< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NEKOLIKO BLOGOVA:
moj blog...
angie...
beštijica...
kiss...
...T i n a A...
...jedna mala garava...
...!w0//©h@™...
sailor moon...

NEKOLIKO BLOGOVA KOJI PIŠU PRIČE:
mishka-cura koja piše predobru(ODLIČNU!!!)priču.
mishkina 2. knjiga...
lianne-cura koja piše svoju izmišljenu priču kao dnevnik.
inspiracija-iako je cura tek počela pisati knjigu super je...jako tužna,ali super.
lindsay kill-cura koja jako dugo piše također priču o magiji.
zvrka...
sailor moon piše knjigu...
Ashley & Summer








...OPIS KNJIGE...

NASLOV:Youban Sophie
MJESTO RADNJE:Latha
VRIJEME RADNJE:21.stoljeće
TEMA:Tinejđerski život:prijateljstvo,obitelj,
ljubav...

ŠKOLA:Youban Sophie
NAJGLAVNIJI LIKOVI:
-Alicia Barkler
-Patty Farrell
-Eri Lydon
-Stella Duns




*ALICIA BARKLER*
-Alicia je dosta sramežljiva cura.
Ima 15 godina i rođena je 18.07. u znaku Raka.
Romantična je.Nakon što će joj dečko poginuti bit će izgubljena.Visoka je 167 cm.Ima psa haskya Bellu kojeg je dobila za 13. rođendan.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je sa Patty,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom
.
Iako joj se ne da učiti previše dobro prolazi razred jer sluša na satovima,zato se profesori nikad ne brinu za nju.
-Živi sa mamom Jennifer,tatom Robertom i mlađom sestrom Marricom.
Mama joj radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.Dosta se slaže sa roditeljima,ali sestra joj ponekad ide na živce.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



*PATTY FARRELL*
-Za razliku od Alicie,ona nije sramežljiva.Vrlo je otvorena i uvijek je sprema uzvratiti.
Ima 15 godina.Rođena je 15.05. u znaku Bika.
Od nedavno je u vezi sa Charliem i jako ga voli.
Visoka je 166 cm.Ima mačkicu Lunu.
-Pohađa 1.b. gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Stellom,Eri,Nickom,
Ryanom.
Odlična je učenica,ali nije štreberica.Samo prati nastavu i to joj pomaže sa profesorima jer je dosta aktivna.
-Živi sa mamom Manuel i tatom Williamom.
Mama radi kao zubarica,a tata je vlasnik tvrtke za odjeću.Više se slaže sa tatom nego sa mamom.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




*ERI LYDON*
-Kad se radi o dečkima sramežljiva je,a u upoznavanju osoba onda je vrlo otvorena.
Ima 15 godina.Rođen je 25.08. u znaku Djevice.
Nema dečka,ali zaljubljena je u nekoga.
Visoka je 166 cm.Ima zečića Biancu.
-Pohađa 1. b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Nickom,
Ryanom.
U školi je aktivna,pa lako dobije dobre ocjene.
-Živi sa mamom Joey i starijim bratom Paulom.Tata ih je napustio kad je ona imala 3 godine.
Mama radi u banci,a brat pohađa 2. razred Youban Sophie škole.Slaže se s bratom samo kad se on ne upucava nekoj njenoj prijateljici.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*STELLA DUNS*
-Draga i druželjubljiva je.
Ima 15 godina.Rođena je 18.10. u znaku Vage.
Nema dečka.
Visoka je 165 cm.Ima mačkicu Fluffy.
-Pohađa 1.a.gimjazije Youban Sophie.U razredu je s Aliciom,Patty,Eri,Nickom i Ryanom.
Voli učiti,ali školu apsolutno ne voli.Profesori dosta očekuju od nje,ali ona ponekad ne može dati što oni žele.
-Živi sa mamom Silviom i tatom Rexom.
Mama radi kao psihologica u vlastitom uredu,a tata kao doktor u ''Općoj bolnici''.
Slaže se jako dobro s roditeljima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*NICK GAGE*
-Otvoren je sa svima i voli se zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 20.03. u znaku Ribe.
Visok je 170 cm.Nema curu.U slobono vrijeme bavi se surfanjem.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.Ide u razredu s Ryanom,Aliciom,Stellom,Eri i Patty.
Dobar je ućenik i zbog svog humora slaže sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Allison i tatom Christianom.
Mama radi kao dizajnerica,a tata kao odvjetnik.
Image Hosted by ImageShack.us





*RYAN BROWN*
-Voli se smijati i zezati.
Ima 15 godina.Rođen je 15.01. u znaku Jarca.
Visok je 170 cm.Nema curu,a u slobodno vrijeme surfa s Nickom.
-Pohađa 1.b gimnazije Youban Sophie.U razredu je s Nickom,Stellom,Aliciom,Eri i Patty.
Slaže se sa svim profesorima.
-Živi sa mamom Carlom,očuhom Peterom i mlađom polusestrom Polly.Tata mu je poginuo kad je imao samo godinu dana.
Mama ima vlastitu trgovinu odjeće,a očuh radi u banci.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






*PAUL LYDON*
-Otvoren je i ne boji se reći nekome šta misli o njemu.
Ima 16 godina.Rođen je 21.04. u znaku Bika.
Visok je 172 cm.Nema curu,ali voli se upucavati svakoj zgodnoj curi.Voli surfati.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Charliem.
Dobar je učenik.
-Živi sa mamom Joey i sestrom Eri. Tata ga je napustio kad je imao 4 godine.
Mama radi u banci.
Image Hosted by ImageShack.us





*CHARLIE VANDOM*
-Na prvi pogled izgleda ozbiljan,ali on se obožava šaliti.
Ima 16 godina.Rođen je 15.02 u znaku Vodenjaka.
Visok je 172 cm.Ima curu Patty s kojom je već 3 mjeseca.Voli surfanje.
-Pohađa 2.b. gimnazije Youban Sophie.Ide u razred s Paulom.
Profesori ga vole,ali on njih ne podnosi.
-Živi s mamom Jerry i tatom Leonom.
Mama radi kao tajnica,a tata kao mehaničar.
Image Hosted by ImageShack.us

...ARHIVA...

...1. POGLAVLJE...
...2. POGLAVLJE...
...3. POGLAVLJE...
...4. POGLAVLJE...
...5. POGLAVLJE...
...6. POGLAVLJE...
...7. POGLAVLJE...
...8. POGLAVLJE...
...9. POGLAVLJE...
...10. POGLAVLJE...
....11. POGLAVLJE...
...12. POGLAVLJE...

ponedjeljak, 02.10.2006.

22. POGLAVLJE

Prošlo je mjesec dana.Bila je subota i taj se dan održavala zabava pod maskom jer je bila Noć vještica.Grad je bio pun umaskiranih osoba.Srednjoškolci su išli prema školskoj dvorani gdje se održavao bal pod maskom.Svi su bili jako lijepo obučeni.Učenici su se ludo zabavljali.Plesali su,pili,pjevali i zezali se.Stavili su neku lijepu pjesmu gdje su parovi plesali.Theresa i njene prijateljice bile su preljute kad su vidjele da se među njihovim neprijateljicama sve dobro događa.
-Ne mogu vjerovati da je Brooke trudna s mojim Sebastianom.-plakala je Theresa.-Ne mogu vjerovati!!!A ja sam to saznala nakon 2 mjeseca!
-Smiri se!Žao mi je,ali stvari kod tebe su kao kod mene.-zaniječe Angelina.-Ne možeš ih razdvojiti.Pogotovo ne sad kad ona čeka dijete!
-Pokušat ću sve da ih razdvojim!
-Hej,vidite!Adam ide sam vani.-prekine ih Selen.-Idemo popričati s njim!
-Napokon ćemo nasamo popričati s njim.-uzvratila je Rebecca.
-Idemo!-udaljavala se Baby.
-Čekat ću te vani!-rekao je Chiari.
-Oke!Brzo ću!-išla je prema wc-ima.
Adam je bio sam ispred dvorane.
-Adam,vrijeme je da prekineš sa Chiarom.-rekla je Theresa.
-To si možeš zaboraviti!!!-naljutio se.
-Ma šta je s tobom!?-s gađenjem ga pogleda Rebecca.
-S njom si samo kako bi ju povrijedio.-nastavi Selen.
-Je li to istina?
-Chiara!!!-naglo se okrenuo prema njoj.
-JE LI TO ISTINA?!-viknula je suzama u očima.
-Nije istina!!!Volim te.
-Ma molim te,Adam!Budi iskren bar jednom prema njoj!-zlobno se nasmiješi Baby.-Šta misliš zašto se on nalazio na brodu na kojem si i ti bila?!
-Sigurno si mislila da je to sudbina,ali dogovorile smo se s njim da ide tamo i upucava ti se.-ispričala je Angelina.
-Je li to istina?!-razočarano ga je pogledala Chiara.
Adam je gledao prema podu.Nije ju mogao gledati u oči.Potrčala je plačući od dvorane.On je potrčao za njom i zaustavio ju je.
-Ostavi me na miru,budaletino!-puknula mu je šamar.
-Moram ti objasniti kako stvari stoje.-bio je uporan,ali ga ona nije slušala.
-Sve su mi one objasnile!Mislila sam da si bar ti neki dobar tip,ali nisi.
-Istina!Na početku su me one tjerale da se cijelo vrijeme družim s tobom,ali zadnjih mjesec i po si mi se počela sviđati i zaljubio sam se u tebe!
-Kako dobro znaš lagati i glumiti da ti je stalo kada nije!!!
-Moraš mi vjerovati!!!Volim te.
-Ne vjerujem ti!Prekidam s tobom iako i nije bila baš neka veza.
-Molim te,ne napuštaj me.MOLIM TE!!!
-Miči se od mene i nikada više me ne traži!!!Zbogom,Adam!-potrčala je od njega.
Tada je počeo vatromet.Svi su izlazili iz dvorane i s užitkom gledali u nebo.Adam je gledao u pod,a Theresa i ostale su bile presretne što su prekinuli.

Ponedjeljak...
Chiara je ispričala prijateljicama zbog čega je otišla iz dvorane u subotu.
-...i prekinula sam s njim!-rasplakala se djevojka.-A toliko ga volim!
-Chiara,nemoj plakati.Ne zaslužuje tvoje suze!-Kitty ju je snažno zagrlila.
-Brooke i Daisy imale su pravo u vezi Adama.On nije kakav se čini!-tješila ju je Jenna.
-Nemoj se uopče bedirati.Nije te vrijedan!-Mina joj je obrisala suze.
-Vidjet ćeš da ćeš ubrzo naći nekog boljeg i ljepšeg od njega.-nasmiješi se Haley.
-Sumnjam da ću naći ljepšeg,ali boljeg hoću.Nadam se!
-Ma ne glupiraj se!!!Naravno da ćeš ga naći.Lijepa si,zgodna i duhovita.Tko ne bi htio ovakvu curu?!-Erica je vidjela kako Adam dolazio.-Sad ću ja doći!
Adam je zamišljeno išao prema školi.
-Ne razumijem kako možeš biti u bedu jer ste prekinuli!-gledao ga je Rick.-Ovako i onako ste jednom morali prekinuti zbog onoga.
-Zavolio sam Chiaru.
-Rick,možeš li nas ostaviti same?-približila se Erica.
-Oke!-ljutito je odlazio.
-Kako si mogao biti onakvo govno?!
-I ja se to pitam.Ne moraš mi vjerovati,ali zaljubio sam se u Chiaru!Ali ja sam se glupirao i izgubio sam je!!
-Naravno da ti ništa ne vjerujem!
-Joj,Erica,ja se ne mješam u tvojoj vezi s Rickom zato se ti,molim te,ne mješaj u moj život jer ni ti ne znaš šta se događa!Oke?!Raspitaj se malo o tome kakav je Rick.Samo ću ti to reći!-otišao je od nje.
-Što je htio reći?

Blue cafe...
Brooke i Daisy su uživale rano ujutro.
-Hehe,stomak ti je već počeo rasti!Kako slatko!-nasmiješila se Daisy.
-Uf,još će on narasti,pa ću biti debela i Sebastian me više ne će voljeti.
-Ma joj!Ostavi ove stvari za sapunice.
-Nego,kako je Chiara nakon onog što se dogodilo u subotu?
-Govori da je dobro,ali ja znam da nije.Vidi joj se u očima da pati,a i da plače cijelo vrijeme!Zavoljela ga je.
-A mogu si i misliti,ali sigurna sam da će brzo naći nekog super dečka i zaljubit će se u njega!
-A znaš da hoće!To je normalno.Niti jedna veza ne traje vječno!Rijetki slučajevi.

Vila obitelji Matt i McLine...
-Ma šta si ti umišljaš,tko si?!-vikao je Joel.-Nisi mi nitko i ništa.Samo si muž moje mame,ali nemaš mi pravo naređivati!
-Slušaj mali,nećeš se tako ponašati prema Baby!-uzvratio mu je očuh.
-Ma bolje si pazi na nju jer dok ti tu ''radiš'' ona se kurva uokolo!-dobio je tako jak šamar da je pao na pod.
-Nećeš ti meni ništa govoriti jer ćeš ih dobiti još više!-otišao je iz kuće.
Navečer je njegova mama došla doma,a Joel se spremao za malu usamljenu šetknju.
-O,Bože!-zaprepastila se kad je vidjela Joelovo plavo lice.-Što se dogodilo?!
-Pitaj mužića!Idem vani!-zalupio je vratima kuće.
Njegova mama je počela plakati.Joel je šetao gradom.Naletio je na Ericu.Tj.Erica je naletila na njega.
-Joel,što radiš ovdje sam u ovo doba?-upitala ga je zabrinuto.
-To sam ja tebe htio pitati.-pokušavao je sakriti lice.
-Što ti se dogodilo?
-Ništa.Zašto?
-Lice ti je nekako natečeno i plavo.Daj da pogledam!
-Ne!Makni se od mene.Oke?
-Šta ti je?Samo sam htjela pomoći.
-Pomoći ćeš mi ako se što udaljiš od mene.Idi k Ricku!-požurio je korak.
Erica je zbunjeno gledala za njim.

<< Arhiva >>