listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

JA SAM:ANA
DOLAZI:IZ RIJEKE
ROĐENA:JEDNOG LIJEPOG
DANA 1995.
VOLIM:SEBEzubo,FAMILY
FRENDOVE,DEČKA
NE VOLIM:UMIŠLJENE OSOBE,
TRAČEVE,LAŽ,NEPRAVDU...
ZA SEBE MISLIM:DA SAM
SLATKA,PREŽIVČANA,SVOJA,
JEDINSTVENA.....
NAJ FRENDOVI:TONI,KIKI,
FILIP,ANTE,DANIJEL R.,
DANIJEL H.
NAJ FRENDICE: NIKA B.
DODY,REA,ANTY M.
LUCE,MARINA,AMY,MONY,
NATY......
MOJE OCJENE NE BAŠ OK
NAJ GLUMAC:BRAD PITT
ROBERT DE NIRO,CHAD MICHAEL
MURRAY
NAJ GLUMICA:JESSICA ALBA
NAJ PJEVAČ:THOMPSON,MILE KEKIN
NAJ PJEVAČICA:AVRIL,SHAKIRA,
BRITNEY
NAJ SERIJA:ONE TREE HILL
MALCOM U SREDINI
NAJ FILM:IMA IH PUNO
NAJ PJESMA:SK8TER BOY,
GIRLFRIEND,SVETINJA,
BOJNA ČAVOGLAVE...
NAJ SPORTAŠ:C.RONALDO
IVANO BALIĆ
NAJ SPORT:NOGOMET,RUKOMET




BLOGICHI KOJI SU ZAKON

MOJ BIVŠI BLOGICH


SWAŠTA

C.ronaldo Pictures, Images and Photos

hanah montana Pictures, Images and Photos

hanah montana Pictures, Images and Photos

ponedjeljak, 13.10.2008.

TEKSTOVI PJESAMA

Connect
Samo je jedno (with Zaprešić boys) (himna repke)
Samo je jedno u mom životu vrijedno
Da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
Život mi dala, baš kao da je znala
Da nikad neće nestat sa mojih usana
(Hrvatska!)

S ponosom narodu svom
Ljubi grb na dresu tom
Na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
Nek se slavi cijeli dan i noć!

Svi skupa nek vide da nas ima,
Ruke na srce kada krene himna
I onda se pjeva u istom trenu
Dok naši lete po terenu
Imamo ponos, srce i inat,
Podršku uvijek punih tribina
Iz Zagreba gledam najljepšu sliku
Slavoniju, Istru, Dalmaciju, Liku!

Kad se igra neka nas zaustave,
Crven, bijeli, plavi, boje zastave
Neka cijeli svijet čuje našu pjesmu
I vide sav taj naš sjaj na dresu
Ovdje kod nas je ponos repka,
Željno se čeka svaka tekma
Nek se ori pjesma neka zvono zvoni,
Znamo da bit ćemo šampioni!

Svi jedni uz druge, kad se igra nema tuge
Sad smo u rodu i pjevamo odu za svoje ljude ej
Jer opet tradicija se nastavlja
S rukama u zraku Hrvatsku pozdravljam
Bili zadnji ili prvi, samo neka naš glas grmi!

Samo je jedno u mom životu vrijedno
Da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
Život mi dala, baš kao da je znala
Da nikad neće nestat sa mojih usana
(Hrvatska!)

S ponosom narodu svom,
Ljubi grb na dresu tom
Na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
Nek se slavi cijeli dan i noć!
(mi Hrvati!)

Još jednom al' ovaj puta jače,
Cijeli svijet zna naše navijače
Cijeli svijet sad gleda i prati
Da vidi kako igraju Hrvati
A sve zbog vatrenog srca
Koje ispod svetog dresa kuca
Nek svi čuju kako slavimo,
Ajmo cijeli stadion

Sjever, istok, zapad svi se bude
Ako boli stisni zube neka se ljute oni što gube
Tu danas sviraju naše trube
I zato se pomakni, zrak duboko udahni
Pa digni ruke i napuni čašu ovdje se igra za Lijepu Našu

Ej... 'ko kaže da smo pali taj, mora da se šali
I najveći su mali kad vijori crven, bijeli, plavi
Domovini zahvali i pokaži ljubav, nema nikog da se pravi grbav
Ulice su žive pjeva se sa tvrđe, trga i sa rive

Samo je jedno u mom životu vrijedno
Da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
Život mi dala, baš kao da je znala
Da nikad neće nestat sa mojih usana
(Hrvatska!)

S ponosom narodu svom,
Ljubi grb na dresu tom
Na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
Nek se slavi cijeli dan i noć!

Samo je jedno u mom životu vrijedno
Da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
Život mi dala, baš kao da je znala
Da nikad neće nestat sa mojih usana
(Hrvatska!)

S ponosom narodu svom,
Ljubi grb na dresu tom
Na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
Nek se slavi cijeli dan i noć!


Dino Jelušić
Ti si moja prva ljubav
Budim se
prestaje jedan divan san
oblačim se na brzinu
da odjurim s dečkima van

al' je tata stao na vrata
i rekao: "Ne možeš van,
nedjelja je dragi sine
ideš s nama u restoran".

Kad sam je vidio u restoranu
promjenilo se sve
nisam više mislio na hranu
nego kako doći do nje.

Pokušao sam stari trik
kao: "Možete mi dodati sol?"
srećom tata joj je bio frik
i rekao: "Sjedni s nama za stol".

Ti si moja prva ljubav
ovu pjesmu tebi pjevam ja
cijelog si me smotala, zaludila
i više ne znam koliko je dva i dva

Ti si moja prva ljubav
ti to dobro znaš
Ti si moja prva ljubav
super mi je kad me pogledaš

Znam da izgleda ko čudna priča
ali tako bilo je
još i danas mi se sviđa
sve bi dao da sam kraj nje

Dobar bio mi je onaj trik
kada sjeo sam s vama za stol
ti postala si glavni lik
mojih priča i pjesama sto

Ti si moja prva ljubav
ovu pjesmu tebi pjevam ja
cijelog si me smotala, zaludila
i više ne znam koliko je dva i dva

Ti si moja prva ljubav
ti to dobro znaš
Ti si moja prva ljubav
super mi je kad me pogledaš
Cijelo selo šmrče bijelo
ljudi moji istina je živa
što poludi selo to je droga kriva
pušila se trava na redu je koka
u mom selu brale sve se živo roka

cijelo selo šmrče bijelo, joj
cijelo selo šmrče bijelo, joj
prodaj stoku da kupimo koku
aj do moga uništi nas droga, joj

navuko se čale to je braćo strašno
konzumira bijelo kao da je brašno
ujaci i ujne, stričevi i strine
niko neće ljudi s droge da se skine

prodaj stoku da kupimo koku
aj do moga uništi nas droga, joj
Tek je 12 sati
(Now hear this, now hear this)

Tek je 12 sati
Zavedi me da ne bude dosadno
Ona neće znati
Da smo bili zajedno
Tek je 12 sati
Osvoji me da bude nam opasno
Voljela bih znati
Misliš li na mene
Kad si s njom?
Tek je 12 sati

Sada znam da nema razloga
Predugo bjezim od tvog pogleda
I sanjam da smo sami
Mrak oko nas
Saćuvaj ljubav za nju
U meni nadji spas
Dovoljan je jedan znak
I učinit ću sve
Ne trebam ja s tobom brak
Baš me briga što si njen

Tek je 12 sati...
Prazan stan
Duge noge, kratka suknja
Sve baš stvoreno za grijeh
Možda nije, možda je,
Al' muškarca ni za lijek
I to me brine

Jer tko će zvijezde da mi skine a, a, a

A ja bi da me netko noćas ljubi vatreno
Dok mi priča da mi laže, ti si moje jedino

Da me dira usnama
Padne mi na koljena
Bude moj, uvoo

Prazan mi stan, a nas je dvoje
Tijelo tvoje, moje
Možda bismo mogli mi
Slušat stare one pjesme
Radit što se ne smije
Čekat zoru ljubavi

Kud god krenem ista lica
Iste fore, it's okej
Zgodni dečki više–manje
Svi od reda sad su gay
I to me brine
Jer tko će zvijezde da mi skine

I pobjegla bi noćas
Negdje s nekim daleko
Da mi laže da mi kaže
Lane moje maleno
Da sam mu u mislima
Dok se igra prstima
Da je moj, uovooo
Romanca (with 75 Cents)
Vidiš prijatelju, ja pamtim sve, i mogu ti reći, da između ove i milion drugih pjesama ne postoji razlika.

Jer život taj
Za nama briše tragove
U dobru noć
On pušta čudne vragove
Pa svaki san
Je hladnim suncem obasjan
A sjećanja su skoro sva ugasnula
Da pitaš me još samo jedno znao bi
Da boje sve, tek s ovom rimom postoje
A noć i dan su nekog stiha trag
I nestat će kad naše pjesme izblijede

Zasviraj te noćas tu romasu
Tiho nježno da me razboli
Tugu kad umire slavuj
Kad se duša s tijelom razdvoji

Zasviraj te noćas tu romansu
Al' polako da je čuju svi
Neka opet sviraju gitare
Već odavno nisam slušo njih

Govore mi danas da sam u banani, tehnološki otpad ko' majmun na grani,
A ja sam prvi internet na svijetu, na brodovima s glazbom u mreži od planetu.

I sad sve snove svojih pjesama
Sva maštanja i lica što su nestala
Ko sjene su još dio mojih buđenja
Zarobljena, u mene davno utkana

Zasviraj te noćas tu romansu...
Okovi na srcu
Uzmi što želiš, uzmi što trebaš
Uzmi i ne pitaj
Ostavi samo otvoren prozor
I onaj osjećaj

Da smo se nekad voljeli ludo
I da je vrijedilo
Sklapati oči, čekati čudo
Jer sve se promjenilo

Ova je naša ljubav postala robija
Okovi su na srcu, zidovi ćelija
Ova je naša ljubav k'o teška presuda
Osmijeha ni za lijeka,
A tuga posvuda

Ne želim suze, ni teške riječi
Ne dajem oproštaj
Ti reci svima kava sam bila
Sad kad je stvarno kraj

Da smo se nekad voljeli ludo
I da je vrijedilo
Sklapati oči, čekati čudo
Jer sve se promjenilo

Ova je naša ljubav postala robija
Okovi su na srcu, zidovi ćelija
Ova je naša ljubav k'o teška presuda
Osmijeha ni za lijeka,
A tuga posvuda

Ova je naša ljubav postala robija
Okovi su na srcu, zidovi ćelija
Ova je naša ljubav k'o teška presuda
Osmijeha ni za lijeka,
A tuga posvuda
A tuga posvuda
Prava ljubav (with Lana Jurčević)
Vezala me tuga svojim koncima
Tražila sam ljubav na krivim mjestima
Što samoća čini ja najbolje znam

Čovjek nije rođen da bi bio sam
Zarobi me svojim usnama
I ne daj mi da potonem do dna

I reci da će ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Jer prava ljubav nije potrošna nije potrošna

Lomio sam grane od života svog
Ko da neću umrijet, da sam iznad tog
I bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
Još vjerujem u čuda i u nas oboje

I reci da će ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Jer prava ljubav nije potrošna nije potrošna

Zarobi me svojim usnama
I ne daj mi da potonem do dna

I reci da će ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Prava ljubav nije potrošna

I reci da će ovog puta biti sve što želim ja
Kaži da si mene čekala - tebe čekala
I reci kako ovog puta nema roka trajanja
Jer prava ljubav nije potrošna nije potrošna
Čista petica
Dobra jesam, ali nisam kao svetica
Nema veze, ti si lutko
Čista petica

Nekad sam bez veze,
Ali obično
Osjećam se super, odlično

Osmjehe i sreću svima donijet ću,
Mene dobri ljudi pokreću

Ma, kad se podjeli i dobro i zlo,
Ja sam cura, tako ti je to,
Imam mana, ali dobrih strana sto

Dobra jesam, ali nisam kao svetica
Nema veze, ti si lutko,
Čista petica
Možda jesam malo stroga, kao šefica,
Ma nema veze, ti si nama
Čista petica

Nekada sam loše
Al' u prosjeku
Radujem se svakom čovjeku

Samo nek' se pjeva, neka dobro je
Brige kao da ne postoje

Nema veze, ja sam vama
Čista petica
Bojna Čavoglave
Za Dom - spremni!

U Zagori na izvoru rijeke Čikole,
Stala braća da obrane naše domove.

Stoji Hrvat do Hrvata, mi smo braća svi,
Nešete u Čavoglave dok smo živi mi!

Puče tomson, kalašnjikov a i zbrojevko,
Baci bombu, goni bandu preko izvora!

Korak naprijed, puška gotov s', siju pjesmu svi,
Za dom braćo, za slobodu, borimo se mi.

Čujte srpski dobrovoljci bandu četnici
Stići će vas naša ruka i u Srbiji!

Stići će vas Božja pravda to već svatko zna
Sudit će vam bojovnici iz Čavoglava!

Slušajte sad poruku od Svetog Ilije:
Nećete u Čavoglave, niste ni prije!

Oj Hrvati, braćo mila iz Čavoglava,
Hrvatska vam zaboravit neće nikada!
Geni kameni
Čvrsta ruka i poštenje
Sveta voda i krštenje
Budi čovik to je dika
Budi roda svoga slika

Nedaj na se, nedaj svoje
Nemoj tuđe, prokleto je
Jer ko život tako prođe
Ponosan pred Boga dođe

Gdje god da te život nosi
Uvik moraš znati ko si, hej

Geni, geni kameni
Vatra gori u meni
Geni, geni kameni
Takvi smo mi rođeni
Uzmi ili ostavi

Loša bila 45ta
Rasula nas preko svijeta
A sad nova loza raste
Vratile se doma laste

Plave krvi, bijela lica
Rađaju se nova dica
Na kamenu ka na svili
Di oduvik mi smo bili

Gdje god da te život nosi
Uvik moraš znati ko si, hej

Geni, geni kameni
Vatra gori u meni
Geni, geni kameni
Takvi smo mi rodeni
Uzmi ili ostavi
Zemljotres
Koliko tuge, koliko vina
treba zbog tebe ja da prolijem
vino je vino, tuga je tuga
kako cu da se ubijem

Ovo su moji drugovi
oni me nebi lagali
oni su moja potvrda
da si mene, da si mene varala

U ocima krijem bes
u grudima zemljotres
u zemlju bih propao
samo kad bi mogao
ti si mene lagala
ti si mene varala

Nijedna ljubav, nijedna vise
nece mi kao ova znaciti
bilo je lepo, lepo a slepo
do groba ces me boleti

Ovo su moji drugovi
oni me nebi lagali
oni su moja potvrda
da si mene, da si mene varala
Šampanjac
Jedna do druge, tu ste vas dve
jedna za mene, druga za sve
a ja znojim se, sebe bojim se

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me, pitaš šta mi je

Udara u glavu k'o šampanjac
njeno malo, glatko, crno koleno
pusti srećo, samo sam muškarac
vuče me, prokleto

Udara u glavu k'o šampanjac
ja bih s njom do jutra ovde ostao
oprosti srećo, samo sam muškarac
vuče me, prokleto

Jedna do druge, tu ste vas dve
obe u oči gledate me
a ja znojim se, sebe bojim se

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me, pitaš šta mi je.
Svi su tu
Kao nekad opet tu su svi
Moji i tvoji drugovi
Odavno ne brojim dane
i ne slavim rodjendane
Na kojima neces biti ti

Svi su tu a tebe nema,
tebe nema tebe nema
A ja glumim tu pred svima
kao da te svuda ima

Kao nekad ko da gledam te
Cutim i krijem da nema te
Previse je lepo bilo
da bi se zaboravilo
Da bi vreme izbrisalo sve
Plava košulja
U najdaljem kutu moje sobe
Uvijek me srce tiho zazebe
Kada u moru cudnih stvari
Nadjem jedan dio tebe.

U najdaljem kutu moje sobe
Mijesam san i mijesam javu
Cuvam jednu kosulju tvoju
Najdrazu kosulju plavu.

Tvoja kosulja plava nek' me sjeti, nek' mirise
Kosulja plava nek' umjesto tebe dise
Sad kad te nema, neka uz mene spava
Jedino tvoje sto imam, najdraza kosulja plava

Ona cuva sne i rijeci
Ljeto, zimu, sva ona jutra
Traje, traje u tom kutu
Kao jucer, kao sutra.

Ponekad dugo, dugo je ljubim
Ponekad cvrsto, cvrsto je stisnem
Mjesto tebe, mjesto tebe
Ponekad samo, samo vrisnem.
Hrvatica
Moj život nije lak
al barem imam stila
jer kako god okrenem
sve sam živo napravila
dobro udala se nisam još
al imam želju jaku
samo da je muško
ja ne tražim u jaju dlaku

Transparentna sam
kao vladini prvaci
suvereno vladam teritorije
samostalna držim sve u šaci
ne padam pred kolektivnom euforijom

Ja, tebi sam vjerna ko opatica
ko svaka druga Hrvatica
slatka kao med
za tebe spremna sve

Da samo tebe ljubim ja
tebi sam vjerna ko opatica
ko svaka druga Hrvatica
slatka kao med za tebe stvorena
da samo tebe ljubim ja

Hrvatski reperi
dignite malo hajku (sikiriki, kokice)
onaj kuhar vam uzeo posao
djeca slušaj krivu majku
Moja štikla
Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla
(dođi, dođi, dođi dođi op op op op, ajde pile moje)

Tika taka oko pola tri
Štipnut ćeš me da se ne vidi
Znam ja dobro takve kao ti
Đavoli su tvoji kumovi

Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
Kuc, kuc, kucaj nekoj drugoj

Sojčice, divojčice, daj obuci čarapice
Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla
Oj da da oj da da oj da da
Oj da da oj da da
Moja štikla
(šije šete, šije oto, šije nove, šije moja i opet mala, s s s sex,
Op, op, zvrc, zvrc)

Tika taka oko pola tri
Gricnut ćeš me da se ne vidi
Zlatan prsten, tanki brčići
Znam ja dobro takve kao ti

Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
Šic šic, bježi ajde drugoj
Sojčice, divojčice, daj obuci čarapice

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla
Oj da da oj da da
Oj da da oj da da
Moja štikla
(zumba, zumba, sijeno, slama, sir, salama, riži, biži, teča, veća, cikla, bikla, afrika, paprika)
(šije šete, šije oto, šije nove, šije moja, ajde, ajde)


Shorty
Zeka
Žuri zeka iz daleka, obliva ga znoj
Trči jadan, žedan, gladan i uzdiše joooj
Draga djeco, stiže iz šume nova priča
Vama koji ste propustili zadnju seriju crtića
Sve se počelo događat (kad?) onoga momenta
kad je zeko počeo slušati 50 cent-a
Želio je od tog dana da postane gangster
Još je ispod oka kao Nelly
zalijepio flaster
Usput diz'o tegove
i uzimao proteine
Nedugo nakon toga opljačk'o par radnji
ine Ulag'o je pare na kuje, drogu i hip hop
Pa se pola šume preko njega navuklo na dop
I stari ćuk, zmija, kornjača i vuk
Svima je nabio kamate, nisu vraćali dug
Više im nije bio drug,
al zarada je bila čista
Starci ga se odrekli
preko Kupusovog lista
On nije mario,
im'o je love pune vrećice
Hrpu mrkvi, oko sebe playboyeve zečice,
po šumi dječice
Ali je poremetio tijek,
jedan vikend kad se zeko navuk'o na crack
Um mu se pomutio,
pa naredi da likvidiraju tri praščića
Koji mu, šatro, u biznis diraju
Osim toga,
još je neš' pošlo u krivi smjer
Cinkali su ga što nije htio dati speed na ler
S lisicama na šapama dok je kročio kroz hodnik
(znao je drukao ga je, nitko drugi nego medo svodnik)
Tako glasi ova šumska priča iz davnina
Koju su mi kao malom pričali pokraj kamina
Preko sedam mora, sedam gora, i sedam planina
Još mi se vraća k'o vjetar (djeco, tišina!)
Poslušajte kako glasi
ova šumska priča iz davnina
Koju su mi kao malom pričali pokraj kamina
Preko sedam mora, sedam gora, i sedam planina
Još mi se vraća k'o vjetar (djeco, tišina!)
Želite li saznati zašto se ne isplati biti zločest
Tada pažljivo slušajte nastavak priče
Kad je odgulio šest kuka
opet je šet'o šumom
Pa je svratio do krčme,
tamo se opio rumom
Kući se vratio drumom,
al samo po pušku
Priča si u bradu,
da će medu zgaziti k'o krušku
Propucat' mu njušku,
isjeć' ga ko repice
A od krzna mu napravit zepice
Sjetio se da ga je maltretir'o
dok je bio malac
Jer je medo bio homoseksualac
Poš'o je do baba roge,
da mu riješi neke droge
Prije nego ode nekom slomit' noge
Mor'o je vodit ljubav s njom,
za dva komada bijelog
Al su se u njenoj buksi
već razvalili od cijelog
Pitao se, di je medo?
Al pretpostavlj'o je di je (di je?)
U javnoj kući na kraju šume
kod gospođe lije
Putem je progut'o snije,
usmrtio zmije
Misleći da od njega još netko nešto krije
Zabrij'o na agresivu,
slušajući pjesme dade i radio Zagija,
maskotu Univerzijade
Medu je ubio lako,
ne sjeća se kako,
htio je svima ispričat' da je ovaj plak'o
Al nažalost nije stig'o,
jer se tad u oblak vine
Sa mjesta gdje mungosi nisu očistili mine
Preko potočića snjega,
nasred šumskog brijega
Sad ga ima širom,
a sve zbog lošeg alter-ega
Tako glasi ova šumska priča iz davnina
Koju su mi kao malom pričali pokraj kamina
Preko sedam mora, sedam gora, i sedam planina
Još mi se vraća k'o vjetar (djeco, tišina!)
Poslušajte kako glasi
ova šumska priča iz davnina
Koju su mi kao malom pričali pokraj kamina
Preko sedam mora, sedam gora, i sedam planina
Još mi se vraća k'o vjetar (djeco, tišina!)
Djeco, učite na tuđim greškama,
A ako mislite da je tu kraj, grdno se varate
Ako me pitate, kako glasi poruka dana,
Ne pokušavajte sve što vidite s TV ekrana
Ne činite sve loše što i vaši idoli
Nemojte snimat' roditelje dok su u sobi goli
Stavljat ih na net, da dobiju živčani slom
Na stranicu www.shorty.com
Spavajte pravednim snom,
ne radite sve što vam kažu
Ne vjerujte osobama koje lažu
Ne pitajte mame ništa vezano za kilažu
ni tate zasto idu na nudističku plažu
Nemojte zakopati bakinu zubnu protezu
ni djeda dok spava ošišati na irokezu
nije lijepo curicama viriti pod minice
ni bacati bombu u školi zbog jedinice
Do slijedeceg slusanja
vrijeme ce nam brzo proć'
zato ostanite dobri.
Draga djeco,laku noć :)

Moj mali je opasan
Moj mali je opasan je opasan, kada je mijesec mlad
Moj mali je opasan, kada krene u grad
On nosi jaknu sa nitnama, i pije pivo bez pjene
On nosi tugu u ocima a voli samo mene

Volim ga dirati i maziti i ljubiti i
Svi mi kazu glavu cu izgubiti

Moj mali je opasan, kada je mijesec mlad
Moj mali je opasan a tako mi je drag

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.