi moc oprostit,
jer stvarno mi je zao,
sve ja propalo,
sjebano je to, nemogu ja to objasnit,
misla sam da necu pisat dugacak post,
al evo,
kom se da nek cita, kom ne, nemora,
sta mu ja mogu,
ja bila na misi,
i vidila sam nekog kog nisam trebala vidit,
al ok, bilo je super, smijala sam se nekim klincima iza nas, i naravno svenu,ma ok je on,
i to bi bilo to, samo jos jednom da napisem tomislavu: oprosti, stvarno nisi kriv, ja sam sjebano djete i nitko to nece skuzit..... ajd pozz svima



| My LoVe... (14) | ...Is SaFe... | ...FoR yOu |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.