Zivot opasnog mamaz boya

13.03.2007., utorak

da nju post!

ej niggaz evo mene
ovo ce biti jedan mini bambino gengsta post
i ne zelim zalbe jer cu vas sve sa kalasnikovom spucat
izgledat ce te ko juzno africke obrijane civave do kostiju
nigga civave
kul
da ril niga shit
yo mama
ok evo jedne pricice
prica zvana : zeko i drkica...unc
bio jednom jedan zeko
skakuta je sa svojim malim rascerupanim nozicama
glavu je imao veliku i u obliku zeppelina
i zatim dode pero drkica...sa X23IC mega strojnicom
i raznese mu tu malu sugavu glavicu koja je oblika poriluka
unc unc unc nema zeceka malog

aj cya đizs lovers!!

- 11:04 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
SUCK MY BALLS!!!! they better shine or else ....!!!
GENGSTA KORNER...jep jep gengsta stuff!!!
ok malo o omf-u :

-msn:littlepuppet333@hotmail.com

-zivim s roditeljima i s burazom djelim sobu
i to me cini opasnim
-roden sam u pucnjavi jer stara je bila onda isto gengsta pa je bilo malo bum bum mafija ovo ono i od tog stresa nasto ja
unc unc
-volim :
- sve pozicije u kamasutri
- jebat
-biti gengsta
-male plisane medeke
-tvoju mamu
-svoju curu naravno :)

-ne volim:
-tvoju baku
-mini gengstere
-male kutijice sa tipkama koje mi idu PIP PIP svako jutro dok mi ne izjebu mozak i onda ih moram bacat nekom u glavu
-emace
-gey emace
-pravoslavce











ehmm ovo sam ja...u svom gengsta profilu
jep jep OMF STAJL!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Dis is ma sista...mmm koji komad...svakom bi dala
mmmmm

Image Hosted by ImageShack.us


cya gengstas