Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Evo moj prvi (ali ne i zadnji) blog na kojem objavljujem knjigu. Kao prvo oprostite zbog gramatičkih pogrešaka, nadam se da će vam se svidjeti knjiga, knjiga je gotova, objavljivat ću poglavlje po poglavlje... meni je knjiga zanimljiva, a kada je završin počet ću objavljivat drugu... to je sve za sada pozzz svima i komentirajte ...

...EwO jEdNa mAlA aNkEtA nApRaWlJeNa jE PrIjE NeGo SaM pOčElA ObJaWlJiWaT OwU kNJiGU i SaDa Sam Je StAwILa OwDjE....



...jA sAn WeĆ zApOčElA NoWu kNjIgU aLi NijE GoToWa, dO kRaJa oWe iMa jOš PaR PoGlaWljA, (KnJiGa iMa 23 PoGlAwLjA) pA Me sAmO ZaNiMa o čEmU NaJwIšE WoLiTe čItAt... dRuGu kNjIgU ćU nAjWjErOwAtNijE PoČeT oBjAwLJiWaT tEK nAkOn LiTa)gLaSaJtE...Ki$$ sVimA...

Arhiwa postewa:

Poglawlje 1.
Poglawlje 2.
Poglawlje 3.
Poglawlje 4.
Poglawlje 5.
Poglawlje 6.
Poglawlje 7.
Poglawlje 8.
Poglawlje 9. i 10.
Poglawlje 11.
Poglawlje 12.
Poglawlje 13.
Poglawlje 14. i 15.
Poglawlje 16. i 17.
Poglawlje 18.
Poglawlje 19.
Poglawlje 20.
Poglawlje 21.
Poglawlje 22.
Poglawlje 23.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MoJ pRaVi BlOg

lJuDoVi KoJI Me čItAjU:

butterfly
D@NcH!
...zAljUbLJeNa MaLa...
Lucky girl
~...¤Dina2¤...~
°ˇ~dr€@ry f@|ry~ˇ°


lJuDoVI kOJi iStO PiŠu KnJiGe:

somebooks
annye46


EvO jEdNa pJeSmA kOjA Je mEnI jAkO dRaGa:

Music Video:HERO (by Enrique Iglesias)

Music Video Code provided by Video Code Zone

četvrtak, 21.06.2007.

Opasna ljubaw (poglawlje 23.)


„Možete ići gospođice Lucy!“ rekao joj je doktor
„Napokon!“ viknula je Lucy, ruka ju je još boljela, ali bila je bolje pa ju je doktor pustio iz bolnice „Previše sam u zadnje vrijeme ovdje!“
Doktor se nasmijašio „Žao mi je što nisu tvoji prijatelji mogli dolaziti u posjetu, ali bila si u teškom stanju i samo sam smio pustiti roditelje.... a koliko sam čuo nagovorila si ih da se vrate u vikendicu?“
„Da!“ rekla je Lucy „Jedva, ali uspjela sam.... previše se brinu....“
„Bok Lucy!“
„Bok doktore !“ rekla je i izašla iz bolnice, bilo je lijepo ponovno nakon dugo vremena udhanuti svježi zrak, stajala je na stepenicama od bolnice i gledala u daljinu, bila je večer, sunce je zalazilo i bilo je prekrasno.
„Lucy!!!“ viknula je Gaby i zagrlila je „Tako mi je drago što te vidim!“
„I meni je drago vidjeti tebe!“ rekal je Lucy „Samo si mi zgnječila ruku!“
„Oprosti!“ viknula je Gaby i ponovno je zagrlila
Nasmijale su se obje „Nije važno!“ rekla je Lucy
„Hej jesi OK?“ pitao ju je Richard
„Jesam!“ rekla je Lucy, počela se osvrčati okolo
„Mene tražiš?“ pitao ju je dobro poznat glas, okrenula se, iza nje je bio Jason, nasmiješila se, zagrlio ju je
„Kako si?“
„Bolje!“ rekla mu je
„Boli li ruka?“
„Malo!“
„Craiga su uhitili...“ rekao joj je „Dobio je doživotnu bez mogučnosti pomilovanja, a ja sam oslobođen svih optužbi...“
„Drago mi je!“ rekla mu je
Približio joj se i zagrlio je „Nedostajala si mi...“
„I ti meni“ rekla je „Oprosti što sam sumnjala u tebe...“
„Lucy!“ maknuo joj je kosu s lica „Nije važno....“ poljubio ju je „Volim te....“
Nasmiješila se „I ja volim tebe „....više nego što možeš zamisliti.... „
„Znala sam da ćete se pomiriti!“ viknula je Gaby „Vi ste si jednostavno suđeni!“
Poljubili su se i odvezli, odlučili su početi iznova, svo četvero, samo što ovaj put ništa neće moći uništiti njihovu ljubav.

...::THE END::...


Ewo i zadnje poglawlje....nadam se da ste zadowoljni i da wam se swiđa... happy end je, a kod ste mislili da neće bit...lol... eto to bi bilo to za owu knjigu... neznan kad ću počet objawljiwat nowu, započela san je, možda je počnen objawljiwat kad se wratin s praznika, a možda sutra, prekosutra ili neznan kad....nadan se da ćete me i dalje čitat i ki$$ swima do sljedeće knjige...
P.S. sorry šta nisan jučer objawila zadnje poglawlje iako san rekla...

- 09:29 - Komentiraj (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.