Obrana od Mračnih Sila

15.07.2006., subota

Top lista nadrealista i sve što trebate znat o meni

Evo malo slika, kroz koje ču obraditi ovu zanimljivu temu, počnimo samnom i mojom mladošću, a onda obradimo moguču novu vojsku Gospodara Tame, onako praznici su pa...

Mladi ja, 18 godina odprilike, početak moje obuke za aurora, mlad, nadobudan, samopouzdan, kao da se što promjenilo?!


Ja i buraz, slušamo priče jednog jako duhovitog čarobnjaka, šala... Dung nam pokušava prodat neki sumljivi kotlić... jer smo zakasnili u zakutnu ulicu, a bas mi je buraz trebao te godine krenuti u Hogwarts


Albert Blackwood - Moj otac, moj uzor, Gryffindor od glave do pete, jako utjecajan u Ministarstvu, dobar čarobnjak, i velik čovjek, ali mene jednostavno nije volio, jer sam bio u domu Slyterina, nismo zbog toga pričali 7 godina, „sramotu“ sa sebe sam sprao tek postavši Auror...pomirili smo se negdje pred kraja njegova života...


ja i sestra u razgovoru dugackom


Alastor (Divljooki) Moody, po meni jedan od najboljih aurora, moj drugi otac... mentor u obuci za aurora, naučio me neke „finte“ koje su mi spasile nekoliko puta život... o njemu mogu govoriti samo u superlativu iako mu je razum slabija strana... no kad prođete sve što je i on, to i nije nimalo čudno.

Severus Snape i Quirrinus Quirrell,
Moji „najbolji“pratelji.. u Hogwartsu a i kasnije, pogotovo Severus, jedan mrtav (Quirrel), drugi nije daleko od smrti. Zbog njega sam više puta tjerao Jamesa pameti... iako sam znao dobiti i ja koji put „po nosu“ od njega. Iako obojica nisu bili nikakvi letači. Ja sam igrao metloboj dobro za nas svo troje..(najdraži potez, rušenje Jamsa maljcem sa metle), Severus mi je čuvao leđa dok sam bio smrtonoša (tajni zadatak kao Auror), no činilo mi se da je oduvjek znao, da sam bio i ostao Auror. A James mi je nakraju, na sedmoj godini postao i donekle drag.


Macnarick Gefery, vrhunski Auror i priatelj. Jedan od rijetkih za koje sam bio spreman dati život. Kod njega sam izbrijavao svoje znanje iz Oklumencije i naprednih taktičkih vježba. I sam je bio pripadnik crvenog odreda. Nažalost smatra se nestalim več 5 godina...


Na ovoj slici možete vidjeti najnabrijaniju ekipu u Ministarsvu Magije, kompletan tzv. Crveni Odred Aurora (Udarna Sila Ministarstva Magije), temeljni cilj mu je bio izvoditi najteže operacije protiv Gospodara Tame i uništavanje njegove Mračne Vojske. uključujući otvorene sukobe sa Vojskom Tame, špijunažu, otmice, pa čak i ubojstva pripadnika smrtonoša (uništavanje mraka, tako smo to zvali mislim...). Svi su članovi imali dozvolu za izvođenje neoprostivih kletvi i imali imunitet od čarosudnog zbora. Za njega praktiči nitko nije znao. Osim samih članova koji su bili svi najbolji Aurori (čak ni ministar „nije bio siguran“ da li postoji, a događalo se da ni sami članovi nisu svjesni da su u njemu, čak je i Dumbledore znao „da bi moglo takvo nešto postojat u ministarstvu“)
Gornji red s ljeva: Ivan Raskovljev, iz Bugarske (Drumstrang), izvrstan crnu magiju pozna bolje od bjele i naravno odličan Auror, nažalost umire od mog štapića.... Aleya Enry, Francuskinja... meni tada najbolja priateljica i največa potpora u Odredu, izvrsna Aurorica, nažalost od prije 2 godine Vampirica... zadobila je 15 ugriza vampira na jednom zadatku. Divljooki Moody, tata za sve nas...još uvijek živ i lud... Rufus Scrimogeur, solidan Auror, iako ga nikad nisam previše volio, a ni on mene, sad je Ministar Magije.
Donji red: s ljeva Macnarick Gefery (to mu nije pravo ime, ima neko blesavo Afričko) , Afrička škola, ponajbolji Oklument, sam sam od njega učio... najbolji priatelj i nažalost vodi se nestalim. Ja (Godrick Blackwood) malo mlađahan, najbolji duelista bio i osto, udarna igla Odreda, no poslan sam na zadatak da postanem nakratko Smrtonoša i uhodima Gospodara Tame(trebao sam saznat sve o priključenju Divova Voldemortoj Vojsci i to spriječiti, makar ih morao ubijat jednog po jednog, na toj sam misiji ubio Ivana...), Cristiano Aneryfahr, gadište malo Aurorsko, ludo hrabro i ludo glupo, stalno je bacao oko na moju sestricu. A ja nisam htio da mi sestra bude s takvim likom. Nekako nisam mislio da neče biti sigurna s njim, naravno prevario sam se. Morao sam mu par puta spasit život. Što da vam kažem nisam imao srca reč sestrici da joj je dečko ostao crvena mralja na zemlji. Katarina Blackwood, moja sestrica, nije bila Aurorica, ali je slučajno saznala za Odred i postala članom... nisam imao pojma da se tako zna dobro služit kletvama. Nažalost Christiano i ona su poginuli praktički pred mojim očima...

TOP LISTA NADREALISTA – Vojska Mraka

1. Lord Voldemort – Gospodar Tame

Apsolutno zlo i vođa vojske mraka, što reč o stvorenju čijeg se imena smrtno boji večina čarobnjaka. Trenutačno najmočniji čaronjak na svijetu nakon smrti Dumbedorea. Crnu magiju je doveo do vrhunca. Pobjedivši smrt horkruksima zaslužuje titulu Gospodara Tame... a ukoliko on i njegova vojska pobjede svjetlu stranu, bit če gospodar svega što se naziva živim.

2. Grof Amander Dracula Brandenburder

Moralni vođa Vampira, neki daleki potomak Dracule. Voldemortu jamči da če se na njegovoj strani boriti vampiri kao bića mraka (velika snaga i polubesmrtnost če biti jak dodatak vojsci mraka). Kroz svojih dvjestotinjak godina naučio je ponešto o magiji i postao vrstan čarobnjak. Animagus (šišmiš) Voli prkositi Voldemortu, no uvjek zna kad je prevršio mjeru.. zbog toga ga Voldemort baš i ne cjeni, a zove ga samo kad mora. Donekle je i on izvojevao pobjedu nad smrću (srce i kolci su mu slabija strana)

3. Smrt

4. Dementorus Magistrus

Mitski vođa i otac dementora, nitko nije siguran u njegovo postojanje. No navodno su mu dementori relativno odani (ipak im je največi vođa - glad za ljudskim dušama) Dementori su jak dodatak vojsci, jer su neuništivi (lebde između života i smrti)


5. Severus Snape


Odličan čarobnjak i špijun. Genijalan za Čarobne napitke i crnu magiju. A i vrstan je oklument. Ja i on djelimo to peto mjesto

6. Godrick Blackwood

Ja... dok sam bio smrtonoša. Kao najbolji duelist, trebao sam probiti prve redove Aurora.... ma da.... vidiš ti to...

7. Antonin Dolohov

Jako Brz, jak, visok, neprecizna... sve u svemu jako, jako opasan...

8. Golgomat
Sadašnji Gurg... vođa divova, čista snaga i veličina. Ja sam ga uvjeravao sa Macnairom da pristupi sa divovima vojski mraka....a to sam kao Auror trebao spriječiti. Što sam donekle i uspio...ah sad ste zbunjeni ha...duga priča... pitajte Hagrida i Olympe, i zašto im je Dumbledore rekao da se ne upuštaju u borbu sa smrtonošama, i tko je bio onaj smrtonoša uz Macnaira kojeg nije Hagrid prepoznao... he, he...

9. Fenrir Garyback
Vukodlak... krvoločni vukodlak,,,najviše voli grickati djecu, što ga čini i ludim. lud i krvoločan - opasna kombinacija. jako utjecajan među vukodlacima...močna vojska mraka

10. Bellatrix Lastrange

E vidite u nju sam bio zaljubljen dok sam išao u Hogwarts, i ona je jedini razlog zašto sam se ja dobro prilagodio ulozi smrtonoše... naravno, otkako je malčice izludjela u Azkabanu i otkako pod sobom ima mučenje Longbottonovih i par ubojstava, i od kako smo iz dana u dan veči nepratelji...
nije isto...




- 02:42 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o mračnim silama i kako se od njih obraniti...

Moj fan blog...

Linkovi

Čemu sve to pitate se?

Recimo da mislim da sam bivši Smrtonoša po imenu Blackwood koji ima želju staviti na papir sve svoje znanje iz mračnih sila... i kako se od njih obraniti... jer mu je dosadno u životu...

Cilj bloga je opisati svih 76 magija, čarolija, kletvi, uroka, protuuroka, napitaka, naprava... koji se koriste protiv mračnih sila u HP svijetu... Zahvalan sam što sam dobio asistenticu koja će poso ubrzati jer ima iznenađujuće znanje.... ako tko još ima želju (u što sumnjam, jer osoba mora barem dva put pročitati sve HP knjige imat smisla za logičko zaključivanje ili čak primamo ljude koji smatraju da su završili svih 7 godina u Hogwartsu s najvišim ocjenama u OČI-ma iz svih predmeta, te im je glavana ambicija postati Auror ... postoje i takvi, čuo sam.) može se slobodno javiti... tko zna možda objavim nakraju i neslužbeni vodič kroz obranu od crne magije...