Zivot opasnog mamaz boya

24.02.2007., subota

I tako zapocinje zivot opasnog mader faker

Hey bijaces....
ovo je moj story o mom mader fakin lajfu...opasnom mader fakin lajfu ehm...
evo prije mjesec dana sam bio u kradi slatkisa .... naravno sa gengsterom SKG
da se pohvalim ukrao sam : super smešink gami čui , babul dabl kroki smoki iiii naravno pica paj dabl shit on a stik wit extra maršmelov bits....
ok i jos cu vam rec story kak sam zasoro pedera na ulici....
i onak on meni pride i dode mi
macaneee
a ja daj suti
on opet macaneee
a ja opet daj sutiii
i on macaneee
i ja jebem ti umukni ugurat cu ti palicu u supak
a on dode
macane macane macane macane
kojii gayyy!!!
mader fakin đizs kripl

ok cujem sirenu kopseva.... moram gibat natrag u svoj hood....
cya later đizs lovers....


pisss man

by: OMF ... OPASNI MADER FAKER!!!

- 21:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
SUCK MY BALLS!!!! they better shine or else ....!!!
GENGSTA KORNER...jep jep gengsta stuff!!!
ok malo o omf-u :

-msn:littlepuppet333@hotmail.com

-zivim s roditeljima i s burazom djelim sobu
i to me cini opasnim
-roden sam u pucnjavi jer stara je bila onda isto gengsta pa je bilo malo bum bum mafija ovo ono i od tog stresa nasto ja
unc unc
-volim :
- sve pozicije u kamasutri
- jebat
-biti gengsta
-male plisane medeke
-tvoju mamu
-svoju curu naravno :)

-ne volim:
-tvoju baku
-mini gengstere
-male kutijice sa tipkama koje mi idu PIP PIP svako jutro dok mi ne izjebu mozak i onda ih moram bacat nekom u glavu
-emace
-gey emace
-pravoslavce











ehmm ovo sam ja...u svom gengsta profilu
jep jep OMF STAJL!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Dis is ma sista...mmm koji komad...svakom bi dala
mmmmm

Image Hosted by ImageShack.us


cya gengstas