---- ULAZIŠ NA VLASTITI RIZIK ----

utorak, 18.04.2006.

Evo i mene !!

zujoDa, da. Evo i mene na ovaj svijet. Svijet zvan BLOG. I kaj da vam velim. Ne znam kaj vas zanima. Moramo se svi malo uhodat u ovaj blog. Je tako? MA velim vam dobro bu to sve na kraju ispalo. Malo po malo ovaj blog bu imao sve više i više i više i više i više i više i više i više i više sadržaja. Slobodno komentirajte- hvalite, žalite se - kaj god oćete.


Nastavak slijedi....
.... kad mi se bu opet dalo pisat (ha ha ha)

- 14:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Na ovom blogu bute našli od svega po malo. Ak nekaj ne nađete morete komentirat pa se bum potrudil da vam i to nabavim. Zato se vežite, uhvatite se čvrsto za stolice jer krećemo na ludu vožnju!!!!!!!

    KOLIKO VAS JE BILO OD 18.04.2006.

    Free Counter
    Free Counter




Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Iskon.hr
    Google.hr


    Neki blogači na koje i ja idem:

    emmich
    emma
    cura
    IvAnA
    zakon cura
    sexy_girls


    EVo vAm MojA ABeCedA:


    A - Ana - jedna slatka cura koju poznajem(malo bolje)
    B - budalaštine - često ih radim s frendovima
    C - cvijeće - moja mama ga ima i previše
    Č - čokolada - ima komentara?
    Ć - ćao - moj najdraži pozdrav
    D - darovi - obožavam ih
    Dž - Džuboks - zgodna napravica
    Đ - ...
    E - EIOŠ - srednja u koju bi se volio upisat
    F - frendovi - ne mogu bez njih
    G - gay - NE PODNOSIM IH
    H - Hrvatska - volim svoju domovinu
    I - istina boli
    J - jackass - koje su to budale
    K - kawasaki - moj najdraži motor
    L - luksuz - ne bih se snašao
    Lj - ljeto - moje najdraže godišnje doba
    M - mama - koliko god se snjom svađam, ne mogu bez nje
    N - Neno - moj tata(vidi pod T)
    Nj - Njofra - moj mačak ljubimac koji je nažalost uginuo
    O - osmi - razred u koji idem, opasnost - obožavam napetost i adrenalin
    P - prdac - sasvim prirodna pojava
    R - rap - jedna od mojih naj vrsta muzike
    S - sex - yes please
    Š - šutnja - ne upotrebljavam
    T - tata - stalno se zezamo i nikad nam nije dosadno
    U - ubrzanje - volim jako(pogotovo kod motora)
    V - voda - osnava života
    Z - zrak - osnova života
    Ž - životinje - neke od njih su mi dobre

Malo o meni:

  • - zovem se Ivan
    - imam 14,5 godina
    - živim u Gorskom kotaru
    - slušam rock, rap, pop i tehno
    - koga zanima još neka pita



    VOLIM..........sve što vole mladi i još poneku sitnicu, aute, motore, TULUME, izlaske

    NE VOLIM.....izdajice, sapunice, i sve ostale gluposti na ovom svijetu

  • coolcoolroflkissrolleyesrolleyeswinkyesnoeeknononutnaughtymouthwashmadheadbanggreedydeadburninmadbangpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivenzujohrvatskaludmahnamcornjamipuknucusmijeh

    baš su mi simpa ovi smajlići


    Svaštara

    -u izradi-










    Number of online users in last 3 minutes