The kids of tomorrow don't need today, when they live in the sins of yesterday...

petak, 11.08.2006.

FAKIN ŠIT

A KAJ DA VAM PIŠEM KAD JE JOŠ U PRIPREMI??????
NEMAM POJMA KAJ DA PIŠEM JER JE DOSADNO PISATI KAJ DELAM PO CELE DANE...JEBENA KIŠA MI SE NIMALO NE SVIĐA.......
I TO JE SVE ZA OVAJ POST JER NEMAM IDEJA...PRIČEKAJTE DO POSLE 20.8. JER MI JE SETRIČNA U POSJETI NA KOJIH 10-AK DANA..IZ ZG-A JE TAK DA JE TU DOŠLA RADI NAŠIH SLAVNIH PREKRASNIH I ZGODNIH DEČKIĆA...ZNATE O KOME PRIČAM, DEČKI!!!!............HEHEHEHEHE...
AJD POZDRAVICA....VIDIMO SE MI U SREDNJOJ SVI.......ONI KOJI SU IZ KC NARAVNO!!!mah
kiss POOSA

11.08.2006. u 21:12 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Čitajte pa bute vidli.

Linkovi

Blog.hr
Elena-mračna ženskayes
$ara-nice & maštowit blogach smijeh

Because of u

Unknown Pain


Oh, I'm so alone in this room,
Tryin' to ease the pain,
It's hard for my wound
To heal again and again, to gain
To die, to stop the torcher of mine.
I'm already one feet in my grave,
My tomb, my sun, my lights don't shine...
But, no, really, what am I, a slave?

Chorus:
What did I do to deserve this unknown pain,
I was a truely big mistake,
Death is all i think about
In my life, being so fake, fake, so damn fake...

My weeds are dead, and so are my tears,
When you don't see my sacrifices, you don't feel me,
To die withouth a true reason is a shame, other fears
Are just like this bitter melody...

Bridge:
Night, I'm so tired of my tears,
Day, I'm so tired of being myself
Iwanna get outta my skin,
There's noone to take care, take care, just take care...

Chorus:
What did I do to deserve this unknown pain,
I was a truely big mistake,
Death is all I think about
In my life being so fake, fake, so fake, damn fake...
Take care...

My life is sooo tipical...God dammit ! !

Jokes from now on...roflroflroflroflroflroflroflrofl

Sjede dvije sove na grani i jedna kaže:-Huu!! Huu!!
A druga kaže:-Odi si mamu doma plaši!!!nono


Što plavuša radi na listu papira?-Vozi A4!!bang


Sretnu se dva prijatelja:-Zašto ti je glava kockasta??
-Majka me rodila na stepenicama.-Pa što to ima veze??
Mana ja moja rodila na gramofonskoj ploči pa mi nije ništa,
pa mi nije ništa, pa mi nije ništa...nut


Leži Mujo pijan nasred parkinga.
Dolazi policajac i pita:-Što to radiš??
-Pa zar ne vidiš da sam se parkiro?!?
-Pa nisi ti auto,Bog te jebo!!!
-Boli me kurac,nisi ni ti pauk.rofl


Pao Haso sa 11.kata i,naravno,okupilo se mnoštvo ljudi da vidi što je s njim.
Prilazi i Huso.U tom trenutku Haso ustaje i briše prašinu sa sebe.Huso ga pita:-Bolan,Haso,što je to bilo,zbog čega se skupio toliki svijet??-Jebeš im mater,ne znam,i ja sam tek sad došo...zujo


Razgovaraju dva crva:-Reci,što si tako sretan??-Punica mi ošla na pecanje!!!wink



Zašto King Kong naganja plavuše?
-Jer je majmun.smokin


-Doktore, primjetio sam da slabije pamtim!-Otkad?
-Što otkad?namcornamcor


Pitali Cigu u anketi:-Koju boju volite?Cigo kaže:-Šarenu.-A pivo?-Može, hvala.party


Leže Štef i Bara ujutro u krevetu pa Bara upita:-Si ti još dugo sinoć jebal?yesyes


Kako se zvao prvi Hrvat peder?- Ljudevit Gay.roflrofl


Pita Haso Muju:-Znaš li ti,Mujo;koja je razlika između bidea i WC školjke?-Ne!
-Znači,ti si taj!rofl


Kako se zove ciganski ratni junak? -Rombo.lud



Jedna nowa fora koju sam čula od kolege,bolje rečeno vrlo maštovit sms:
Ženemenevole...........stavi razmak po volji cerekcerekcerek