Chatanje sa zenama - Đakovo

ponedjeljak , 17.12.2018.

com-k2.ru










Dating Site: Chatanje sa zenama






Dalje ide susret i prevara itd... To se ipak ne može računati kao prevara.



chatanje sa zenama

Prijateljski, ohrabrujući, u fazonu: ne daj se generacijo. Mnogi ce se ljutiti na mene od momaka koji ovde tipkaju ali istina je da mi svoje zene ili dijevojke gledamo na dva nacina kao privatnu svojinu i potrosni materijal. Malo sam bio zastao kada sam citao ono kako muz radi ko konj a zena na chatu,moja zena jako kasno lijeze dok ja mirno spavam jer sam i umoran ko konj od silnoga rada ali nikada ali bas nikada ni pomislio na tu mogucnost,ha,ha,ponekad ustanem u nedoba da odem u toalet a ona gleda tv,i ne mislim da je to lose.



chatanje sa zenama

Lijecenje Kur'anom - Razmisli,sebicni ljudi nisu sretni jer im je uvijek svega malo i uvijek od zivota hoce vise,a nesrecnim ih cini i sama tudja sreca i blagostanje.



chatanje sa zenama



Shakira - Chantaje ft Maluma reaction (requested)
Naravno,u jednoj stabilnoj vezi,partneri ce razgovarati o problemu prije nego on dostigne kriticnu tacku i pretvori zajednicki zivot u pakao barem za jedno,ako ne za oboje i naci rjesenje prihvatljivo i za nju i za njega,a samim tim nece biti potrebe za trazenjem utjehe u zagrljaju osobe sa chata... Mi smo takvi ljudi da jedva cekamo, da dodze onaj zakazani sastanak sa Ucacem rukje i da nam Allahovom voljom bude bolje ili nas sasvim ozdravi ,to je nasa velika zelja i razmisljamo samo o tome ,dok sa neke druge strane u pogledu samoljecenja postajemo slabi iz dana u dan ,i nepitamo se zbog cega. A i meni eto zato kazem... Bilo je i par osoba iz Bosne. Hehehe, ima u tome neke draži... Problem je u tome sto se obicno precene, ili jednostavno ne zele da se prikazu onakvi kakvi su. Necu da kazem da nema onih koji su se nasli preko neta, uzeli cak ima ih i medju posetiocima chata banjaluka... Nemojte da umrete zeljni neceg sto ste si mogli priustiti jer tu nije novac potreban vec samo volja. Pa zivot je prekratak da mislis na druge ,ovim mislim da trebas u prvom uglu na sebe misliti, jer nepostoji muskarac, a ni zena na ovom svijetu, da nisu nikad partnera prevarili pa bar jednom, jer ko tvrdi da ipak postoji takva osoba vara se jer mi zene polazimo od sebe i mislimo: kad ja njega nevaram nece ni on mene jer ruka ruku mije. Strogo i bogobojazno izbegavati od malih i velikih grijeha i grijhovi kao sto su laz,ogovaranje ,neiskrenost ,pokudzena ljutnja itd.

[Dating planner app|Online dating safe or not presentation|Dating in your 30s as a man]






Oznake: com-k2.ru

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.