Šefica 1


Ime: Valentina
Datum rođenja: 11.02.1993.
Godina: 15 i nekaj sitno smijeh
Horoskopski znak: vodenjak
Boja očiju: plavo-zelena
Visina: 170cm
Škola: učenica Medicinske škole Varaždin :lud
Ljubav: slobodna :sretan
Omiljena boja: narančasta :sretan
Hobi: rolanje i još neke gluposti :party
Brat/sestra: brat Matija :smijeh
Kućni ljubimci: mačka, kuja Nera








Šefica 2


Ime: Željka
Datum rođenja: 17.12.1992.
Godina: 15 i pol
Horoskopski znak: strijelac
Boja očiju: smeđa
Visina: 169cm thumbup
Škola: učenica Medicinske škole Varaždin puknucu
Ljubav: slobodna naughty
Omiljena boja:crvena
Hobi:rolanje i spavanje
Brat/sestra: brat Nikola mah i sestra Petra wave
Kućni ljbimci: mačka ci-cic, kunić Zizi, papige Pero i Kika rofl










Valentina i Željka




Valentina



Željka




Mi najbolje frendice



  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga



mah Ovo je blog prljavih srednjoškolki mouthwashfino...Radi se o prlljavoj Željkieek i još prljavijoj Valentininamcor!!

Counter
Counter


PORUKE

Daleko od tebe ja sam sad, neka druga zemlja i neki drugi grad, neki novi snovi koji nisu naši i užasna daljina koja me sad plaši...Sve bi dala da sam sada tu uz tebe, da te poljubim nježno i prigrlim uz sebe.Doći će i taj dan za koji se molim da ti opet kažem koliko te volim!






Kad bi barem znao da te volim ko Boga, Kad bi barem znao da ne spavam zbog toga. Jer, kad bi znao možda ne bi bilo ovako, Sve je počelo dobro, a završilo naopako!




Najbolji ulet: Dolaziš do cure i diveći se rukom prolaziš po rukavu njezine veste/majice...i pitaš: - "Jel ovo oprano Pervolom?





Pokušavam se uvjeriti da si još ovdje...To je jedini način da jasno vidim što sam učinila...Čini se da ti lako krećeš dalje...Noću se molim da će tvoje lice uskoro izblijediti...I svaki put kad te vidim u snovima...Vidim tvoje oči...Progone me..Valjda te trebam...






Nikad se više vratiti neće, najljepši dani života mog, kad sam srela i zavoljela čaroban pogled oka tvog. Ti si smisao života mog, najljepši biser iz zbirke moje, za moju veliku ljubav krive su zelene oči tvoje. Ne znam da li me voliš, da li za mene postoji nada ili tvojim srcem druga vlada? Ako je tako onda ne želim kvariti sreću života tvog. Moja će patnja jednog dana proć, a s´ njom i radost života mog!





Kad te tuga snađe i oči su ti pune suza, a ne znaš kako to preboljeti i nastaviti dalje živjeti, obrat se meni koja će uvijek biti uz tebe u najtežim trenucima, davati ti savjete i tješiti te od jutra do mraka. Nemoj nikada popustiti već kreni dalje uživaj u barem malo trenutaka koje ti je pružao život, a kad jednog dana tvoja dobra duša nestane zauvijek na nebu će te čekati moja duša kao znak prijateljstva i ljubavi!

Image Hosted by ImageShack.us



Ti...koji si mi sve na svijetu..
Ti...koji mi uvijek uljepšaš svaki novi dan.
Ti...koji daješ razlog i smisao svemu..
Ti...koji uvijek sve razumiješ..
Ti...koji si uvijek tu kada je teško...
Ti...pred kojim me nije sram ni suzu pustiti..
Ti..s kojim se sve čini tako savršeno..
Svaki tvoj zagrljaj je tako snažan...
Svaki tvoj poljubac je toliko iskren...
Svaki tvoj pogled tako je dubok...
Svaki tvoj dodir je topao..
Svaka tvoja riječ toliko puno mi znači..
Sve tvoje tako je bitno i stvarno,ne...nije san...ne živim u mašti...
Ti si stvarno tu,uz mene...uvijek..i zauvijek....





Kažu da u životu sve što je lijepo kratko traje. U to mnogo i nisam vjerovala, a tek sam sada saznala na što se to ustvari odnosi. Ovo što je bilo, bilo je kratko po meni lijepo za tebe ne znam. Ta zbog koje si me ostavio ne znam tko je i nije bitno. Samo se nadam da ti ona želi ono najbolje kao što ja to želim. I da će ti ona pružiti ono sto sam ja bar pokušala, a nisam uspijela, jer za to nisam imala dovoljno vremena...




Mnogo puta u životu krenem i onda stanem jer ne znam gdje sam...Mnogo ljudi prođe kroz moj zivot, uzmu ono što im je potrebno i odu...Mnogo riječi čujem svakog dana, one uglavnom bole, samo me rijetko čine sretnim, ali onda stanem i shvatim, ma nije sve tako crno, okrenem se i vidim tebe, prijatelja mog! Jedinu osobu čije riječi ne bole, edinu osobu koja je uvijek tu i čini moj život ljepšim...HVALA TI ŠTO POSTOJIŠ..



Ako ti u životu teško bude i sretneš zle ljude, ako ti srce duboko rane, ja necu dati da ono stane, necu ti reci zbogom, bit ću prijatelj i plakat ću sa tobom.
>




Gledam tvoju sliku, moje tijelo žudi za tvojim dodirom. Želja da se sretnemo postaje sve veća. Usne su mi tako suhe. Umiru od žeđi za tvojima. Toliko toga ti želim reci, al ne mogu jer nisi tu...




Trebaš mi, da ti pružim ono čega sam puna: pažnju, nežnost, ljubav, poljubce, sreću... čekam i čuvaću sve ovo za tebe , jer mislim da ti to zaslužuješ!




U noći dok muzika tiho svira cigareta u pepeljari gori u srcu mom mira nema...Kroz glavu mi prolazi sve što je među nama bilo...Sva ljubav koju si htio i dobio...Bez tebe mira nemam i u srcu tuga se sprema...Bez tebe je sve ništa, a ništa je sve... Bez tebe ni mene više nema...






Po posljedni put, evo kažem, kajem se! Po posljednji put za nas molim te. Da oproštaj daš, znam da nije ti lako, povrijedilo te baš, a nisam smio tako...I sada priznajem, za sve sam kriv ja, volio sam te, a povrijedio, sada znam, nisam smio tako...Po posljednji put za nas molim te, po ko zna koji put, kažem ti, VOLIM TE!!!




Kad ti se dlanovi znoje...Srce ubrzano kuca, a glas ti zastaje u grlu?!! To nije ljubav...To je simpatija.Ne možes skiniti ruke ili pogled sa njega? To nije ljubav...To je požuda! Želiš da ideš tamo, jer znaš da je i on tamo?!! To nije ljubav...To je usamljenost! Privlače te drugi, ali ipak ostaješ sa njim?! To nije ljubav... To je lojalnost! Ostaješ sa njm jer znaš da te voli i ne želis da ga povrijediš? To nije ljubav...To je sažaljenje! S njim si jer te ljubi i drzi te za ruku?! To nije ljubav...To je nesigurnost! Da li si sa njim, jer jedan pogled njegov i srce tvoje preskače?! To nije ljubav...To je strast! Da li mu praštaš greške, jer se brineš za njega?! To nije ljubav...To je prijateljstvo! Da li mu govoriš svakoga dana da je jedini na koga misliš?! To nije ljubav...To je laž! Da li bi se odrekla svojih najdražih stvari samo zbog njega?! To nije ljubav...To je velikodušnost!

subota, 14.06.2008.

Ljubav!!!!

Pružam ruke prema tebi i čudim se sama sebi...
Što dajem ti srce svoje kao da je oduvijek bilo tvoje...
Dajem ti ga tako lako jer ti se me naučio kako...
Dajem ti sve s neba zvijezde sjajne,
dajem ti sve moje sakrivene tajne...
Dajem ti sve oceane plave, i sve misli iz svoje glave...
Dajem ti sve svoje neprospavane noći,
i neizmjernu ljubav kad zaviriš u moje oči...
Dajem ti sve neisplakane suze, budi onaj tko ih u nepovrat uze...
Dajem ti sve što pružiti ti mogu, a za ostalo ćemo se pomoliti Bogu...
Dajem ti ljubav, dajem ti sebe, nikoga nisam voljela kao što volim tebe...
Kažeš da me želiš, uzmi me tada,
više od svega želim da taj tren bude odmah...
Sada...
Uzmi me, bit ću ti utjeha u noći, ne čekaj više, nemoj da nam život koči...
Uzmi me, bit ću ti sve, sreća, snaga, ljubav, ispunit ću ti sve sne...
Uzmi me, povest ću te u zemlju snova, uzmi me, bit ću zauvijek tvoja...


<< Arhiva >>