< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*Da/Ne
By: velvet design.|


...boxich..1

..PrAViLa..
1.ostavljajte mi kada ste prvi put na ovom blogu vise od 3 komentara
2.ako si vec vise puta komentirao/la to vrijedi i za tebe osim ako najavljujes post
3.mozete mi vrijedati blog.to me ne dira
4.ako ne procitas post reci
..i to je to..

ovoliko ljudi mi trenutacnu promatra blog..!
zaliven
web stats

a ovoliko vas je bilo od
17.o4.2oo8
Free Web Counter
Free Web Counter



evo..vam...par..slikica..!
(ako..vam..se..svidaju..
gledajte ih..)yes:zujo
















Evo..nesto...malo.o..meni..!

Ime:Scarlet-Ashley
Prezime:nikako da se sjetimheadbang
Dob:16
Tezina:49kg
Visina:174cm
Volim:more,new york,svoje frendice,partyparty,
slusati muziku,lizaljke od jagodefino
Ne volim:skolu,meso,ljubavne jade,hrvatsku muziku...mad

Ako vas jos sta zanima me pitajte u kommicima!yes











..l!nk!ch..!

SuPer tiPiCa...a Jos bOLji bLOg

odLicAn bLog.....cAk medU najBoLJimA

..mA jEdnOsTavNo mOraTe pOsJeTiT

Taj blog jE tAk sUpeR dA nEzNam sTa dA naPiSem

sVe sTa trEbaTe zA blOg cEtE prOnaCi tU..

maLLa saBa

ako..jos..netko
zeli..biti...u
mojim..linkicima.
neka...rece
yesthumbup



...boxich..2


Don't click here!

ĐAČKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču
Nego nas ostavi na mjestu.
AMEN












dA,dA..nOvi pOst jE tU.!


Ei...judovi..!mah
evo ja pisem post

opet nemam nikakve inspiracije!
ah sta cu?

me nesto cu vec smisliti..!

pa ljudi..!
kako ste mi vi?
evo ja sam malo cudno..!
nekako nista nije po uobicajenom..!
ni sama neznam dali je to sada pozitivno ili ne..?lud

Evo danas sam bila u Rijeci..!
kao ono...idem u shopping..!
Ali nakon 3 sata po onom njihovom centru nisam skoro nista nasla!cry
kupila sam si samo jedne sive traperice i nove tenisice!

jucer sam dobila novi mobitel...!
ovaj stari mi je pao u more..!nut

e da ne zaboravim..!
onaj tko mi bude prvi komentirao neka rece jedan broj od 1-87..!
moze?

e imam nesto za reci..!
svi znate da imam anket ''kakav vam je moj blogach''
e...pa netko u njoj stalno glasuje za ''ocajan''
a to bi bilo sve i OK..samo da mi se ta osoba predstavi!
imam ja mislim 13 glasova za ocajno!
a nikad mi nitko to ne rece!mad

eto to je bilo malo da se ispusem!puknucu

stvarno neznam sta da napisem!

ajd mi recite sta da za sljedeci post bude tema!
moolim vas!

ajde idem ja sada polako!
ljudi...pozZam vas sve..!
.pogotovo one koji mi puno komentiraju..!
..puFFa..!
kiss



|Post Objavljen: [16.05.2008.] u [20:55] |

| .Komentari [246] | .Da/Ne | .Printaj | # |






X..stafeta..X


hello ljudi!mah
kako ste mi?

evo ja sam odlicno!namcoryes
bas sam u zadnje vrijeme Happy!

evo pisem post!
hehe!
ali samo zato jer ste mi toliko komentara ostavili!
thank you very much!

danas uopce nemam inspiracije za post pa cu vam objaviti jednu stafetu!
moze?
ma naravno da moze!

Ime:...Scarlet-Ashley..!
Boja kose:..plava...(prirodna plavusa)..hehe..!
Boja ociju:..sivo-plave....!
Godine:16
Rodendan:..11.1..1992

Omiljena:
Hrana:...sva kineska hrana bez mesa.....!finonjami
Pjesma:..trenutacno..Adele:Chasing Pavments..(ili kako se vec pise)..!pjeva
Boja:..bjela..i..crna..
Broj:..pa sta je znam....mozda..99..!
Internet stranica:..youtube...i blogovi cool ljudova...!namcor
Film:..neznam..dobar mi je bio: ljubav i ostale katastrofe....!
Casopis:...njemacki BRAVO..(iako skoro nista ne razumijem..hehe.)namcor
Glumac:hm...pa oni zgodni iz uvoda...neznam im imena..!naughty
Knjiga:.vrag nosi pradu...!..hehe...!

Tvoj:
Najveci strah:..jako sam bojazljiva osoba..!..previse za nabrojati...!lud
Trenutacna lokacija:..my room...!
Najsramotniji trenutak:..ima ih pre vise za nabrojat...!..hehe..!
Najbolja frendica:..Lena moja...!..najbolja osoba koju poznajem........!kiss
Prva pomisao kada se probudis:joooj..moram jos napisati zadacu iz matematike....!..hehe.!smijeh

To ili ono drugo?
Pepsi ili Coca-Cola:..ne volim bas ni jedno ni drugo..al Coca-cola
Cokolada ili vanilija:...cokalda naravno..!fino
Dan ili noc:..pa ovisi...!..ma noc..!
Hamburger ili hot dog:..oboje je ima mesa...!..znaci nista..!nono
Ljubav ili novac:..Love...!cerek
Izgled ili osobnost:..izgled...pa poslije osobnost...!
Ljeto ili Zima:..zima...!
Zagrljaj ili poljubci:..najradije oboje...!
Romantican ili divlji nocni izlazak:..romantican...!cerek
Kava ili caj:..hm..!..ujutro definitivno kava..a za dalje...smokin
Vruce ili hladno:..ovisi o cemu je rijec...!
Suncano ili kisovito:..kisovito...!
Psi ili macke:..psi...!

Jesi li nekad:
Bila zaljubljena:..naravno da da...tko nije..?
Plesala na kisi:...yes..to je bas ludo..!
Omotala neciju kucu wc papirom:..da..to radim svaki dan...hehe...!nut
Varala na testu:..a ljudi moji...!..a od kud meni tako OK ocjene..?rolleyes
Kampirala:..ne..a i necu..!
Bila budna cjelu noc:..pa da...!
Izostala iz skole:...nisam nikad markirala...!..ako se na to misli...!zujo
Bila u avionu:..aha..!yes
Prevarila nekoga:..ne..to nikad ne bi ucinila..!nono
Pjevala pod tusem:..yes..to stalno radim..!
Smijala se bez razloga:..a nego sta?greedy
Slomila kost:..uganula sam nes i tako..!..ali slomila..no
Surfala:..ne..
Sjedila na krovu:...yes..i to je fora..!
Napisala pjesmu:...pa za skolu jesam..!..hehe..!

eto to bi bilo sve od mene...!
pozZ svima koji mi kommaju!
mahwavekiss


|Post Objavljen: [02.05.2008.] u [14:11] |

| .Komentari [245] | .Da/Ne | .Printaj | # |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.