Enea i Renata na natjecanju....
Renata i Patkica
Mi....=)
Nas 3 kad smo bile male...
Ja i Renka na ljetovanju
Hahahah....
Enea cool(lijepa)
Renata lijepa(cool)
Mario.......naša maza
Grajo......naš najdraži
Čokoladica..(Pili)
Maki najpametniji

Dizajn by: DaRKy...xD |

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Mi smo najopasnije cure...
Wahahahaha

Linkovi

Malo o Enei:
°°°°Prezime:......
°°°°Razred:5.c thumbupthumbupthumbup
°°°°Treniram:Odbojku
°°°°Trener:The biggest gay on the world!!! belj
°°°°°i like:
>Sport
>blogove
>net općenito
>sebe cerekcerek
>sve svoje frendove
>Glazbu
>ma sve....bloggere°°°°i don´t like:>umišljenost
>kad neko nema stila
>kretene na blogovima
>anonimce headbang
>i niš više....thumbup


Ime:Renata
Zovu me:Renči,Rena ili Renka
Treniram odbojku 1ipo godinu,trener Karlo.
Imam 12godina i idem u OŠ Krune Krstića.
Idem u 5.c .
Najbolja prijateljica Enea(Matea,Kate,Matea G).
Najprijatelji:Grajo,Perović,Pili,Maki.cerek
I like:
-jednog malog
-jestinjami
-mob i comp
-internet i blogove
-prijatelje
-cool ljude
-glazbu
-Dima Bilana
-slatko
I don´ like
-ljude koji nemaju stila
-jednu malu
-učiti i pisati homework
-ogovaranje mene
-školu i profesore
-itd.

Blogovi koje mooorate posjetiti:
LuCka
Patka
Matea G.
Luči
Enea......=)
Renata......=)
Renatin i Tein
Renkin 2. blog

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 17.04.2008.

Napokon nas je pita povjest

Ajme danas nas je pita povjest. Ja(Renata) nisam bas znala o nekoj braći Grahko pa sam dobila 4.Bolje 4 nego 3,2 ili 1.Enea je dobila 4 i 5.Njoj su bila lakša pitanja( bar tako mislim).Njoj nije bilo ništa o toj braći Grahko(bar mislim).Drago mi je što je dobila 5(ja sam joj malo pomogla i karla je pomogla ).
Nju je profesor pita sa Grahovcom,a mene sa Leom. Leo dobija1,a Grajp je dobija mislim 3.Nakon ispitivanja smo rješavali listiće za ocjenu.Dobile smo 5 obe dvi.Jedna mala nije dobila 5 pa je ja mislim bila ljuta. Ona vamm svih iskorištava.



| End of... (117) | all hope | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.