< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NEKOLIKO BLOGOVA:
moj blog...
angie...
beštijica...
kiss...
...T i n a A...
...jedna mala garava...
...!w0//©h@™...
sailor moon...

NEKOLIKO BLOGOVA KOJI PIŠU PRIČE:
mishka-cura koja piše predobru(ODLIČNU!!!)priču.
mishkina 2. knjiga...
lianne-cura koja piše svoju izmišljenu priču kao dnevnik.
inspiracija-iako je cura tek počela pisati knjigu super je...jako tužna,ali super.
lindsay kill-cura koja jako dugo piše također priču o magiji.
zvrka...
sailor moon piše knjigu...
Ashley & Summer








...OPIS KNJIGE...

NASLOV:Youban Sophie
MJESTO RADNJE:Latha
VRIJEME RADNJE:21.stoljeće
TEMA:Tinejđerski život:prijateljstvo,obitelj,
ljubav...

ŠKOLA:Youban Sophie
NAJGLAVNIJI LIKOVI:
-Alicia Barkler
-Patty Farrell
-Eri Lydon
-Stella Duns




*ALICIA BARKLER*
-Alicia je dosta sramežljiva cura.
Ima 15 godina i rođena je 18.07. u znaku Raka.
Romantična je.Nakon što će joj dečko poginuti bit će izgubljena.Visoka je 167 cm.Ima psa haskya Bellu kojeg je dobila za 13. rođendan.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je sa Patty,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom
.
Iako joj se ne da učiti previše dobro prolazi razred jer sluša na satovima,zato se profesori nikad ne brinu za nju.
-Živi sa mamom Jennifer,tatom Robertom i mlađom sestrom Marricom.
Mama joj radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.Dosta se slaže sa roditeljima,ali sestra joj ponekad ide na živce.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



*PATTY FARRELL*
-Za razliku od Alicie,ona nije sramežljiva.Vrlo je otvorena i uvijek je sprema uzvratiti.
Ima 15 godina.Rođena je 15.05. u znaku Bika.
Od nedavno je u vezi sa Charliem i jako ga voli.
Visoka je 166 cm.Ima mačkicu Lunu.
-Pohađa 1.b. gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom.
Odlična je učenica,ali nije štreberica.Samo prati nastavu i to joj pomaže sa profesorima jer je dosta aktivna.
-Živi sa mamom Manuel i tatom Williamom.
Mama radi kao zubarica,a tata je vlasnik tvrtke za odjeću.Više se slaže sa tatom nego sa mamom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




*ERI LYDON*
-Kad se radi o dečkima sramežljiva je,a u upoznavanju osoba onda je vrlo otvorena.
Ima 15 godina.Rođen je 25.08. u znaku Djevice.
Nema dečka,ali zaljubljena je u nekoga.
Visoka je 166 cm.Ima zečića Biancu.
-Pohađa 1. b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Nickom,
Ryanom.
U školi je aktivna,pa lako dobije dobre ocjene.
-Živi sa mamom Joey i starijim bratom Paulom.Tata ih je napustio kad je ona imala 3 godine.
Mama radi u banci,a brat pohađa 2. razred Youban Sophie škole.Slaže se s bratom samo kad se on ne upucava nekoj njenoj prijateljici.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*STELLA DUNS*
-Draga i druželjubljiva je.
Ima 15 godina.Rođena je 18.10. u znaku Vage.
Nema dečka.
Visoka je 165 cm.Ima mačkicu Fluffy.
-Pohađa 1.a.gimjazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Eri,Nickom i Ryanom.
Voli učiti,ali školu apsolutno ne voli.Profesori dosta očekuju od nje,ali ona ponekad ne može dati što oni žele.
-Živi sa mamom Silviom i tatom Rexom.
Mama radi kao psihologica u vlastitom uredu,a tata kao doktor u ''Općoj bolnici''.
Slaže se jako dobro s roditeljima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*NICK GAGE*
-Otvoren je sa svima i voli se zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 20.03. u znaku Ribe.
Visok je 170 cm.Nema curu.U slobono vrijeme bavi se surfanjem.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.Ide u razredu s Ryanom,Aliciom,Stellom,Eri i Patty.
Dobar je ućenik i zbog svog humora slaže sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Allison i tatom Christianom.
Mama radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.
Image Hosted by ImageShack.us





*RYAN BROWN*
-Voli se smijati i zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 15.01. u znaku Jarca.
Visok je 170 cm.Nema curu,a u slobodno vrijeme surfa s Nickom.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Nickom,Stellom,Aliciom,Eri i Patty.
Slaže se sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Carlom,očuhom Peterom i mlađom polusestrom Polly.Tata mu je poginuo kad je imao samo godinu dana.
Mama ima vlastitu trgovinu odjeće,a očuh radi u banci.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






*PAUL LYDON*
-Otvoren je i ne boji se reći nekome šta misli o njemu.
Ima 16 godina.Rođen je 21.04. u znaku Bika.
Visok je 172 cm.Nema curu,ali voli se upucavati svakoj zgodnoj curi.Voli surfati.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Charliem.
Dobar je učenik.
-Živi sa mamom Joey i sestrom Eri. Tata ga je napustio kad je imao 4 godine.
Mama radi u banci.
Image Hosted by ImageShack.us





*CHARLIE VANDOM*
-Na prvi pogled izgleda ozbiljan,ali on se obožava šaliti.
Ima 16 godina.Rođen je 15.02 u znaku Vodenjaka.
Visok je 172 cm.Ima curu Patty s kojom je već 3 mjeseca.Voli surfanje.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Paulom.
Profesori ga vole,ali on njih ne podnosi.
-Živi s mamom Jerry i tatom Leonom.
Mama radi kao tajnica,a tata kao mehaničar.
Image Hosted by ImageShack.us

...ARHIVA...

...1. POGLAVLJE...
...2. POGLAVLJE...
...3. POGLAVLJE...
...4. POGLAVLJE...
...5. POGLAVLJE...
...6. POGLAVLJE...
...7. POGLAVLJE...
...8. POGLAVLJE...
...9. POGLAVLJE...
...10. POGLAVLJE...
....11. POGLAVLJE...
...12. POGLAVLJE...

nedjelja, 29.10.2006.

12. POGLAVLJE

Vani je bilo nevrijeme i svi su bili kod kuće osim Eri. Ona se još nije vratila doma jer je bila kod Alicie s Patty. Paul i njegova mama razogavarali su o njegovom ocu.
-Ne znam kako si se uopče mogla zaljubiti u njega! –Paul je gledao kroz prozor. –Šta si vidjela u njemu?
-Imala sam 18 godina kad sam ostala trudna s tobom. Obečavao mi je da ću imati sve i svašta ako se udam za njega! I imala sam. Skladnu obitelj, voli. Onda se rodila tvoja sestra i mislila sam da će sve biti bolje, sve dok nije nestao. Tada sam saznala da je bankrotirao i sve smo morali napustiti!
Eri je došla doma, ali nitko ju nije čuo.
-Mama, nemoj dopustiti da nas onaj čovjek odnese! Moraš ga pobjediti na sudu! –lupio je rukama u stol.
-Molim? –djevojka je išla prema njima. –Tata nas želi odvesti od tebe uz pomoć suda?! Zašto mi to niste rekli?! Zašto ste mi sve to tajili?!
-Dušo, smiri se. –mama joj je prišla, ali ona ju je odgurnula.
-MRZIM VAS!!! –potrčala je po onom pljusku bez kišobrana.
-Eri!!! –kad je njen brat izašao iz kuće nje više nije bila na ulici.
Otišao je po ključ auta i krenuo ju je potražiti.

„Crystal“ park...
Eri je stajala na mostiću i plakala. Bila je sva mokra i ljuta. Kako su joj mama i brat mogli tajiti o onome što se događalo u njihovoj obitelji?! Zašto su bili tako dvolični?! Samo je o tome razmišljala. Ryan je prolazio onuda jer mu je bila prečila za kući. Vidio je nekoga tko je izgledao kao Eri i odlučio je provjeriti. Da, radilo se to baš o njoj.
-Eri, što radiš ovdje sama i bez kišobrana? –upitao ju je. –Sva si mokra!
-Ryan... –njene smeđe oči bile su crvene od plakanja i pune suza.
-Zašto plačeš? –u onom trenutku mu je prišla i zagrlila ga.
Nije mu objasnila zašto je tako tužna. Odlučio je da idu kod njega kako bi se smirila i ispričala što se dogodilo. Kad su došli kod kuće obitelji Brown nikog nije bilo. Išli su u njegovu sobu i tamo se Eri grijala kraj pečice.
-Objasni mi zašto plačeš. –rekao joj je Ryan.
-Tata želi skrbništvo nad nama. Paul i mama su to znali već neko vrijeme, ali nisu mi ništa govorili! Danas sam ih slučajno čula i razljutili su me, pa sam otišla od kuće!
Gđa Brown pokucala je na vrata.
-Eri, zlato, i ti si ovdje? –nasmiješila se. –Je li sve u redu?
-Mama, napravi nam čaj! –izgurao ju je iz sobe.
Kad se okrenuo vidio ju je kako spava. Bila je tako lijepa, ali u njenom se licu vidio samo strah. Nazvao je Paula da mu kaže za Eri i on je odmah došao.
-Hvala što si me nazvao! –pogledao je u nju. –Ne želim da se ona sjeća usamljeno. Sad sigurno misli za nas da smo najgori ljudi na svijetu.
-Ne misli, ali razočarali ste ju. I ja bih se naljutio da mi netko taji takve stvari!
Njih dvoje nastavili su pričati pokušavši ne probuditi curu koja je čvrsto spavala.

Kod obitelji Gage...
Michelle je ležala u svojoj sobi i čekala da Nick dođe k njoj. Njena ljubav prema njemu je bila toliko velika da si je umislila da ju on obožava. Ne bi mogla preživjeti ako sazna da on voli drugu osobu. Došao je k njoj i sjeo kraj njenog kreveta.
-Evo mene. Došao sam te malo gnjaviti! –nasmiješio se.
-Ti znaš da me ne gnjaviš. Drago mi je što si uvijek uz mene! –zakašljala je.
-Jesi li dobro? –naglo se dignuo sa stolice.
-Jesam, ne brini se. –sakrila je maramicu koja je bila puno krvi koje je kašljala. –I sam vidiš da mi ne preostaje mnogo života.
-Nemoj razmišljati o tome, Michelle. Sve će biti u redu!
-Ne govori to kad znam da ne će. Umirem, Nick, ali jedino što me još drži u život si ti! Nemoj me napustiti, molim te.
-Sve je u redu. Ovdje sam! –uhvatio ju je za ruku.
-Tražim od tebe samo da mi odgovoriš na jedno pitanje.
-Pitaj šta god želiš. Znaš da ću ti odgovoriti!
-Voliš li Aliciu?
-Otkud ti to?! Ona i ja smo samo prijatelji. Ništa drugo.
-A voliš li mene? Voliš li me?
-Naravno. –poljubio joj je ruku. –Bože, nemoj da brzo umre. Molim te!

Idući dan je Eri zvala prijateljice da dođu kod nje. Ispričala im je sve što se događalo u njenoj obitelji i rasplakala se.
-Nemoj plakati. Sve će biti u redu! –Patty joj je dala maramicu. –Alicin tata će napraviti sve što može da izmlati onog delinkventa! Nećeš se ti tako lako riješiti nas!
-Hehe! A baš sam htjela, gledaj. –nasmijala se.
-Popričat ću s tatom i reći ću mu da se bori kao nikad prije. –uzvrati Alicia.- Ne brini se! Sve će se srediti. Moj tata je jedan od najboljih odvjetnika i skoro nikad nije izgubio slučaj!
-A imamo tu i Nickijevog tatu. –nastavila je Stella. –Ako se nešto loše dogodi, a ne će, zamolit ćemo njega da ga pita da pomogne tvojoj mami!
-Cure, hvala što ste uz mene!
Cure su je snažno zagrlile. Čak su se i rasplakale s njom. Zvonio je telefon i Eri se javila.
-Halo?
-Ej, Ryan je. Jesi li ti bolje danas?
-Da. Hvala što si me nazvao i zbog onog jučer! Stvarno si pravi prijatelj.
-I drugi put. Sve bih napravio da ne izgubim nekog toliko pametnog! S kim bi se svađao svaki dan?
-A budalo!
-Hej, ne vrijeđaj! Drugi put ću te pustiti da pokisneš, pa ćeš vidjeti.
-U redu! Hvala što si zvao. Čujemo se i vidimo! Bok! –spustila je slušalicu.
Njene prijateljice su znatiželjno kružile oko nje.
-Što je? Samo smo prijatelji. –zanijekala je i nastavila je gledati televiziju.

Kad se Alicia vratila doma razgovarala je s tatom. On joj je objasnio da radi sve moguće da pobjede slučaj i da ne će dopustiti g. Lydonu da pobjedi jer takvom čovjeku ne bi trebalo davati dijecu. Djevojka ga je snažno zagrlila i izašla je iz kuće s Bellom.

<< Arhiva >>