Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Evo moj prvi (ali ne i zadnji) blog na kojem objavljujem knjigu. Kao prvo oprostite zbog gramatičkih pogrešaka, nadam se da će vam se svidjeti knjiga, knjiga je gotova, objavljivat ću poglavlje po poglavlje... meni je knjiga zanimljiva, a kada je završin počet ću objavljivat drugu... to je sve za sada pozzz svima i komentirajte ...

...EwO jEdNa mAlA aNkEtA nApRaWlJeNa jE PrIjE NeGo SaM pOčElA ObJaWlJiWaT OwU kNJiGU i SaDa Sam Je StAwILa OwDjE....



...jA sAn WeĆ zApOčElA NoWu kNjIgU aLi NijE GoToWa, dO kRaJa oWe iMa jOš PaR PoGlaWljA, (KnJiGa iMa 23 PoGlAwLjA) pA Me sAmO ZaNiMa o čEmU NaJwIšE WoLiTe čItAt... dRuGu kNjIgU ćU nAjWjErOwAtNijE PoČeT oBjAwLJiWaT tEK nAkOn LiTa)gLaSaJtE...Ki$$ sVimA...

Arhiwa postewa:

Poglawlje 1.
Poglawlje 2.
Poglawlje 3.
Poglawlje 4.
Poglawlje 5.
Poglawlje 6.
Poglawlje 7.
Poglawlje 8.
Poglawlje 9. i 10.
Poglawlje 11.
Poglawlje 12.
Poglawlje 13.
Poglawlje 14. i 15.
Poglawlje 16. i 17.
Poglawlje 18.
Poglawlje 19.
Poglawlje 20.
Poglawlje 21.
Poglawlje 22.
Poglawlje 23.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MoJ pRaVi BlOg

lJuDoVi KoJI Me čItAjU:

butterfly
D@NcH!
...zAljUbLJeNa MaLa...
Lucky girl
~...¤Dina2¤...~
°ˇ~dr€@ry f@|ry~ˇ°


lJuDoVI kOJi iStO PiŠu KnJiGe:

somebooks
annye46


EvO jEdNa pJeSmA kOjA Je mEnI jAkO dRaGa:

Music Video:HERO (by Enrique Iglesias)

Music Video Code provided by Video Code Zone

ponedjeljak, 18.06.2007.

Opasna ljubaw (poglawlje 22.)

Zgrabio ju je i odvukao u podrum.
„Craig.... molim te smiri se... „ počela je Lucy „Oprosti.... „ počela je „Samo me ostavi na miru....molim te!“
Čuli su korake... gurnuo ju je u zid, a onda uperio pištolj prema njoj i viknuo „Šuti....!!!!“
Čuli su Jasonov glas kako je zove, a Craig se nasmiješio „ Znaš mislio sam ti oprostiti, ali onda si morala otići s onim kretenom... a sad je on tu došao glumiti junaka i spasiti te... trebala si ti njega gledati kako umire, ali čini se da će ono što će on posljednje vidjeti je tebe kako umireš!!!“ nasmijao se, Lucy je plakala,
„Molim te ostavi ih na miru!!!“ vikala je
Nasmijao se jače i onda joj se približio, prislonio joj je pištolj na čelo i rekao „Zovi ga!!!!!“
„Neću!!!!“ viknula je
„OK!!!“ viknuo je i odmakao se „Sve je moglo biti super.... ja sam trebao ispasti junak, a on umrijeti i mogli smo biti sretni ti i ja... ali ti si morala upetljati svoje prste u to...pa sama si kriva... što je ono rekao??"...da će sve biti OK???...on je tu...." e pa sad nije...Lucy....zbogom!!!!“
Zatvorila je oči, čula je pucanj, a odmah još jedan, osjetila je oštru bol u desnom ramenu, uhvatila se za njega, pala je na koljena, otvorila je oči, Craig je ležao bez svijesti u lokvi krvi, mutilo joj se pred očima, pogodio ju je u rame, ali bila je živa, iako je jako krvarila, pala je na pod, a Jason je dotrčao do nje.
„Jesi OK?!“ pitao je
„Bila sam i bolje!“ rekla je
„Zvao sam hitnu i policija stiže!“ rekao je „Gotovo je!!“
„Napokon!“ rekla je, mutilo joj se pred očima, „Jason...oprosti....“ rekla je
„Lucy sve OK!“ rekao je „Samo se smiri,.... sve će biti OK!“
„Ne...“ rekla je „Slušaj me.... oprosti...bila sma užasna prema tebi.... nisam te smijela ostaviti ni sumnjati na tebe...ne znam što mi je bilo...“
"Lucy....“ rekao je „Samo se drži i pričat ćemo kad ozdraviš, OK?“
„Samo reci da mi oprašataš...“
„Normalno....“ rekao je „Nisam se ni ljutio na tebe....“
Zacrnilo joj se pred očima...zadnje što je čula je kako netko zaziva njeno ime

...ewo predzadnje poglawlje... nemogu wjerowat... i šta mislite kako će zawršit????... lol ... zadnje poglawlje u srijedu... ki$$ swima...

- 16:48 - Komentiraj (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.