<Image Hosted by ImageShack.us> ONAK NOVA FRENDICA AAAAA - onak,samo ja - Blog.hr

OPAKO ZGODNIČKA

utorak, 15.05.2007.

ONAK NOVA FRENDICA AAAAA

Dobar dan moji divni obožavatelji. Prijetila sam da ste ovoga puta bili iznimno rječiti ali ne još uvijek me niste zadivili s tim svojim maloumnim uvredicama onak e malo mašte nikad nikome nije naškodilo pa ja sam uvjerena da neće ni vama. Naime ovaj tjedan mi je bio jedan od najljepših ikada. Super sam se provela sa Leič a i upoznale smo jednu supač dupač divnu curu imenom Tea…ali naravno odmah smo je ja i Leič prozvale Teič tak da su sad Teič, Leič i naravno Sanjič. Uglavnom onak s nama sad redovito ide na sva fensi zbivanja i onak ja i Leič ju malo po malo dovodimo u red i još malkicu i bit će baš kao i nas dvije ovako divne. Upoznale smo ju onak jednog divno popodneva kod škole dok smo ja i Leič imale neku svađu sam tam nekim odurnim metalkama i ona nam je priskočila u pomoć jer i ona ne može smislit te blijede rugobe koje onak furaju crninu što nimalo nije lijepo. I tak nam je pomogla da sočno izvrijeđamo tu smrdljivu bagru hihi. Uglavnom cura je onak supač nemam što drugo reći o njoj. Moram vam reći jednu tužnu vijest ja i bucica smo se posvađali i mislim da je ovo kraj ne mogu spavati od tuge tak da su uz mene ili dadilja ili tatek kako nikad ne bi bila sama. Istina je mnogi su mi govorili kako sam ja predobra za njega ali ja nikoga nisam slušala jer sam mislila da je ipak on pravi dečko za mene ali te nepremostive razlike su ipak došle na vidjelo. Ajme kak tužno i sad mi dođe da zaplačem ali make-up si bum pokvarila a Kameliu sam dala slobodan dan pa baš i ne bi bio lijep prizor vidjeti mene kako razmazane šminke tumaram po kući, a kasnije imam i ajrobik kojeg ne smijem propustiti zbog onog prezgodnog trenera Andreasa koji je jednostavno savršen i mislim da bih ga cijelog izlizala. Ima tako divnu čvrstu guzu, glas poput nekog boga, čelične trbušne mišiće i naravno brijem da je ful opremljen dolje! Ajme…u oblacima sam čim pomislim na njega.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.