Komentari On/Off

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zejebancija, zezancija, gluposti - nazovite to kako želite, mi smo ovdje da vas zabavimo, a očito u tome i uspjevamo! Blog pun iskrenosti koja dopire iz naših sradaca spremnih da sve podijelimo s nama... i zapamtite: "Ko se kurca lača, taj i alimentaciju plača!"

Urednici: Sajooo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ponekad i Parvus Gollum pomogne:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najstrože zabranjeno gledati u sliku duže od 10 sekundi! Urednici ne odgovaraju za posljedice...

Naš mailovi: sajo_@net.hr i parvus_gollum@hotmail.com

Counters
Counters



Linkovi

Videocodezone.com
Slack-time.com
Cloklink.com
Slike
Imagesforme.com
Imageshack.us

Naši blogovi:

Parvus Gollum
Sajooo - nije baš u upotrebi više, tek tolko da stoji

Obavezna literatrura:

Rokerica113
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DeFtOnEs
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Igor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dragonrage
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cißn!~$e~@m¤=Dr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Untidyspace
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Saria d marioneta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lovely pebble
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Patuljčica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nelca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DarkReaperX
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SrakaraiKoktaju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A ovi hiberniraju - i baš ih zato nemojte posjećivati:

Anđeo s rogovima
Nully
Sudo
Krokodil
Melita

srijeda, 26.12.2007.

SISA

Hm… maločas mi se desilo nešt kaj mi se još nije desilo za vreme pisanja ovog bloga! Naime nisam mogel zmisliti kak započeti post! Pa sam si trgal glavu s tim kak da ja započnem jebeno pisanje ako ne znam započeti! I dok sam tak mudroval zaključil sam da bi najbolje bilo započeti samom pričom u kojoj ja ne znam kak započeti pisati, pa sam evo započel tak da vam pričam o tome kak nisam znal započeti. Al na sreću sam započel, istina nakon dugog započinjanja, al sam započel! Zato da vas više ne davim započinjanjem bolje da sad zaozbiljno započnem! :D

Ovak, sam da velim odma za ove koji iz naslova izvlače pretpostavke o cjelokupnom tekstu ispod njega! Ovaj tekst ne sadrži detaljne opise brutalne ševe, sadrži malo golotinje i naravno pokoju sisu! Al ako mislite čitati o nježnim dodirima i zadovoljavanju potreba trljanjem raznoraznih udova ovo definitivno nije tekst za vas!

N, da kak večina ljudi zna, čudna sam ja biljka! Čudan sam u jesen, zimu proljeće pa i ljeto!
Pa tak i ovo ljeto nije bilo iznimke, upravo zato ova priča kreče od mene!

Ovo ljeto mi je bilo sve osim dosadno! A svašta sam delal i doživel tak da nema smisla da sad pišem o svemu tome jer je toga jednostavno previše, tak da bum i ovaj put samo jednu priču načrkal!
Za nagovoriti nekoga da se ide kupat na dravu pet do šet kilometri udaljenu, i to još dok vam je kupališe puno, puno, puno, puno bliže morate imati vještinu, dobre argumente i čeličnu volju- tak da neznam kak sam ja uspjel ove svoje nagovoriti!

Vani pol tri, sunce šrajfa četrdeset v hladu a mi se lagano natiravamo prema dravi. Tih pol vure koje sam provel na biceku vozeći se do mesta di bumo se kupali bile su pune isčekivanja, samo sam čekal da me sunčanica opizdi! Al ustrajući u svom naumu dofurali smo se do jako lepog mesta za namočiti se!
I dok sam ja v pličakecu hladil opekline od sunca Igor se trudil kupati a da si ne namoči gips! Dok je plival još je dobro zgledalo, al dok je ronil ruku je držal v zraku a telo pod vodom! Zgledal je ko graničnik za plivače, samo sam čekal da neko veli '' gle, dale od onoga beloga nesmemo'' !
Da, i tak se mi kupamo, skupljamo hematome na brzacima, al je bitno da je nama to jebeno smešno! Spustimo se, vračamo se na početak, spustimo se , vračamo se na početak i tak stalno! E i sad prilikom jednog vračanja na početak moja sestra i od Igora sestra zagledaju neku glibočavu di se kao moremo metati nutra! Bila je to poštena glibočava, pa nismo časili časka nego smo se počeli nametati!
Bacakamo se mi, ludujemo, ono svi sretni! I dojde red na moju sestru, e i to je zapravo i razlog zakaj pišem taj post! Ja se u životu nisam smijal ko taj dan!
Hiti se moja sekica nutra, ležerno spliva vanka i spentra se na plažu! Ja sam se baš onda nešt spominal z Igorovom sestrom, a mojim su se mišičavim torzom spuštale kapljice vode, nakupljale se a onda nježno kotrljale niz lijepo građene bicepse te se divlje sjurile prema tankim i mekanim, ali ujedno i snažnim prstima (iks de) lol ! I ja vjerojatno nebi ništ skužil da nisam videl Igora kak hvata zrak! Prvo sam mislil da se zahliknul i da se bu ftopil, al onda sam skužil da se zapravo smije! Okrenul sam se i videl prizor….
Mojoj se sestri očito grudnjak pomaknul prilikom skoka u vodu pa joj je sisa duknula iz grdudnjaka! Istog sam se časa rasplakal od smeha!
I vjerojatno to nebi bilo tolko smešno da se ona nije još k tome i razmahala, z oba dve ruke si je poravnavala kosu, bila je okrenuta prema ljudima na drugoj strani i sva sretna skakala i kričala '' isuse, kak je super, eee kak je super! ''
Tak je mojoj sestri pol sveta vidlo levu sisu!

Ja sam svjestan da ma kolko god se ja trudil to nebrem ispričati da bude vama smešno kak je to bilo smešno onda meni! Tak nešt se jednostavno treba videti! Zato se nadam da bu vam bar malo smešno prek ovog kaj ste pročitali u ovom postu!

IKS DE !!! XD


|
komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)