Zivot opasnog mamaz boya

26.02.2007., ponedjeljak

UNC UNC UNC BEJBIII!!!

UNC UNC UNC MADA FAKAZZZ

ok i tako ja jucer se dignem iz svog kreveta...cekaj ja nemam krevet...ok idemo dalje
ok i onak meni SKG pozvoni i ono kaze...ej mada faka idemo u graffiti pustolovinu...a ja ono ZBILJA!!?!?!?
i ono kus ne idem ja ono prvo hlace pa uber kul majca i naravno unc uncu nc jakna....i fensi smensi mobitel da ne zaboravimo...
ok i ja se spustim dole SKG mi je oznaci ulaz unc unc unc....i usput sterao babu u grob unc anc unc anc
i zatim mi krenuli na stanicu OZT....drugim gengsta rijecima OPASNI ZET TERMINATOR....unc unc
i ono SKG vadi pokaz a ja ono unc unc iskoristena karat unc anc....i ono idem gurnut i OZT dode : ehm DAJ DA VIDIM TVOJU KARTU....a ja ono ok ok nigga ....i ja mu dam kartu on pogleda i pucketne svojim cevapima i kaze MOS IZAC...a ja ono o maj gadddd...koji je on nigger bio
neki uberkul mader faker....
a dalje ce SKG opisat pricu na svom uber kul SKG blogu....

SKG pisss nigga...

cya đizs lovers!!!

OMF RULZZZ!!!! yeah yeah

- 09:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
SUCK MY BALLS!!!! they better shine or else ....!!!
GENGSTA KORNER...jep jep gengsta stuff!!!
ok malo o omf-u :

-msn:littlepuppet333@hotmail.com

-zivim s roditeljima i s burazom djelim sobu
i to me cini opasnim
-roden sam u pucnjavi jer stara je bila onda isto gengsta pa je bilo malo bum bum mafija ovo ono i od tog stresa nasto ja
unc unc
-volim :
- sve pozicije u kamasutri
- jebat
-biti gengsta
-male plisane medeke
-tvoju mamu
-svoju curu naravno :)

-ne volim:
-tvoju baku
-mini gengstere
-male kutijice sa tipkama koje mi idu PIP PIP svako jutro dok mi ne izjebu mozak i onda ih moram bacat nekom u glavu
-emace
-gey emace
-pravoslavce











ehmm ovo sam ja...u svom gengsta profilu
jep jep OMF STAJL!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Dis is ma sista...mmm koji komad...svakom bi dala
mmmmm

Image Hosted by ImageShack.us


cya gengstas