Swingerski klubovi zagreb - Stvarne djevojke

utorak , 25.12.2018.

Dj Moooka vas čeka i ovog ponedeljka na Hot Mess-u! RNB ŽURKA JE SPREMNA!










Click here: Swingerski klubovi zagreb






Kontakt: 01 2006 066 Sesvete - klub bogate glazbene tradicije, označavaju ga nastupi raznih domaćih i stranih izvođača. Zelo pomembno pravilo svinganja je: NE pomeni NE in mora biti spoštovan, ne glede na to, kako je izražen, bodisi z besedo bodisi s kretnjo. Upoznajte nove zanimljive ljude.



swingerski klubovi zagreb

Tajana i Krešo, par sa 12 godina bračnoga staža, pripadaju swingerskom pokretu. I mi kitimo bor. Tko odnosi stabla Lunskih maslina?



swingerski klubovi zagreb

Klubovi, diskoteke i noćni barovi u gradu Zagrebu - Ali ako je veza loša, onda je može dodatno pokvariti. Upoznala sam stotine ljudi svih dobnih skupina, iz svih sfera života, gledajući ih kako rade prve korake u svijet koji je inače daleko od neke njihove sigurne zone.



swingerski klubovi zagreb

Ostavili smo svoju grupu bez objašnjenja i uskočili u auto. Dok smo ulazili kroz vrata, dobro odeven muškarac u '40-ima izašao je napolje u društvu dve žene. Moje sumnje u primerenost moje odeće ostvarile su se čim smo ušli. Pravila su bila jasna od samog početka. Uvek moraš pitati par za dopuštenje za učestvovanje i imati na umu da 'ne' definitivno znači ne. Ali naravno, kada jednom kreneš u sve, 'ne' neće biti u vokabularu. S nepogrešivim gestom, tip je pitao za dopuštenje da se približi mojoj devojci. Pre nego što sam ga stigao podsetiti na obavezu da nosi kondom, pokazao mi je kako već ima jedan u ruci. Navukao ga je i penetrirao u nju, a ja sam gurnuo njenu glavu prema dole i tražio joj pušenje. Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo. Administratorima se možete obratiti ovde: online alo.



Ritz Club Zagreb // Grand Opening 28.11.2015.
Glavnina zabave u ljetnim se danima odvija na terasi koja je pomno uređena, a noću i osvijetljena. Šeretski se smješka i odgovora: — Taj je krevet moja ideja i po njoj je napravljen, a na njega ih stane onoliko koliko ih se dogovori, dvoje, troje, četvero, a može i dvadeset, trideset... Bilo je oko 20 sati uvečer i na ulazu su nas dočekale dvije prekrasne djevojke. U vremenu kada je pobudila najniže strasti, kada je publika muzičke pravce rock'n'roll, disco, 70. Rečeno nam je da prostor ima i malu mini teretanu koju mi nismo vidjeli. Kontakt: 098 952 0770 KLUBOVI NA JARUNU - Ekskluzivno uređeni plesni klub s istom takvom klijentelom koja ovdje ne dolazi pozirati nego plesati na vrhunsku house i r'n'b glazbu. Mogla bih biti u krivu, ali kada vidite krupnog, proćelavog tipa s upitnom dentalnom higijenom koji cijelo vrijeme gleda u pod. Kmalu sva se že prav domače počutila. Mislimo li da je swinganje samo za nevjenčane parove, a ne i za ljude s djecom? Tako da zaista, ne može ući bilo tko, što opet znači da onaj koji je unutra, sigurno nije bilo tko! Prvo je krenulo kroz neku priču. Pretpostavljam da su ovo ujedno i glavni razlozi zašto su mi ponudili posao.

[Kako da nadjem investitora|Hrvatski chat u njemackoj|Slobodne cure iz njemačke]






Oznake: popis, KLUBOVA, u, Zagrebu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.