utorak, 10.02.2015.

Malo o ukorijenjenoj gluposti

Kao korjenje stabla glupost se ukorijenila u glave naših ljudi i sada je sastavni dio našega razmišljanja i tupi nam moć razboritog razmišljanja i zdrave nam logike. Neću sebe isključiti jer lako je moguće da sam i ja zatupljen i da mi je način gledanja na neke stvari zamućen i zato ću navesti neke primjere pa nek ih sudi i onaj ko pročita ovo a ne samo ja.



1) Mladi čovjek iznosi svoju ideju a komentar na tu ideju počinje:"Znan ja ko je bio njegov ćaća..."
(eto ga, sve smo s ovim rekli, ako neko ima nešto za reć prvo mu pogledaj obiteljsko stablo pa onda reci jel njegova ideja ili izjava dobra. Ovo je odlično kako da nikad ne naučite ili iskoristita išta pametno od nekog s kim niste dobri ili ko ima suprotno mišljenje od vas samih.)

2) Političaru kažu da je kriv jer je oštetio državu svojim nemarom za 20 000 kuna, a čovjek mi na to kaže:" Pa što Sanader je ukra milijune neš ti. Njihovi su ukrali više."
(ovo je predivan način razmišljanja. Ne samo da ovime branimo sve kriminalce koji su ukrali manje od Sanadera, nego čak i opravdavamo buduće krađe koje nisu velike, jer ova logika kaže, nije loše krasti ako ne kradeš puno.)

3)Kažem da sam pogledao 2 dnevnika a na to mi prijatelj odgovara "Ja ne gledam dnevnik jer nema meni tu ništa pametno a i ni politika me uopće ne zanima ja to ne pratim."
(još jedna zabluda kod mladih. On misli da je cool reći politika me ne zanima, al isto se poziva na svoju osvještenost i tuži se na politiku u koju niti je upućen niti ga zanima, te zanemaruje bitnu činjenicu da kad bude glasao ni sam neće imati svoje mišljenje, nego će preuzeti ono njegovih roditelja ili prijatelja.)

4)Natječaj za posao je bio namješten i osoba mi se tuži da nije dobila posao, a onaj što je dobio posao imao je niže obrazovanje i manje iskustva, on mi kaže:"Što ću se tužit ko da će to išta prominit. To je tako u nas."
(to nije tako, ali mi puštamo da bude. Jer ako se nikad ne prijavljuje one što krše zakon kako možemo očekivat da ih neko kazni, ako niko ne reagira uvijek ih možete dati u novine jer one će jedva dočekati da dobiju takvu vijest. Al mi smo poput Muje što moli Boga da dobije na lutriji, pa mu Bog kaže:" Pa daj sredit ćemo nešto Mujo samo uplati više taj loto")

5)Pričam s par studenata i jedan od njih kaže da kad završi faks namjerava ići van Hrvatske jer ode vjerojatno neće naći posao, a drugi odgovara:" Eto to je i problem. Država ti plaća obrazovanje a ti odeš kasnije van. Kakav si ti to Hrvat moga si ostat vamo i čekat posa pa možda i godinu dvi."
(ovo može izjavit samo neko ko živi na materinoj i ćaćinoj grbači i posa mu je u tom trenutku najmanja briga. Jedno od temeljnjih ljudskih prava je ono na rad i dostojanstven život, a toga kad živiš ko parazit nema. Nije niko domoljub zato što stoji u Hrvatskoj bez posla po nekolko godina dok ima priliku otić vani. To se zove linčina i neradnik.)

Ovo je par primjera o kojima sam razmišljao prije nego sam napisao tekst, ako ko ima još koji dobar primjer ukorijenjene gluposti slobodno nek doda u komentar ;D


- 02:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.