< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yes/no

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bljog na koji pišem svoje pametne i manje pametne zamisli…
Mišljenja o svijetu kao čudnom mjestu i o ljudima koji me s vremena na vrijeme znaju ispuniti u bilo kojem smislu. O važnijim događanjima u mojim vird mislima i tak….
Ustvari neizostavno PAMETOVANJE


SRETNI LINKOVI :

SRETNI BLJOGERI: Blog.hr
(dio blogova zamrlo ili totalno umrlo)

Floks

Megson

Jelko

Puma
ONA MI JE NAPRAVILA DIZAJN

Vanjći

Serja

Iggy

Maychy

Black Frčkica

Frenki

Svacek

jedna blesava seka

Mihalj

Josie

sretan ostatak:

HLADNO PIVO
Demobands
Deviantart
Myspace
My space.. al ovaj je fkt moj =)

moj banner =)

 Dnevnik jedne plavuše


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vatra - Gorim

Reci gdje to dobro lose pobijedi
Nikad ne docekam kraj, uvijek zaspim
Gdje se to vojska straha pred bitku raznjezi
Okrene ledja zlu pa se prehladi od ljubavi...

Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti, sad gledaj kako gorim...
Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti...

Reci gdje to dobro lose pobijedi
U mojoj zemlji vec dugo ne igra taj film
Gdje se to vojska straha porote uplasi
Povuce zadnji dim i popizdi od ljubavi...

Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti, sad gledaj kako gorim...
Placem a smijeh u mojoj glavi zvoni
Ne pitaj nista, suti...

Image Hosted by ImageShack.us

Bačkizagre stuhpa šeja-Hladno pivo

Diosero u lojma ćiku
U đupredgra gamo dagra
U liško su svi ga klitu
Nije imo mofonagra

Kadot je dogle jevozma zdognje
Stopo je gaman stopo je danga
Rafu đicekole i kserbo
Gatsby čehla i nicukru

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne mu se stavljatsupro
Mai vulo, mai lako, mai ljedro

Mofonagra das mai damse
Koni štani dani cnezu
Gupman što mu live jok
Tonskebe zmeči čenavu mas

Bačkizagre stuhpa šeja
Mojne ga ni štani tatpi
Mai vulo, mai lako, mai ljedro

Savršen dan-Replica

Danas ću nacrtati sunce da maknem kišu s prozora
podići glavu da vidim nešto više od samo crnih oblaka
danas ću gledati u nebo i tražiti neki znak, jer ako se
ono razvedri možda se razvedrim i ja,
danas ću ostati u sobi, ona je najbolje skrovište
od svega što ne želim vidjet, što ne želi vidjet me
danas ne mogu biti dobro, jer sve što me okružuje
ima neke tamne boje neke tamne oči kojima gleda me

danas ću tražit dobar razlog da ustanem iz kreveta
jer već znam u naprijed sve što me čeka,
a to mi danas ne treba i danas ću pokušat ljubit vrijeme
najbolje što znam, danas je dan kao i svaki drugi, samo će trajat kao godina
godina još jedna protekla, bez lica i bez imena, bez ičega
danas odlazim, samo sa nadom da ću negdje sebe pronaći

i danas je sunce izbušilo rupe na mojim roletama
i zove me van, zove me k sebi, zove me visoko u zrak,
i ruke već idu, noge već bježe al san polako popušta
u ovoj glavi je nešta drugo, u ovoj glavi nisam ja
danas sam u nekom drugom filmu u nekoj crnoj komediji
okrečem glavu prema zidu, čekam da on progovori
al nečujem ništa, nevidim izlaz i sam sebi govorim
ovo je najljepši dan mog života, al mislim da ću ga prespavati
preskočiti, sutra ponovo od nule krenuti i započeti neki novi san
jedan poraz manje-više mislim da mi netreba

o kako dobar dan, predivan, nedaje mi ništa,samo uzima
samo otima sve potrebno da ga preživim onako, kako ja bi želio

Image Hosted by ImageShack.us

Haustor - ENA
U svoje lose dane
Volim gristi sam
Piti i lutati po krcmama
Al' cesto stignem samo
Do njenog ulaza

Ena je divna zena
Ena dobro zna
Da takvi dani svrse s guzvama
Zato me zove k sebi
Da bi mi pomogla

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To mozes raditi s njim
Za mene je vec kasno

Znam da bi Ena htjela
Da sam stalno njen
Valjda jer tako cesto nestanem
Ona me uvijek ima u
Svojim mislima

A kad joj zelim reci
Da je bolji kraj
Od nasih bjegova i zasjeda
Ena me samo gleda
I kaze ne ne ne

I ne idi bez kaputa
Pogledaj sve je bijelo
Zima je

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To mozes raditi s njim
Za mene je vec kasno

Proslo je dugo vrijeme
I daleki bijeg
I mada nemam cak ni imena
Ja cesto sretnem Enu
U svojim snovima

Kad svoje lose dane
Ovdje grizem sam
I sretnem putnike po krcmama
Ja pitam da l' je znaju
I je li ponosna

Kazu da jos je lijepa
I da ima stav
Al' cesto cak i kad je vesela
Opaze plavu sjenu
U crnim ocima

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To mozes raditi s njim
Za mene je vec kasno

Do mene nema puta
Pogledaj sve je bijelo
Zima je


Image Hosted by ImageShack.us


Sam tings abaut mi

Hmm…
Dont nou vot tu vrajt

Name:SEBA
Orientation: hmmm
Hometown: Gračani (veći kvart u Gračanima ZGB)
Education: 18. gimnazija, jezična


INTERESTS:
General: friends, food, fun, and I am very into sleeping
Books: duh, lol
Movies: prljavi ples
Television: ne baš
Music: razno
Heroes: Đoni Bravo

Općenito za bljog, komentare:

Ne volim čeinove, mrzim ih… ne šaljem ih, ne čitam ih i prijavljujem ih kao spamove…
Uvijek dobrodošli komentari, no oni navrati do mene, fkt. jadno. Ostavi mi komentar, vjerojatno ću navratit… ne jebe me kad mi serete u komentarima, više je to vrištaona ( glasno smijanje).. lol
ugl. nikoga ne tjeram da čita ovo kaj tu piše.. pa nek onda kom. budu u skladu s tim...


Image Hosted by ImageShack.us

[ srijeda, 11.04.2007.]

besh naslov

SAMO BUM TE BLIJEDO POGLEDALA

[Komentiraj 23] [Printaj] [#]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.