utorak, 28.03.2006.

omfg,šta je ovo? headbang

Postala san neredovita u ovon sportu,znan.
Al gledajući realno,izuzevši promatranja iritatntnih
pojedinaca u svakodnevnoj okolici,nekog kontinuiteta
i nema. Sve oscilira, od vrimena koje me ubija u pojam jer
ujutro sja sunce,a sad je puno oblaka,pa do mog raspoloženja
koje se proteže od skakanja po hodniku u ekstatičnon raspoloženju
pa do stanja naglo pobuđenog nagona za kritiziranjen svega,pa i čipsa sa stola.

Šta ima od svježih zbivanja? Slavila san rođendan ovaj vikend.
Klasično pitanje koje me progonilo je bilo kako postić atmosferu koja će svih ujedinit.

Poput arapskih emirata,znate.

Malo ukočena atmosfera ka klasičan početak,
pretvorila se u eksanje tekile u isključivo moju čast
prva pijanstva nekih prijatelja, te naravno,neizostavno povraćanje.

I plesanje na "štiklu". Kad parodiramo,radimo to stručno.

Sve u svemu,svi su iskazali zadovoljstvo provodon,
pa smatran taj događaj uspješno izvedenin.

Daaa,a pokloni?
Drukčiji od uobičajenih.
Istaknit ću dva koja su
me baš zaintrigirala. Knjiga
proricanja(uživljenica san,inače)
i voodoo lutkica. E,pa nek' se neko igra samnon.

Posebnih zanimljivosti nažalost i nema,
aludiran na svakodnevne događaje. Izuzevši
da,kad zaspen,iman morbidne snove lascivne prirode.

Još malo pa praznici..iščekivanje istih me ubija,no dobro,
sweet suffering je ionako jedan od uobičajenih principa života.

Gotovo,počinjen generalizirat,kupin se.

Image Hosted by ImageShack.us

| 20:37 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>